Projekt i budowa filii pięciooddziałowego modułowego przedszkola wraz z wyposaże

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projekt i budowa filii pięciooddziałowego modułowego przedszkola wraz z wyposażeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-17
  • Numer ogłoszenia549375-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549375-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.

Gmina Otwock: Projekt i budowa filii pięciooddziałowego modułowego przedszkola wraz z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 13268770000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.otwock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.otwock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Armii Krajowej 5, Otwock kod 05-400, budynek B, pok. nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt i budowa filii pięciooddziałowego modułowego przedszkola wraz z wyposażeniem
Numer referencyjny: WZP.271.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień celem uzyskania pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz pozwolenia na użytkowanie wraz z niezbędnymi odbiorami obiektu wraz z dostawą i montażem i wyposażeniem z elementów nowych lub używanych (z następującym wyłączeniem: we wszystkich salach przedszkolnych i na korytarzach oraz pomieszczeniach biurowych należy zastosować fabrycznie nową wykładzinę zmywalną, typu tarkett – kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) pięciooddziałowego modułowego przedszkola wraz z niezbędnym wyposażeniem (nowym lub używanym – dostosowanym do liczby użytkowników- dzieci i personelu) tj. co najmniej: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość 1 szafeczki z drzwiami 3 2 szafeczki z półkami 50 cm 2 3 szafka z półkami szer.116 cm 1 4 szafa biurowa (nauczycieli) 1 5 biurko nauczyciela 1 6 biurko szkolne 1 7 stół 1 8 krzesła (nauczyciel) 3 9 tablica korkowa 1 10 laptop 1 11 stoliki przedszkolne 5 12 termometr 1 13 krzesła dziecięce 32 14 kosze na śmieci 1 15 tablica multimedialna z projektorem 1 16 miarka do mierzenia dzieci 1 17 dywan 3 18 zegar 1 19 zestaw zabawek i książek ( w tym puzzle) 1 20 godło 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE SALI NR 1 1 lampy 9 2 kaloryfery 4 3 klimatyzacja 3 4 wentylacja zewnętrzna 1 5 okna zwykłe 7 6 okna duże 1 7 drzwi ewakuacyjne 1 8 drzwi do toalety 1 9 drzwi wejściowe do sali 1 10 kontakty podwójne 8 11 kontakty pojedyncze (do kaloryferów) 4 12 tablice z wyłącznikami (rozdzielacze do prądu) 4 13 włącznik światła 4 14 domofon 1 TOALETA SALI NR 1 1 półeczki wiszące na ręczniki 2 2 lustra 2 3 umywali 2 4 kosz na śmieci 1 5 wieszaki na papier toaletowy 2 6 muszle klozetowe 2 7 kabina prysznicowa kompletna 1 8 miotła 1 9 szufelka 1 10 ręczniki 28 WYPOSAŻENIE TECZNICZNE TOALETY SALI NR 1 1 małe okno 1 2 wentylacja zewnętrzna 1 3 skrzynka rozdzielcza prądu 1 4 grzejnik 1 5 lampy (pojedyncza jarzeniówka) 2 6 wyłącznik światła 1 7 ścianki dziecięce toalety z drzwiami 2 8 kontakt pojedynczy 1 SALA 2 1 szafeczki z drzwiami 4 2 szafeczka z półkami szer. 116 cm 1 3 szafa biurowa 1 4 biurko nauczyciela 1 5 krzesła nauczyciela 2 6 stoliki dziecięce 5 7 krzesła dziecięce 28 8 dywany 3 9 zestawy zabawek + książek + pufy 1 10 tablica korkowa 1 11 miarka do mierzenia dzieci 1 12 godło 1 13 kosz na śmieci 2 14 laptop 1 15 domofon 1 16 laminarka 1 17 termometr 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE SALI NR 2 1 lampy 9 2 kaloryfery 5 3 wentylacja zew. 1 4 okna zwykłe 6 5 okno duże 1 6 drzwi ewakuacyjne (na zewnątrz) 1 7 drzwi ewakuacyjne sala/ sekretariat 1 8 drzwi do toalety 1 9 drzwi wejściowe do sali 1 10 kontakty podwójne 6 11 kontakty pojedyncze (do kaloryferów) 1 12 tablice rozdzielcze prądu 4 13 włącznik światła 3 TOALETA SALI NR 2 1 półeczki wiszące na ręczniki 2 2 lustra 2 3 umywali 2 4 ręczniki 2 5 wieszaki na papier toaletowy 2 6 muszle klozetowe 2 7 kabina prysznicowa kompletna 1 8 miotła 1 WYPOSAŻENIE TECZNICZNE TOALETY SALI NR 2 1 małe okno 1 2 wentylacja zewnętrzna 1 3 skrzynka rozdzielcza (elektryczna) 1 4 grzejnik 1 5 lampy (pojedyncze jarzeniówki) 2 6 wyłącznik światła 1 7 ścianki dzielące toalety z drzwiami 1 8 bojler 1 9 kontakt pojedynczy 1 SALA NR 3 1 szafeczki z drzwiami 3 2 szafeczki z półkami 50 cm 2 3 szafeczka z półkami szer. 116 cm 1 4 szafeczka 40 cm (drzwiczki góra i dół) 1 5 szafa biurowa nauczycieli 1 6 szafa na pościel (półeczki) 1 7 biurko nauczyciela 1 8 stolik okrągły 1 9 szafka z półeczkami na prace szer. 49 cm 1 10 krzesła nauczyciela 1 11 stoliki dziecięce 5 12 krzesła dziecięce 28 13 tablica korkowa 1 14 tablica multimedialna z projektorem szt. 1 1 15 dywany 2 16 miarka do mierzenia dzieci 1 17 zegar 1 18 termometr 1 19 kosz na śmieci 2 20 miotła 1 21 godło 1 22 zestaw zabawek i książeczek 1 23 teatrzyk 1 24 żelazko 1 25 laptop 1 26 domofon 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE SALI NR 3 1 lampy (podwójne jarzeniówki) 9 2 kaloryfery 2 3 klimatyzacja 3 4 okna zwykłe 5 5 drzwi ewakuacyjne sala Biedronk/Sowy 1 6 drzwi wejściowe do sali 1 7 drzwi do toalety 1 8 kontakty podwójne 6 9 tablice rozdzielcze prądu 3 10 kontakty pojedyncze 2 11 wyłączniki światła 5 TOALETA SALI NR 3 1 półeczki na ręczniki 2 2 lustra 2 3 umywalki 2 4 wieszaczki na papier toaletowy 2 5 muszle klozetowe 2 6 kabina prysznicowa kompletna 1 7 ręczniki 23 8 kosz na śmieci 1 WYPOSAŻENIE TECZNICZNE TOALETY SALI NR 3 1 małe okno 1 2 wentylacja zewnętrzna 1 3 skrzynka rozdzielcza prądu 1 4 grzejnik 1 5 lampy (pojedyncza jarzeniówka 2 6 ścianki dziecięce z drzwiami do toalet 1 7 bojler 1 8 wyłącznik światła 1 9 kontakt pojedynczy 1 SALA NR 4 1 szafeczki z drzwiami 3 2 szafeczki z półeczkami 50 cm 2 3 szafeczka z półeczkami 116 cm 1 4 szafa biurowa nauczyciela 1 5 biurko nauczyciela 1 6 szafka na pościel z półeczkami 1 7 krzesło nauczyciela 1 8 tablica korkowa 1 9 zestaw zabawek i książeczek 1 10 stoliki dziecięce 5 11 krzesełka dziecięce 20 12 tablica multimedialna z projektorem 1 13 termometr 1 14 miotła 1 15 szufelka ze zmiotką 1 16 dywany 2 17 domofon 1 18 kosz na śmieci 2 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE SALI NR 4 1 lampy 9 2 kaloryfery 5 3 klimatyzacja zewnętrzna 3 4 okna zwykłe otwierane 7 5 okno nieotwierane 1 6 drzwi ewakuacyjne na zewnątrz 1 7 drzwi do toalety 1 8 drzwi wejściowe do sali 1 9 kontakty podwójne 7 10 kontakty pojedyncze 5 11 tablice rozdzielcze prądu 4 12 włączniki światła 2 TOALETA SALI NR 4 1 półeczki wiszące na ręczniki 2 2 lustra 2 3 umywalki 2 4 wieszaczki na papier toaletowy 2 5 muszle klozetowe 2 6 kabina prysznicowa kompletna 1 7 ręczniczki 22 WYPOSAŻENIE TECZNICZNE TOALETY SALI NR 4 1 okno małe 1 2 wentylacja zewnętrzna 1 3 skrzynka rozdzielcza 1 4 grzejnik 1 5 lampy (pojedyncza jarzeniówka) 2 6 wyłącznik światła 1 7 kontakt pojedynczy 1 8 ścianki dziecięce z drzwiami do toalet 1 9 bojler 1 SALA NR 5 1 szafka z drzwiczkami niebieskimi szer. 83 cm 1 2 szafeczka z półeczkami na prace z szufladą żółtą szer. 83 cm 1 3 szafeczka niska z półkami szer. 83 cm 1 4 szafeczka wysoka z półkami szer. 80 cm 1 5 biurko małe 1 6 krzesło nauczyciela 1 7 stoliki dziecięce 4 8 krzesełka dziecięce drewniane 19 9 krzesełka plastikowe 2 10 zestaw zabawek i książeczek 1 11 tablica multimedialna z projektorem 1 12 laptop 1 13 szafeczki do szatni z wieszakami 4 14 godło 1 15 domofon 1 16 umywalka z szafeczką 1 17 podgrzewacz wody 1 18 dywany 1 19 wycieraczka 1 20 kosz na śmieci 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE SALI NR 5 1 lampy (podwójne jarzeniówki) 6 2 kaloryfery 3 3 klimatyzator 1 4 wentylacja zewnętrzna 1 5 okna otwierane zwykłe 7 6 okno nieotwierane 1 7 okno małe otwierane (wymontowany klimatyzator) 1 8 drzwi ewakuacyjne na zewnątrz 1 9 drzwi wejściowe do sali 1 10 (drzwi ewakuacyjne "Sowy"/"Biedronki" ujęte w spisie sali "Biedronki") 1 11 kontakty podwójne 4 12 kontakty pojedyncze 5 13 tablice rozdzielcze prądu 2 14 włącznik światła 1 TOALETA SALI NR 5 1 lustro 1 2 umywalka z baterią 2 3 podgrzewacz wody 2 4 kubeł na śmieci 1 5 muszla klozetowa 2 6 grzejnik 1 WYPOSAŻENIE TECZNICZNE TOALETY SALI NR 5 1 lampa (pojedyncza jarzeniówka) 1 2 wentylator ścienny 2 3 drzwi wejściowe do toalety 1 4 kontakty pojedyncze 4 5 zasilacz buforowy, liniowy AWZ 200 1 POKÓJ NAUCZYCIELSKI 1 szafa na ubrania 1 2 szafa z półkami i drzwiami 1 3 wersalka 1 4 stół 1 5 krzesło nauczyciela 1 6 krzesło okrągłe z oparciem 1 7 tablica korkowa 1 8 wieszak stojący 1 9 półka metalowa na obuwie 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO 1 lampa (podwójna jarzeniówka) 1 2 kaloryfer 1 3 drzwi wejściowe do pokoju nauczycielskiego 1 4 kontakt podwójny 1 5 wyłącznik światła 1 POKÓJ ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH (LOGOPEDIA) 1 szafa (ciemny brąz) z półkami i szufladami szer. 60 cm 1 2 szafka wąska wysoka z drzwiami szer. 42 cm 1 3 szafeczka z szufladami czerwonymi 1 4 szafeczka wąska, niska z półeczkami 1 5 półeczka (nadstawka mała stojąca na szafce) 1 6 lustro 1 7 stolik dziecięcy przedszkolny 1 8 krzesełka 3 9 dywan 1 10 zabawki, maskotki, pluszaki, książeczki, piłki 1 11 nogi do stołów przedszkolnych ( w trzech pudełkach) 12 krzesło nauczyciela 1 13 tablica korkowa duża 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE POKOJU ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH (LOGOPEDIA) 1 lampa (podwójna jarzeniówka) 1 2 kaloryfer 1 3 wentylator w ścianie 1 4 drzwi wejściowe do pokoju zajęć indywidualnych 1 5 kontakt podwójny 2 6 kontakt pojedynczy 1 7 wyłącznik światła 1 TOALETA DLA PERSONELU podzielona na 2 części 1 ścianka z drzwiami wewnętrznymi 1 Pierwsza część: 1 szafka gospodarcza wąska 40 cm 1 2 muszla klozetowa 1 3 wieszak na papier toaletowy 1 4 grzejnik 1 5 wentylator ścienny 1 6 kontakt 1 Druga część: 1 lustro 1 2 przepierzenie - rurka z ceratą 1 3 umywalka z baterią 1 4 podgrzewacz wody 1 5 wieszak na ręczniki papierowe 1 6 kubełek na śmieci 1 7 pralka 1 8 kosz na pranie 1 9 podstawka na mydło 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE TOALETY DLA PERSONELU 1 lampa (pojedyncza jarzeniówka) 1 2 kontakt pojedynczy 1 3 drzwi wejściowe do toalety 1 4 wyłącznik światła 1 TOALETA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH 1 podajnik na ręcznik papierowy 1 2 szafa ubraniowa 1 3 umywalka z baterią 1 4 lustro 1 5 kubeł naśmieci 1 6 kosz na brudna pościel 1 7 grzejnik 1 8 bojler 1 9 suszarki na pranie 2 10 drabinka 1 11 miotła 1 12 mopy 2 13 odkurzacz 1 14 deska do prasowania 1 15 parawan 1 16 poręcz dla niepełnosprawnych 2 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE TOALETY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH 1 lampa 1 2 kontakt pojedynczy 2 3 wyłącznik światła 1 4 drzwi wejściowe do toalety 1 KORYTARZ szafki na ubrania dla dzieci (szatnia) 1 po 6 wieszczków 14 2 po 1 wieszaczku 1 3 po 4 wieszaczki 2 4 po 2 wieszaczki 1 5 po 5 wieszaczków 1 6 tablica korkowa duża 7 7 tablica korkowa średnia 3 8 tablica korkowa przy sali małe 4 9 chodnik 1 10 kubeł na śmieci 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE KORYTARZA 1 lampy 12 2 hydrant p. poz. 1 3 klimatyzator naścienny (Malatrec) 2 4 kontakty podwójne 5 5 kontakty pojedyncze 2 6 tablice rozdzielcze prądu 2 7 wyłącznik światła 10 8 gaśnica 1 9 lampki wyjście ewakuacyjne 6 10 czytnik kart 1 WIATROŁAP 1 tablica korkowa 1 2 wycieraczka duża 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE WIATROŁAPU 1 lampa (podwójna) 1 2 grzejnik 1 3 kontakty podwójne 1 4 kontakty pojedyncze 1 5 tablica rozdzielcza 1 6 wyłączniki światła 2 7 gaśnica 1 8 lampki wyjście ewakuacji 1 9 domofon 1 10 drzwi podwójne z podwórka 1 11 drzwi od domofonu podwójne 1 12 skrzynka do kodu alarmu 1 KUCHNIA POMIESZCZENIE SOCJALNE 1 szafka na ubrania 1 2 komoda z szufladami 1 3 stolik 1 4 krzesła kwadratowe 3 5 krzesła okrągłe 1 6 taboret okrągły 1 7 umywalka z szafką 1 8 apteczka 1 9 czajnik 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE POMIESZCZENIA SOCJALNEGO 1 lampa 1 2 grzejnik 1 3 okna otwierane 2 4 kontakty podwójne 1 5 tablica rozdzielcza prądu 1 6 kontakty pojedyncze 1 7 wyłącznik światła 1 8 drzwi 1 STANOWISKO DOSTAW (KUCHNIA) 1 szafka z podwójnymi drzwiczkami 1 2 blat kuchenny 1 3 krzesło 1 4 czajnik bezprzewodowy 2 5 kuchenka mikrofalowa 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE STANOWISKA DOSTAW 1 lampy 1 2 klimatyzator 1 3 grzejnik 1 4 drzwi ewakuacyjne 1 5 kontakty podwójne 2 6 kontakty pojedyncze 3 7 tablica rozdzielcza prądu 1 8 klatka wentylacyjna 1 9 wycieraczki gumowe 2 10 wyłącznik światła 1 KUCHNIA (CZĘŚĆ CZYSTA) 1 szafki metalowe 2 2 stół 1 3 szafka z szufladami i drzwiczkami 1 4 zlewozmywak z blatem 1 5 szafka szeroka otwierana 1 6 szafka wąska otwierana z blatem 1 7 zegar 1 8 dystrybutor do wody 1 9 lodówko-zamrażarka 1 10 tablica korkowa 1 11 wieszak na ręcznik papierowy 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE KUCHNI (CZĘŚĆ CZYSTA) 1 lampa podwójna 1 2 wentylator ścienny 1 3 podgrzewacz do wody 1 4 grzejnik 1 5 domofon 1 6 kontakt pojedynczy 1 7 wyłącznik światła 1 8 drzwi 1 KUCHNIA (CZĘŚĆ BRUDNA) 1 szafka otwierana 1 2 zmywarka 2 3 zlewozmywak metalowy duży 1 4 zlewozmywak metalowy mały 1 5 szafka metalowa pod zlewozmywak 1 6 wózek na naczynia 2 7 suszarka na naczynia 2 8 wieszak na ręcznik papierowy 1 1 9 grzejnik 1 10 kratka wentylacyjna 1 TECHNICZNE WYPOSAŻENIE KUCHNI (CZĘŚĆ BRUDNA) 1 lampa podwójna 1 2 kosz na śmieci 1 3 wiadro + mop 1+1 4 miotła 1 5 kontakty podwójne 1 6 wiatrak 1 7 drzwi 1 8 włącznik do światła 1 ILOŚĆ KONTENERÓW 1 sala nr 1 5 2 toaleta 1 3 sala nr 2+ toaleta 5 4 sala nr 3+ toaleta 5 5 sala nr 4+ toaleta 4+ 2x0,5 6 sala nr 5 2+ 2X0,5 7 Sekretariat 2 8 Biuro 3 9 Kuchnia 2 10 Pokój nauczycielski 0,5 11 Logopedia 0,5 PLAC ZABAW 1 Drewniany statek 1 2 Piaskownica drewniana 1 3 Zjeżdżalnia 1 4 Ogrodzenie z furtką (metalowe-panelowe) komplet 5 Pociąg z wagonikami (drewniany) 1 5 Zestaw wieżowy z dwoma zjeżdżalniami i tunelem (drewniany) 1 2. Zamawiający zastrzega, iż przeszkolenie (wraz z wyposażeniem) nie może być używane dłużej niż 4 lata w dotychczasowej lokalizacji. 3. Wszystkie zastosowane materiały (nowe i używane) muszą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia. 4. Wytyczne do projektowania i budowy– a. Zamawiający wymaga aby przedszkole składało się z minimum 36 modułów i zawierało niezbędne węzły sanitarne, pomieszczenia biurowe i zaplecza oraz 5 sal o powierzchni od 42 do 64 m2 dla około 110 dzieci wg. przelicznika: 2,5 m2 na 1 dziecko. W tym 4 sale powinny posiadać niezależne węzły sanitarne składające się z 2 kabin ustępowych, 2 umywalek i natrysku. b. Dodatkowo 1 wc dla niepełnosprawnych i 1 wc dla personelu. c. Przedszkole ma zawierać pomieszczenie zmywalni i rozdzielni posiłków z cateringu. d. Ogrzewanie obiektu i przygotowanie ciepłej wody użytkowej – miejscowe – elektryczne. e. Obiekt powinien spełniać wszystkie obowiązujące wymagania i normy przewidziane w stosownych przepisach. f. Zamawiający dopuszcza wysokość pomieszczeń min. 2,52 m w salach przedszkolnych z zastosowaniem wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej lub klimatyzacji gwarantującej uzyskanie zgodnej z wymaganiami wymiany powietrza i właściwego mikroklimatu określonego w PN. g. Obiekt musi zawierać instalacje elektryczną, wodnokanalizacyjną, przeciwpożarową, odgromową, przywoławczą i instalacją rejestrująca czas pobytu dziecka w przedszkolu. 5. Przykładowy szkic graficzny układu funkcjonalnego przedszkola przedstawia załącznik A) 6. Koncepcję zagospodarowania terenu przedstawia załącznik B) 7. Wykonawca zobowiązany jest również wykonać wszelkie inne niezbędne prace towarzyszące, które należy wykonać w celu prawidłowego wykonania zamówienia. 8. Do obowiązków Wykonawcy nie należy: wykonanie projektu i budowy przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego, fundamentów, dojść i dojazdów oraz ogrodzenie terenu, wycinka drzew. Zamawiający wykona ww. fundamenty na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę projektu budowlanego. 9. Zamawiający zapewnia przekazania mapy do celów projektowych. 10. Przyłącza do budynku zostaną wykonane przez Zamawiającego w terminach: do 50 dni od dnia podpisania umowy Z Wykonawcą. 11. Lokalizacja przedszkola – na działkach 19/1, 19/2, 19/3, 19/4 obr. 76, pomiędzy ulicami Reymonta, Piłsudskiego i Orzeszkowej w Otwocku (kod 05-400)

II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
71221000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 2 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; b) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub  wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, c) wystąpienia robót zamiennych, d) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, e) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej Umowy nie miały i nie mogły mieć wpływu lub przyczyn administracyjno formalnych, f) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy; W przypadkach określonych w pkt. a) ÷ e), termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2) Zmiany kierownika budowy, na wniosek Wykonawcy w przypadku: a. choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b. nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z Umowy, c. jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3) zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. 4) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych, 6) zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy, 7) zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, 8) w przypadku konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do projektu ze względu na cofnięcie zgody przez właścicieli terenu. 3. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie dokumentacji projektowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Otwock: Zagospodarowanie terenu osiedla mieszkaniowego przy ul. Smolnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Otwock: Usługi w zakresie odpadów medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Olszowa, Brody, Lesiów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont kotłowni w budynku przy ul. Piotra Skargi 14a w Wałbrzychu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI