Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych przy OSM w ul. Andriollego w Otwocku, Andriollego/Lennona w Otwocku(...)
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Część 1 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Armii Krajowej/Filipowicza
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Armii Krajowej przy ul. Filipowicza w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z ułożeniem kabla na słupie nr 11) na odcinku od istn. słupa nr 11 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 – o długości ok. 5m (18m),
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z ułożeniem kabla na słupie nr 15) na odcinku od istn. słupa nr 15 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 – o długości ok. 13m (26m),
- wykonanie przecisków pod ulicą Armii Krajowej – rura SRS110mm – długość 2x8m,
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii Krajowej) na odcinku od istn. słupa nr 13 do proj. słupa ZEBRA z oprawą LED nr 1 - długości ok. 2m (15m)
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii krajowej) na odcinku od proj. słupa ZEBRA nr 1 z oprawą LED nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 2m (8m)
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Armii krajowej) na odcinku od proj. słupa ZEBRA nr 2 z oprawą LED nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 14m (20m),
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej dł. ok. 20m (25m) od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- budowa słupów stalowym o wysokości 6m (kolor żółto-czarny) słup ZEBRA wraz z fundamentami betonowymi, oraz oprawami LED – optyka dla przejścia dla pieszych – 2kpl
- wykonanie uziemienia słupów stalowych i energetycznych – 8kpl
- montaż ograniczników przepięć na słupie energetycznym nr 11, 13, 15 - 6szt
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 i słupach ZEBRA – 5kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Opraw LED dla przejść dla pieszych – parametry techniczne :
- moc oprawy – max 80W,
- temperatura barwy – 4000K,
- minimalny strumień oprawy – 10200lm,
- skuteczność świetlna oprawy >70
- obudowa oprawy wykonana z aluminium,
- klosz z szybą hartowaną,
- optyka oprawy dostosowana dla dróg – ruch prawostronny – przejścia dla pieszych
- żywotność oprawy (panel LED) – min. 50 000h,
- gwarancja na oprawę – min 5 lat,
- możliwość montażu oprawy na wysięgniku i bezpośrednio na słupie,
- regulacja kąta pochylenia (ustawienia) oprawy.
- szczelność oprawy – min. IP66
- odporność oprawy na udary mechaniczne – min – IK08
W przypadku zmiany opraw LED, Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pełnego projektu fotometrycznego dla zaproponowanych przez siebie do zastosowania opraw LED oraz uzgodnienia go z Zamawiającym i Projektantem.
2. Słupy oświetleniowe „ZEBRA” (kolor żółto-czarny – pasy poziome) – parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 6m
- kolor malowania – żółto-czarne pasy poziome wzdłuż całej długości słupa
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż oprawy LED wierzchołkowo na słupie
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
3. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
4. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
(...)
2. Część 2 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Andriollego przy ul. Lennona (OZEC)
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych przy OZEC w ul. Andriollego w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa PYLON NR 1 ze znakami aktywnymi (przejście dla pieszych przy OSM ul. Andriollego) do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 (na wysokości budynku Andriollego 53)– o długości ok. 180m (188m)
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 (na wysokości budynku Andriollego 53 i 59) – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 78m (86m)
- wykonanie przecisku pod ul. Andriollego – rura SRS110mm – długość ok. 9m
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 50m (56m)
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej dł. ok. 19m (25m) od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- budowa słupów stalowym o wysokości 6m (kolor żółto-czarny) słup ZEBRA wraz z fundamentami betonowymi, oraz oprawami LED – optyka dla przejścia dla pieszych – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4 w rurach osłonowych – zasilanie dla słupów ZEBRA – na odcinku od istn. słupa P-10 nr 9 do słupa ZEBRA nr 1 oraz nr 2 – o długości ok. 22m (43m)
- wykonanie uziemienia słupów stalowych – 6kpl
- montaż ograniczników przepięć na słupie P-10 nr 9 - 2szt
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- połączenie zasilania z istniejącymi słupami stalowymi – oświetlenia przejścia dla pieszych – 2kpl
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 i słupach ZEBRA – 5kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Opraw LED dla przejść dla pieszych – parametry techniczne :
- moc oprawy – max 80W,
- temperatura barwy – 4000K,
- minimalny strumień oprawy – 10200lm,
- skuteczność świetlna oprawy >70
- obudowa oprawy wykonana z aluminium,
- klosz z szybą hartowaną,
- optyka oprawy dostosowana dla dróg – ruch prawostronny – przejścia dla pieszych
- żywotność oprawy (panel LED) – min. 50 000h,
- gwarancja na oprawę – min 5 lat,
- możliwość montażu oprawy na wysięgniku i bezpośrednio na słupie,
- regulacja kąta pochylenia (ustawienia) oprawy.
- szczelność oprawy – min. IP66
- odporność oprawy na udary mechaniczne – min – IK08
W przypadku zmiany opraw LED, Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pełnego projektu fotometrycznego dla zaproponowanych przez siebie do zastosowania opraw LED oraz uzgodnienia go z Zamawiającym i Projektantem.
2. Słupy oświetleniowe „ZEBRA” (kolor żółto-czarny – pasy poziome) – parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 6m
- kolor malowania – żółto-czarne pasy poziome wzdłuż całej długości słupa
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż oprawy LED wierzchołkowo na słupie
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
3. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
4. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
- licencja do programu – bezpłatna
- aktualizacja programu w czasie gwarancji – bezpłatna
7. Punktowy element odblaskowy na pasach – „kocie oczka” – parametry techniczne:
- aktywny punktowy element odblaskowy LED służący do poziomego oznakowania dróg
- wykonanie : wyrób składa się z pługoodpornej obudowy
- sposób montażu w jezdnię - w wyfrezowany otwór o średnicy 180mm i głębokości 45mm
- wymiennej wkładki panel LED – tak
- kolor LED – biało-czerwony
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które ciągu dnia
pobiera energię słoneczną, by w nocy energię tę oddawać w postaci światła diód LED – tak
(...)
3. Część 3 o nazwie: Przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Andriollego przy OSM
• Wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie kablowych linii oświetlenia ulicznego dla doświetlenia przejścia dla pieszych przy OSM w ul. Andriollego w Otwocku (na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót – w załączeniu) w następującym zakresie :
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od skrzynki SON nr 4 do proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 – o długości ok. 30m (36m)
- budowa słupa stalowego z RADAREM RDW-103 nr 1 i 2 – 2kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x6mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 1 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 81m (87m)
- wykonanie przecisku pod wjazdem na teren osiedla – rura SRS110mm – długość ok. 7m
- wykonanie przecisku pod parkingiem– rura SRS110mm – długość ok. 20m
- budowa słupa stalowego z PYLON ze znakami aktywnymi D6 LED oraz pulsatorami LED - dwustronny – 1kpl
- budowa linii kablowej YKXS 3x4mm2 oraz kabla sterowniczego YTKSY 4x2x0,75mm2 w rurach osłonowych (wraz z rozebraniem, demontażem i ponownym ułożeniem kostki betonowej – chodnik w ul. Andriollego) na odcinku od proj. słupa z RADAREM RDW-103 – nr 2 do proj. słupa PYLON ze znakami aktywnymi – o długości ok. 42m (50m)
- budowa linii kablowej YKY 3x1,5mm2 w rurze osłonowej od słupa PYLON - dla zasilania punktowych elementów odblaskowych (kocie oczka) DPT-3 LED przy przejściu dla pieszych wraz z wycinanie pasa w asfalcie od długości ok. 12m, wycinaniu otworów pod kocie oczka – 2x7szt, oraz montażem opraw w asfalcie DPT-3 LED – 2x7szt – 1kpl
- podłączenie sterowania pomiędzy słupami z Radarami a słupem Pylonem – 2kpl
- wykonanie uziemienia słupów stalowych – 3kpl
- malowanie pasów na przejściu dla pieszych farbą gruboziarnistą (kolor biało-czerwony) – powierzchnia ok. 30m2 – wraz z dostawa farby
- wykonanie nawierzchni antypoślizgowej (kolor czerwony) skracającej drogę hamowania pojazdu przed przejściem dla pieszych (po obydwu stronach przejścia) pasy o wymiarach 2x 20x3m = ok. 120m2 – wraz z dostawą nawierzchni antypoślizgowej
- połączenie zasilania z istniejącymi słupami stalowymi – oświetlenia przejścia dla pieszych – 2kpl
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 wraz z pionami YDY 3x1,5mm2 w słupach z RADARAMI oraz PYLON ze znakami D6 – 3kpl
- wykonanie pomiarów ochronnych – 1kpl
- wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów (dedykowanych dla oświetlenie przejść dla pieszych oraz urządzeń poprawiających bezpieczeństwo pieszych w ruchu drogowym) innych producentów równoważnych pod względem parametrów technicznych nie gorszych od tych podanych w kartach katalogowych umieszczonych w dokumentacji projektowej oraz opisanych poniżej:
1. Słupy stalowy dla montażu RADAR– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 3mm
- wysokość – min. 4m
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- średnica wierzchołka słupa – max 60mm (umożliwiająca montaż RADAR)
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – 4szt
2. Słupy stalowy PYLON-6m dla montażu znaków D6– parametry techniczne:
- materiał – stal ocynkowana,
- grubość - min. 4mm
- wysokość – min. 6m
- ramię wysięgnika – długość min. 4m
- materiał – stal ocynkowana
- grubość – min. 3mm
- wnęka z deklem umożliwiająca montaż tabliczki bezpiecznikowej np. typu TB-1, lub IZK-01-04
- montaż do fundamentu betonowego
- sposób montażu – przykręcanie śrubami – min. 4szt
5. Znak aktywny D6 pylon - parametry techniczne:
- Wymiar pylonu - min. 940 x 940 mm
- Wymiar lica znaku – min. 900 x 900 mm
- Lico - Folia Traffic Blue, płyta akryl mleczna
- Obudowa - Profil aluminiowy
- Mocowanie – Boczne, Dolne, górne
- Rodzaj pylonu - dwustronny
- Waga - max 25 kg
- Wymiar pulsatorów – min. średnica 300 mm
- Źródło światła pulsator - LED
- Źródło światła lico znaku - LED
- żywotność LED – min. 50.000h
- Napięcie zasilania 24V DC, 12VDC, 230 AC
- Pobór mocy średni/max. w tym: max 9W / 14W
- Pobór mocy średni/max. pulsatorów max 2,8W / 8W
- Max. jasność pulsatorów 1800 cd
- Max. jasność lica znaków 1500 lm
- Stopień ochrony pylonu IP 67
- Stopień ochrony złącza IP 67
- Zakres temperatur - 30 do +50 ˚ C
- Detekcja pieszego Dual podczerwień i mikrofala
- komunikacja z RADAREM – tak
- sposób komunikacji – radiowa, bezprzewodowa lub przewodowa
- Wymagany sterownik – tak Sterownik D6 pylon
- wymagana deklaracja zgodności – zgodnie z zaleceniami IBDiM
6. Radar – parametry techniczne :
Dane techniczne modułu radarowego:
- Napięcie zasilania: 12V / 24V
- Zasięg działania - regulowana - max. 450m
- Średni pobór prądu - max150mA
- Zakres mierzonej prędkości – min 1-300km/h
- Rozdzielczość: min 1km/h
- Gwarancja – min. 36miesięcy
Dane wyświetlacza:
- Wysokość cyfr prędkości: min 30cm
- Wysokość napisu ZWOLNIJ: - min. 12cm
- Zakres wyświetlanej prędkości - 1-199km/h
- Zakres wyświetlanego ograniczenia (znak B-33) - 20-90km/h
- Automatyczna zmiana jasności w zależności od pogody – zakres min. 20-100%
- Intensywność świecenia (Cd/m2) – min. Białe 14000, min Czerwone 11000
- Napięcie zasilania - 12V/24V DC lub 230V AC
- Średni pobór prądu – max. 0,4A
- Wymiary – min. 900x1100x50(30)mm
- Możliwość rozbudowy (powiększenie) – tak
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych napisów typu „Zwolnij” lub dowolnych zdefiniowanych
przez użytkownika zarówno w kolorze czerwonym jak i białym – tak
- możliwość dołączenia układu rozpoznawania tablicy rejestracyjnej i wyświetlenia jej – tak
- Możliwość ustawienia dowolnej sekwencji wyświetlania znaków drogowych - tak
- Możliwość podłączenia do układu czujników warunków atmosferycznych, oraz możliwość
wyświetlenia sytuacji pogodowej jak również znaków drogowych z tym związanych – tak
- Waga - max 20kg
- Luminacja (jasność) Klasa L2 wg PN-EN-12966
- Współczynnik luminacji Klasa R2 wg PN-EN-12966
- Szerokość wiązki Klasa B4 wg PN-EN-12966
- Zakres temperatur Klasa T1 wg PN-EN-12966
- Pozostałe parametry wg PN-EN-12966 D1,P1
- Sposób montażu – wierzchołkowo na słupie / boczny na wysięgniku
- współpraca z czujnikami ruchu z PYLON ze znakami D6 – tak
- komunikacja z czujnikami ruchu – bezprzewodowa / przewodowa
Dane modułu pamiętającego prędkości :
- Ilość zapamiętanych próbek : min. 4mln
- Ilość pomiarów na 1 samochód Min 2
- Zapamiętanie czy samochód zareagował na włączenie znaku B-33 - TAK
- Możliwość sterowania bezprzewodowego - TAK
- Możliwość dowolnego ustawienia parametrów radaru - TAK
- Możliwość wyświetlenia w Excelu – TAK
- Możliwość zaprogramowania przez użytkownika – tak
- Sposób zaprogramowania - poprzez dostarczony program komputerowy – tak
- licencja do programu – bezpłatna
- aktualizacja programu w czasie gwarancji – bezpłatna
7. Punktowy element odblaskowy na pasach – „kocie oczka” – parametry techniczne:
- aktywny punktowy element odblaskowy LED służący do poziomego oznakowania dróg
- wykonanie : wyrób składa się z pługoodpornej obudowy
- sposób montażu w jezdnię - w wyfrezowany otwór o średnicy 180mm i głębokości 45mm
- wymiennej wkładki panel LED – tak
- kolor LED – biało-czerwony
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które ciągu dnia
pobiera energię słoneczną, by w nocy energię tę oddawać w postaci światła diód LED – tak
- wkładka PEO wyposażona jest w diody LED – możliwość zasilania przewodowego – tak
(...)
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Instalacje Elektryczne teletechniczne Fotowoltaiczne Zasilanie awaryjn
Garwolin (mazowieckie)
Budowa tarasu
Ossów (mazowieckie)
Szukasz sprawdzonego wykonawcy do remontu, prac budowlanych lub stolar
Pruszków, Warszawa, Nadarzyn (mazowieckie)
Wykańczanie wnętrz
Siedlce (mazowieckie)
Zabudowy karton gips
Siedlce (mazowieckie)
Ścianki działowe
Siedlce (mazowieckie)
Gładzie gipsowe
Siedlce (mazowieckie)
Szpachlowanie
Siedlce (mazowieckie)
Malowanie ścian
Siedlce (mazowieckie)