Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych przy OSM w ul. Andriollego w Otwocku, Andriollego/Lennona w Otwocku(...)
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Część 1 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Armii Krajowej/Filipowicza
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Armii Krajowej przy ul. Filipowicza w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z ułożeniem kabla na słupie nr 11) na odcinku od istn. słupa nr 11 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 – o długości ok. 5m (18m),
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z ułożeniem kabla na słupie nr 15) na odcinku od istn. słupa nr 15 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 – o długości ok. 13m (26m),
- wykonanie przecisków pod ulicą Armii Krajowej – rura SRS110mm – długość 2x8m,
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii Krajowej) na odcinku od istn. słupa nr 13 do proj. słupa ZEBRA z oprawą LED nr 1 - długości ok. 2m (15m)
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii krajowej) na odcinku od proj. słupa ZEBRA nr 1 z oprawą LED nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 2m (8m)
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii krajowej) na odcinku od proj. słupa ZEBRA nr 2 z oprawą LED nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 14m (20m),
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej dł. ok. 20m (25m) od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- budowa słupów stalowym o wysokości 6m (kolor żółto-czarny) słup ZEBRA wraz z fundamentami betonowymi, oraz oprawami LED – optyka dla przejścia dla pieszych – 2kpl
- wykonanie uziemienia słupów stalowych i energetycznych – 8kpl
- montaż ograniczników przepięć na słupie energetycznym nr 11, 13, 15 - 6szt
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 i słupach ZEBRA – 5kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Opraw LED dla przejść dla pieszych – parametry techniczne :
- moc oprawy – max 80W,
- temperatura barwy – 4000K,
- minimalny strumień oprawy – 10200lm,
- skuteczność świetlna oprawy >70
- obudowa oprawy wykonana z aluminium,
- klosz z szybą hartowaną,
- optyka oprawy dostosowana dla dróg – ruch prawostronny – przejścia dla pieszych
- żywotność oprawy (panel LED) – min. 50 000h,
- gwarancja na oprawę – min 5 lat,
- możliwość montażu oprawy na wysięgniku i bezpośrednio na słupie,
- regulacja kąta pochylenia (ustawienia) oprawy.
- szczelność oprawy – min. IP66
- odporność oprawy na udary mechaniczne – min – IK08
W przypadku zmiany opraw LED, Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pełnego projektu fotometrycznego dla zaproponowanych przez siebie do zastosowania opraw LED oraz uzgodnienia go z Zamawiającym i Projektantem.
2. Słupy oświetleniowe „ZEBRA” (kolor żółto-czarny – pasy poziome) – parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 6m
- kolor malowania – żółto-czarne pasy poziome wzdłuż całej długości słupa
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż oprawy LED wierzchołkowo na słupie
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
3. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
4. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
(...)
2. Część 2 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Andriollego przy ul. Lennona (OZEC)
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych przy OZEC w ul. Andriollego w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa PYLON NR 1 ze znakami aktywnymi (przejście dla pieszych przy OSM ul. Andriollego) do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 (na wysokości budynku Andriollego 53)– o długości ok. 180m (188m)
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 (na wysokości budynku Andriollego 53 i 59) – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 78m (86m)
- wykonanie przecisku pod ul. Andriollego – rura SRS110mm – długość ok. 9m
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 50m (56m)
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej dł. ok. 19m (25m) od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- budowa słupów stalowym o wysokości 6m (kolor żółto-czarny) słup ZEBRA wraz z fundamentami betonowymi, oraz oprawami LED – optyka dla przejścia dla pieszych – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4 w rurach osłonowych – zasilanie dla słupów ZEBRA – na odcinku od istn. słupa P-10 nr 9 do słupa ZEBRA nr 1 oraz nr 2 – o długości ok. 22m (43m)
- wykonanie uziemienia słupów stalowych – 6kpl
- montaż ograniczników przepięć na słupie P-10 nr 9 - 2szt
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- połączenie zasilania z istniejącymi słupami stalowymi – oświetlenia przejścia dla pieszych – 2kpl
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 i słupach ZEBRA – 5kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Opraw LED dla przejść dla pieszych – parametry techniczne :
- moc oprawy – max 80W,
- temperatura barwy – 4000K,
- minimalny strumień oprawy – 10200lm,
- skuteczność świetlna oprawy >70
- obudowa oprawy wykonana z aluminium,
- klosz z szybą hartowaną,
- optyka oprawy dostosowana dla dróg – ruch prawostronny – przejścia dla pieszych
- żywotność oprawy (panel LED) – min. 50 000h,
- gwarancja na oprawę – min 5 lat,
- możliwość montażu oprawy na wysięgniku i bezpośrednio na słupie,
- regulacja kąta pochylenia (ustawienia) oprawy.
- szczelność oprawy – min. IP66
- odporność oprawy na udary mechaniczne – min – IK08
W przypadku zmiany opraw LED, Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pełnego projektu fotometrycznego dla zaproponowanych przez siebie do zastosowania opraw LED oraz uzgodnienia go z Zamawiającym i Projektantem.
2. Słupy oświetleniowe „ZEBRA” (kolor żółto-czarny – pasy poziome) – parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 6m
- kolor malowania – żółto-czarne pasy poziome wzdłuż całej długości słupa
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż oprawy LED wierzchołkowo na słupie
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
3. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
4. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
- licencja do programu – bezpłatna
- aktualizacja programu w czasie gwarancji – bezpłatna
7. Punktowy element odblaskowy na pasach – „kocie oczka” – parametry techniczne:
- aktywny punktowy element odblaskowy LED służący do poziomego oznakowania dróg
- wykonanie : wyrób składa się z pługoodpornej obudowy
- sposób montażu w jezdnię - w wyfrezowany otwór o średnicy 180mm i głębokości 45mm
- wymiennej wkładki panel LED – tak
- kolor LED – biało-czerwony
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które ciągu dnia
pobiera energię słoneczną, by w nocy energię tę oddawać w postaci światła diód LED – tak
(...)
3. Część 3 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Andriollego przy OSM
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych przy OSM w ul. Andriollego w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od skrzynki SON nr 4 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 – o długości ok. 30m (36m)
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 81m (87m)
- wykonanie przecisku pod wjazdem na teren osiedla – rura SRS110mm – długość ok. 7m
- wykonanie przecisku pod parkingiem– rura SRS110mm – długość ok. 20m
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 42m (50m)
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- wykonanie uziemienia słupów stalowych – 3kpl
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- połączenie zasilania z istniejącymi słupami stalowymi – oświetlenia przejścia dla pieszych – 2kpl
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 – 3kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
2. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
- licencja do programu – bezpłatna
- aktualizacja programu w czasie gwarancji – bezpłatna
7. Punktowy element odblaskowy na pasach – „kocie oczka” – parametry techniczne:
- aktywny punktowy element odblaskowy LED służący do poziomego oznakowania dróg
- wykonanie : wyrób składa się z pługoodpornej obudowy
- sposób montażu w jezdnię - w wyfrezowany otwór o średnicy 180mm i głębokości 45mm
- wymiennej wkładki panel LED – tak
- kolor LED – biało-czerwony
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które ciągu dnia
pobiera energię słoneczną, by w nocy energię tę oddawać w postaci światła diód LED – tak
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED – możliwość zasilania przewodowego – tak
(...)
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy