Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsięciny
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osięciny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-07
  • Numer ogłoszenia558942-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558942-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.

Gmina Osięciny: Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny, krajowy numer identyfikacyjny 91086665000000, ul. Wojska Polskiego  14 , 88-220  Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2650030, 2650034, , e-mail ug@osieciny.pl, , faks 542 650 185.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//, www.osieciny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Osięciny, ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, sekretariat II piętro.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej.
Numer referencyjny: 271.05.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:2.1. Budowa windy osobowej:- Przebudowa istniejącej ścianki działowej- Wykonanie instalacji elektrycznych- Wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych- Uporządkowanie terenu budowy2.2. Istniejący budynek w całości przeznaczony jest na cele dydaktyczne.Projektowana winda ma na celu umożliwienie dostępu osób niepełnosprawnych do wszystkich kondygnacji budynku.Istniejący podział funkcji pomieszczeń pozostaje bez zmian.2.3.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI:CZĘŚĆ ISTNIEJĄCA:Powierzchnia zabudowy - 1.951,00 m²Powierzchnia użytkowa - 5.214,09 m²Kubatura - 14.849,13 m³Wysokość dachu od poziomu terenu - 14,64 mCZĘŚĆ PROJEKTOWANA:Powierzchnia zabudowy - 5,82 m²Powierzchnia użytkowa - 17,79 m²Kubatura - 89,39 m³Wysokość dachu od poziomu terenu -14,23 m2.4. ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE.Forma i funkcja obiektu. Nowoprojektowana część budynku (szyb windowy) jest zaprojektowana jako część dobudowana do istniejącego budynku szkoły. Budynek dobudowany wg. dokumentacji projektowej przykryty dachem jednospadowym o nachyleniu 6,0%. Kolorystyka budynku spokojna w kolorach: ściany i cokół w kolorze RAL 9010, dach kryty papą termozgrzewalną na styropapie w kolorze grafitowym, stolarka okienna w kolorze białym, obróbki blacharskie i orynnowanie w kolorze RAL 8017. Dostosowanie do krajobrazu i otaczającej zabudowy. Bryła budynku tradycyjna, jest dostosowana do otaczającej zabudowy.2.5. DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE.Układ konstrukcyjny. Część nowoprojektowana:Projektowana część budynku (szyb windowy) został zaprojektowany w technologii żelbetowej. Projektowane ściany murowane w poziomie piwnic z bloczków silikatowych.Zamurowanie otworów z betonu komórkowego.Nadproża sprężone SNB 120x120 mm.Stropodach żelbetowy ocieplony styropapą i pokryty papą termozgrzewalną.Posadowienie projektowanego szybu windowego zaprojektowana na płycie fundamentowejżelbetowej monolitycznej.Część istniejąca – bez zmian:Budynek szkoły został zaprojektowany w technologii mieszanej murowano - żelbetowej.Ściany nośne wewnętrzne i zewnętrzne warstwowe wykonane z betonu komórkowego i cegły wapienno piaskowej ocieplone styropianem.Słupy i nadproża żelbetowe monolityczne.Stropy międzykondygnacyjne z płyt kanałowych.Stropodach żelbetowy wykonany z prefabrykowanych kanałowych oraz prefabrykowanych płyt korytkowych.Stropodach ocieplony styropapą i pokryty papą termozgrzewalną. Posadowienie budynku na ławach i stopach żelbetowych momolitycznych.2.6. ROZWIĄZANIA BUDOWLANE KONSTRUKCYJNO MATERIAŁOWE.Fundamenty Część nowoprojektowana:Projektowana płyta fundamentowa PF-1 posadowiona minimum 100 cm poniżej poziomu terenu. Projektuje się płytę fundamentową żelbetową monolityczną.Płyta fundamentowa PF-1 o wymiarach 275 