Przebudowa instalacji elektroakustycznej wraz z kabinami oświetleniowców i dźwiękowców...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa instalacji elektroakustycznej wraz z kabinami oświetleniowców i dźwiękowców w budynku Sceny Kameralnej Narodowego Starego Teatru przy ul. Starowiślnej 21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyNarodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040764
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektroakustycznej wraz z kabinami oświetleniowców i dźwiękowców w budynku Sceny Kameralnej Narodowego Starego Teatru przy ul. Starowiślnej 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 80 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 422 80 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.michalska@stary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji elektroakustycznej wraz z kabinami oświetleniowców i dźwiękowców w budynku Sceny Kameralnej Narodowego Starego Teatru przy ul. Starowiślnej 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513115b6-a5ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010932/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Sceny Kameralnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stary.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Ze względu na ochronę praw wyłącznych Zamawiający na podstawie art. 133 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie udostępniać na stronie internetowej modelu komputerowego sali kameralnej przeznaczonego do przeprowadzenia przez oferenta predykcji parametrów akustycznych. Model ten będzie udostępniany Wykonawcom drogą elektroniczną w archiwum rar z hasłem. Archiwum to i hasło zostaną przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną lub zostaną nagrane w siedzibie Zamawiającego na nośnik dostarczony przez Wykonawcę niezwłocznie po złożeniu przez Wykonawcę u Zamawiającego pisemnego oświadczenia lub w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, że Wykonawca wykorzysta te informacje wyłącznie w celach związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu i że zachowa je jako poufne, a także, że wyegzekwuje zachowanie ich poufności od swoich pracowników i podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w przygotowaniu oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowaniaoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail:izabela.michalska@stary.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Rejestracja i korzystanie zPlatformy zostały szczegółowo opisane w SWZ (pkt XVI)3. Zamawiający określa zalecenia dlaformatu plików opatrywanych podpisem kwalifikowanym:1) dokumenty w formacie .pdf zalecasię podpisywać formatem PAdES; 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innymniż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawcabędzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.4. Zamawiający określa niezbędnewymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługaJavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiająceprawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożeniaoferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienieoprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownikasesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresuwitryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstaluj dedykowanykomponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalnościpodpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobraćtutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładowaćbieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejnościpodłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.5. Informacje dotyczące odpowiedniegoprzygotowania stanowiska znajdą Państwa nastronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.7.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączonyprzez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.9. Oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:1.Administratorem Danych Osobowych wykonawców jest Narodowy Stary Teatr im. HelenyModrzejewskiej w Krakowie, z siedzibą: ul. Jagiellońska 5, 31-010 Kraków, tel. 48 12 422 80 20, email:przetargi@stary.pl.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możnakontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@stary.pl.3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu:- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO), - zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym wykonawcą(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- realizacji obowiązków prawnych ciążących naAdministratorze, w tym obowiązków księgowo-rachunkowych i archiwizacyjnych (podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. c RODO),- ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeń lub obrony przedroszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 4. Dane osobowe będą ujawnianewykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. Ponadto dane mogą być udostępniane podmiotomuprawnionym na podstawie przepisów prawa, takim jak Administracja Skarbowa, a także podmiotom,którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. Home.pl).5. Dane osobowewykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres 5 lat,począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywaniaumowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one uznane zanajkorzystniejsze tj. zamawiający nie zawarł z nimi umowy.6. Podanie danych osobowych jestniezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Niepodanie danych będzieskutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. 7. Osobom, których dane dotycząprzysługuje prawo: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, a także prawo do usunięcia,ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach i nawarunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt zAdministratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.8. Osobom, których dane dotyczą, przysługujetakże prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych(PUODO).9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formieprofilowania.10. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia niniejszego obowiązku informacyjnego,wynikającego z art. 13 i 14 RODO, wobec wszystkich osób fizycznych, od których dane osobowebezpośrednio lub pośrednio pozyskał w ramach udziału w niniejszym postępowaniu i/lub w celurealizacji umowy ze Zleceniodawcą.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zostałyzamieszczone powyżej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-03/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektroakustycznej wraz z kabinami oświetleniowców i dźwiękowców w budynku Sceny Kameralnej Narodowego Starego Teatru przy ul. Starowiślnej 21 w Krakowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: Cena - 60%Dodatkowe doświadczenie specjalisty ds. akustyki - 25%Praca w systemie dwuzmianowym - 10%Gwarancja i rękojmia - 5%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie specjalisty ds. akustyki

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Praca w systemie dwuzmianowym

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolność zawodowa:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie lub przebudowę instalacji scenotechnicznej i adaptację akustyczną sali teatralnej lub wielofunkcyjnej o pojemności min. 200 miejsc,b) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej:1) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;2) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;3) jedną osobą pełniącą funkcję specjalisty ds. akustyki, posiadającą doświadczenie w zakresie adaptacji akustycznej sal teatralnych lub wielofunkcyjnych o pojemności min. 200 miejsc każda (minimum dwie roboty w powyższym zakresie).Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną lub więcej osób w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień i kwalifikacji zawodowych.Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych ,zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 1) Wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.2.4.a SWZ wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, odpowiednio do warunku określonego w pkt V.2.4.b SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Celem potwierdzenia adaptacji akustycznej: Wykonawca na podstawie predykcji parametrów akustycznych obliczonych w oprogramowaniu bazującym na metodach geometrycznych m. in AFMG EASE, CATT-Acoustic czy Brueal&Kjaer Odeon lub innym oprogramowaniu przeznaczonym do prowadzenia predykcji parametrów akustycznych, ma przedstawić wyniki obliczeń (oraz model do weryfikacji przez Zamawiającego) z wykorzystaniem proponowanych rozwiązań akustycznych (udostępnionym przez Zamawiającego zgodnie z pkt III.11 SWZ) w celu wykazania, że zaproponowane przez Wykonawcę parametry użytych materiałów będą spełniały wymagania Zamawiającego w zakresie czasu pogłosu i warunków akustycznych przedstawionych w operacie akustycznym (załącznik nr 7.1 do SWZ).Powyższy dokument powinien zostać przesłany w pliku odpowiadającym wymaganiom pkt XVI.11 SWZ – jeśli jest zapisywany w innym formacie, Wykonawca powinien przesłać go przez Platformę zakupową spakowany w archiwum zip.2. Wykonawca przedstawi również konkretne rozwiązania materiałowe wraz z kartą produktów, zastosowane w obliczeniach komputerowych opisanych powyżej (nazwę producenta, nazwę materiału, deklarowane wartości parametrów akustycznych itp.).3. Powyższe przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Określone powyżej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu,2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI