Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390680449
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.11.4.) Miejscowość: Polkowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://powiatpolkowicki.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce4435c-66df-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001103/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Działania nr 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne, Poddziałanie nr 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową w Osi Priorytetowej nr 7 Infrastruktura edukacyjna
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.powiatpolkowicki.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) drogą elektroniczną: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl;2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza komunikacji.4. Rejestracja i korzystanie z Platformy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu. 5. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu miniPortalu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu dostępnym pod adresem http://miniportal.uzp.gopv.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przez ePUAP.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycz. w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice; 3) Pani/Pana dane osob. przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedm. postęp. o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym art. 6 ust. 1 lit b RODO do podjęcia działań przed zawarciem umowy a następnie w celu zawarcia i wykonywania umowy, 4) odb. Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy P.Z.P. Pania /Pana dane udostępniane będą podmiotom świadczącym Admin. usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadczącym usługi informatyczne, wsparcia technicznego i organizacyjnego; 5) Pani/Pana dane osob. będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicz. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie admin. niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicz. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osob. (skorzystanie z prawa do sprost. nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicz. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administr. ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicz. lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa U.O.D.O., gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osob. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osob.; b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podstawą prawną przetw. Pani/Pana danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c lub b RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osob. przez administr. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest U.O. D. O., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DR.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę instalacji elektrycznych i teletechnicznych w obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie (lokalizacja: działka o numerze ewidencyjnym 40/8, obręb 0002; Jednostka ewidencyjna: 021601_4) Uwaga: 1) Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym. Zadanie będzie realizowane w etapach. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany wg zakresu z przedmiaru robót. Wymiana instalacji w wyremontowanych pomieszczeniach nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Typowanie pomieszczeń w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. 2) Ze względu na braki w opisie obwodów, przy pracach demontażowych należy zachować szczególną ostrożność, a ewentualne dodatkowe obwody nie ujęte w dokumentacji projektowej należy zasilić zgodnie ze stanem faktycznym.3) Dopuszcza się wykorzystanie obudów oraz istniejącego osprzętu w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.4) W rozdzielni RG-1 aparaty elektryczne obniżające napięcie mają spełniać funkcję zasilacza DC 24V.5) Wprowadzono zmiany osprzętu sieci logicznej w zakresie wyposażenia i charakterystyki szaf dystrybucyjnych (STWiOR pkt 2.12. Osprzęt sieci logicznej i monitoringu).Zamawiający rezygnuje z wyposażenia szaf RACK wg rysunku 12. W zamian wprowadza elementy:• Szafa dystrybucyjna główna serwerowa 19” 42U 800x1200 ustawiona na cokole wysokości ok.30 cm zapobiegającym przed ewentualnym zalaniem, wyposażona w:1) System monitoringu serwerowni z możliwością podłączenia do sieci LAN w celu zapisu zdarzeń oraz możliwości wysłania wiadomości e-mail lub SMS z alarmem do obsługi technicznej obiektu. Minimalne elementy systemu: kontrola temperatury, kontrola zalania, kontrola zadymienia, wbudowany interfejs do konfiguracji urządzenia oraz wyświetlania odczytów.2) 2 x panel światłowodowy 24 porty – zamontowany w górnej części szafy.3) 3 x półka 19”. 4) 3 x listwa zasilająca 1U, 9 gniazd wyjściowych.• Szafy dystrybucyjne lokalne 19” 12U 600x600 jednosekcyjne wyposażone w:1) Panel światłowodowy - 1U – zamontowany w górnej części szafy.2) Listwa zasilająca 9 gniazd wyjściowych 2 sztuki – 1U – zamontowana w dolnej części szafy. • Światłowody: jednomodowy, 2 włóknowy o średnicy rdzenia 9/125 i zmniejszonym promieniu gięcia (G657A2) z zakończeniami w szafie typu SC/APC .• Cokół szafy dystrybucyjnej o wysokości ok. 30 cm wykonany jako podniesienie odpowiednio dobranych i zamocowanych na wspornikach płyt modułowych - podłogi technicznej zapewniającej zabezpieczenie urządzeń przed zalaniem. Nośność podłogi nie mniej niż 300 kg.6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (z uwzględnieniem jw.):- ZAŁ. NR 8 DO SWZ: Przedmiar robót (wykonawcy zobowiązani są do oferty załączyć wyceniony przedmiar robót – szczegółowy kosztorys ofertowy), - ZAŁ. NR 9 DO SWZ: Projekt Wykonawczy Przebudowy instalacji elektrycznej w obiekcie Zespołu Szkół przy ul. Kolonialnej w Chocianowie autorstwa: Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa, ul. Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno (Uwaga: projekt zawiera zakres robót szerzy niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym!)- ZAŁ. NR 10 DO SWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) Przebudowy instalacji elektrycznej w obiekcie Zespołu Szkół przy ul. Kolonialnej w Chocianowie autorstwa: Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa, ul. Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno- ZAŁ. NR 11 DO SWZ: Inwentaryzacja instalacji elektrycznych sporządzona przez Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa, ul. Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, tj. roboty budowlane elektryczne i teletechniczne.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja i rękojmia (G) – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7