x 240 cm i grubości 60 cm, zbrojenie siatka dołem i góra z prętów # 16 w rozstawie co 15 cm, stal klasy A-IIIN, beton klasy C25/30.Pod płytą fundamentową zaprojektowano podkłady betonowe z betonu C8/10 grubości 10 cm.Zaprojektowano również wykonani izolacji przeciwwodnej w postaci membrany np. KOESTER KSK SY15 lub równoważnej. Z płyty fundamentowej wypuścić startery do zbrojenia ścian fundamentowych. Zabrania się wykonanie płyty fundamentowej na gruntach nienośnych. Część istniejąca:Projektuje się rozebranie ławy fundamentowej kolidującej z nowoprojektowaną płytą fundamentową. Pozostała część istniejących fundamentów pozostaje bez zmian. Ściany fundamentowe Część nowoprojektowana:Ściany fundamentowe żelbetowe gr. 20 cm z betonu C 25/30. Zbrojenie ścian prętami #12, stal klasy A-IIIN.Zbrojenie kształtować wg. rysunku konstrukcyjnego K9 – zbrojenie szybu windowego. Ściany fundamentowe obmurowane bloczkami wapienno piaskowymi klasy 15 MPa na zaprawie cementowej klasy 10 MPa. Docieplenie ze styropianu frezowanego fundamentowego. Ściana fundamentowa 5d (zagłębiona w gruncie):- folia kubełkowa- dysperbit- warstwa kleju i siatki zbrojeniowej z włókna szklanego- styropian frezowany fundamentowy gr. 15 cm- ściana z bloczków wapienno piaskowych gr. 18 cm, klasy 15 MPa na zaprawie cementowej klasy 10 Mpa- Dylatacja ze styropianu gr. 3 cm- Izolacja przeciwwodna (membrana)- Szyb windowy żelbetowy gr. 20 cmCzęść istniejąca:Istniejące ściany fundamentowe – pozostają bez zmianŚciany nośne zewnętrzne.Część nowoprojektowana:Ściany na poziomie piwnicy projektuje się żelbetowe gr. 20 cm z betonu C 25/30.Zbrojenie ścian prętami #12, stal klasy A-IIIN.Zbrojenie kształtować wg. rysunku konstrukcyjnego K9 – zbrojenie szybu windowego.Ściany obmurowane bloczkami wapienno piaskowymi klasy 15 MPa na zaprawie cementowej klasy 10 MPa.Docieplenie ze styropianu frezowanego fasadowego.Ściana nośna zewnętrzna 5c (nadziemna):- tynk silikonowy cienkowarstwowy- warstwa kleju i siatki zbrojeniowej z włókna szklanego- styropian frezowany fundamentowy gr. 15 cm- ściana z bloczków wapienno piaskowych gr. 18 cm, klasy 15 MPa na zaprawie cementowej klasy 10 Mpa.- dylatacja ze styropianu gr. 3 cm- szyb windowy żelbetowy gr. 20 cmŚciany na poziomie parteru oraz pięter I i II projektuje się żelbetowe gr. 20 cm z betonu C 25/30.Zbrojenie ścian prętami #12, stal klasy A-IIIN.Zbrojenie kształtować wg. rysunku konstrukcyjnego K9 – zbrojenie szybu windowego.Docieplenie ze styropianu frezowanego fasadowego.Ściana nośna zewnętrzna 5b (nadziemna):- tynk silikonowy cienkowarstwowy- warstwa kleju i siatki zbrojeniowej z włókna szklanego- styropian frezowany fasadowy gr. 15 cm- szyb windowy żelbetowy gr. 20 cmZmurowania otworów okiennych zaprojektowano z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie klejowej cienkowarstwowej o grubości równoważnej z grubością istniejących murów.Ściany działowe.Istniejące ściany działowe:Projektuje się rozbiórkę ściany działowej gipsowo-kartonowej na parterze budynku pomiędzy pomieszczeniami 1.20 i 1.26 Projektowane ściany działowe:Projektuje się wykonanie nowej ściany działowej gipsowo kartonowej pomiędzy pomieszczeniami 1.20 i 1.26 o klasie odporności ogniowej REI120.W ścianie tej projektuje się również montaż drzwi EIS60 pozyskanych z demontażu ściany istniejącej.Ściana działowa:- 2 x płyta gipsowo-kartonowa fire typ F gr. 12,5 mm- wełna mineralna gr. 10 cm i gęstości minimalnej 10kg/m3 - 2 x płyta gipsowo-kartonowa fire typ F gr. 12,5 mmProfile stalowe i łączniki wg. systemu producenta płyt.Nadproża.Część nowoprojektowana: Projektuje się wykonanie nowych nadproży w istniejących otworach w celu dostosowania ich do projektowanego układu funkcjonalnego. Nadproża w przebudowywanych otworach sprężone typu SBN 120x120. Część istniejąca:Istniejące nadproża – pozostają bez zmianStropodachCzęść nowoprojektowana:Stropodach o konstrukcji żelbetowej monolitycznej. Grubość płyty stropowej 20 cm, beton C25/30, zbrojenie stal klasy A-IIIN. Zbrojenie kształtować wg. rysunku konstrukcyjnego K8. Docieplenie stropu stanowi styropapa gr. 20 cm uzupełniona warstwą spadkową (kliny). Pokrycie dachu 2 x papa termozgrzewalna (podkładowa + nawierzchniowa. Konstrukcja stropodachu: - 2 x papa termozgrzewalna - Styropapa λ=0,038 gr. 12 cm - Kliny styropianowe 0-12 cm - Płyta stropowa żelbetowa gr. 20 cmWarstwy dociepleniowe oraz izolacyjne stropodachu należy wykonać wg. systemowej technologii wybranego producenta.Część istniejąca:Projektuje się wykonanie pokrycia dachowego 1 x papa nawierzchniowa termozgrzewalna nad zadaszeniem wiatrołapu.Przed wykonaniem pokrycia należy wykonać wymianę istniejącego wpustu dachowego i połączenie go z systemem odwodnienia dachu. Pozostałe pokrycie dachowe pozostaje bez zmian. PosadzkiCzęść nowoprojektowana:Projektuje się uzupełnienie brakujących posadzek z płytek ceramicznych – dotyczy miejsc w obrębie wejścia do windy.Część istniejąca:Istniejące posadzki pozostają bez zmian.Izolacje termiczneCzęść nowoprojektowana:Ściany zewnętrzne styropian fasadowy gr. 15 cmDach – styropapa gr. 20 cmCzęść istniejąca:Istniejące izolacje pozostają bez zmian.Izolacje wodochronneCzęść nowoprojektowana:Przeciwwodne płyty fundamentowej i ścian fundamentowych (pozioma i pionowa) – membrana przeciwwodna równoważna z KOESTER KSK SY 15 Część istniejąca:Istniejące izolacje pozostają bez zmian.Sposób budowy a ochrona interesów osób trzecichProjektowana konstrukcja budynku nie narusza interesu osób trzecich w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 2.7. Wykończenie zewnętrzne.ElewacjeCzęść nowoprojektowana:Wykończenie elewacji ścian nadziemia stanowi ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikonowego na siatce zbrojeniowej z włókna szklanego.Kolorystyka budynku spokojna w kolorach ciepłych: ściany w kolorze RAL 9010. Orynnowanie w kolorze RAL 8017, stolarka okienna w kolorze białym, obróbki blacharskie w kolorze RAL 8017.Część istniejąca:Istniejąca elewacja – bez zmian. OknaCzęść nowoprojektowana:Stosować okna PCV wg technologii wybranej firmy UC(max) ≤ 0,9 W/(m2·k), kolor biały. Okna wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe samoregulujące.Część istniejąca:Istniejące okna– bez zmian. Dach Część nowoprojektowana:Dach pokryty papą termozgrzewalną w układzie dwuwarstwowym (papa podkładowa termozgrzewalna + papa nawierzchniowa termozgrzewalna). Część istniejąca: Projektuje się wykonanie pokrycia dachowego 1 x papa nawierzchniowa termozgrzewalna nad zadaszeniem wiatrołapu.Pozostałe istniejące pokrycie dachowe – bez zmian.Obróbka blacharska dachu oraz rynny i rury spustowe Część nowoprojektowana:Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualnie z blachy powlekanej w kolorze RAL 8017.Rynny i rury spustowe stalowe w kolorze RAL 8017 wg. rozwiązań systemowych zgodnie z katalogiem wybranej firmy.Część istniejąca:W obrębie zadaszenia wiatrołapu projektuje się wymianę istniejącego wpustu dachowego i rur spustowych wraz z połączenie wymienianych elementów z istniejącym systemem kanalizacji deszczowej.Pozostałe istniejące obróbki i orynnowanie dachowe – bez zmian.2.8. Wykończenie wnętrza budynku Tynki wewnętrzneNowoprojektowane tynki cementowo-wapienne kat III.Okładziny posadzkoweProjektuje się uzupełnienie okładzin posadzkowych wraz z cokolikami z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej. WentylacjaW szybie windowym 20 cm od spodu płyty stropowej wykonać kratkę wentylacyjną o powierzchni czynnej minimum 300 cm2.Malowanie i powłoki zabezpieczającePrzygotowanie powierzchni do malowania projektuje się poprzez wykonanie gładzi gipsowej wraz z gruntowaniem podłoża.- ściany: farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- sufity: farba emulsyjna kolor biały.2.9. Winda.Projektuje się dźwig elektryczny bez maszynowni typ MPGO 630.Dopuszcza się wykonanie dźwigu elektrycznego bez maszynowni dowolnego producenta o równoważnych parametrach technicznych.Szczegółowy opis zawiera siwz oraz dokumentacja projektowa.2.10. Branża elektryczna Zasilanie windy i oświetlenie szybu windy Projektowana część budynku - winda zasilana będzie zalicznikowo w ramach wcześniej przyznanej mocy dla Szkoły Podstawowej w Osięcinach. Od istniejącej rozdzielni głównej na parterze budynku wybudować przewód YDYżo 5x6 mm2 do tablicy sterowniczej windy i przewód YDYżo 3x1,5 mm2 do oświetlenia szybu windy. Rozdział energii elektrycznej :Istniejącą rozdzielnię główną na parterze budynku wyposażyć dodatkowo w wyłączniki instalacyjne nadmiarowo-prądowe dla zabezpieczenia przewodu zasilającego windę typu S 303 C20A i oświetlenia typu S 301 B10A oraz wyłącznik różnicowoprądowy (ochronny). Parametry aparatów oraz sposób połączenia podano na schematach instalacji elektrycznych.W projektowanej części budynku wykonać następujące instalacje: • oświetleniową, • doprowadzenie linii telefonicznej, • zasilanie windy.Instalacje wykonać przewodami kablowymi YDYżo o izolacji 750V układanej częściowo pod tynkiem, częściowo w listwach natynkowych istniejących i projektowanych. W szybie windy zastosować osprzęt szczelny o min. IP 44 w obudowie izolacyjnej. Oświetlenie wykonać przewodami YDYpżo 3x1,5mm2. Tablicę sterującą windy zasilić przewodem YDYżo 5x6 mm2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) przedmiar robót 4. Przedstawione w/w dokumentacji projektowej, siwz, przedmiarze robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, siwz i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, ze oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne.Zamówienie poniżej 5.350.000 EURO

II.5) Główny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie windy osobowej , na łączną kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 100.000,00 zł brutto.b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane:- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (załącznik nr 5 do SIWZ);2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień Publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1.1. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe, akty terroryzmu, wojny, strajki, akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej 1.2. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 3 następujących po sobie dni kalendarzowych, potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie. 1.3. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej. 1.4. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1. 1.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia strony umowy. 1.6. Konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 2. 1.7. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22 a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.8. Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 1.9. Konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.20. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarteprzy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14 88-220 Osięciny; • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: zbigniewtuminski.iod@gmail.com lub wysyłając korespondencję na adres: Gmina Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej • prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI