IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
5
Informacje dodatkowe:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy posiadającej charakter umowy ramowej w rozumieniu art. 99 ustawy Pzp, a jej zawarcie nie rodzi po stronie Wykonawcy/ów roszczenia o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie wykonania naprawy, modernizacji, rozbudowy systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG. Maksymalna liczba wykonawców, z którymi Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę Ramową: • Zamawiający zawrze Umowę Ramową maksymalnie z 5 Wykonawcami dla każdej części, którzy złożą najkorzystniejsze oferty w oparciu o kryteria oceny ofert (cz. I pkt 14 ppkt. 14.1 SIWZ), chyba, że oferty złoży mniej wykonawców. • Po podpisaniu umowy/ów ramowej/ych Zamawiający będzie udzielał zamówień zwanych dalej „zamówieniami jednostkowymi”. Będą to zamówienia na naprawy awarii, modernizację, wymianę po resursową urządzeń, bądź rozbudowę o nowe elementy systemów zabezpieczenia technicznego. Istotne elementy oferty, w oparciu o którą będzie udzielane zamówienie jednostkowe, nie mogą być mniej korzystne niż oferta złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej; • Wykonawca zamówienia jednostkowego zostanie wyłoniony po przeprowadzeniu negocjacji - w przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z jednym Wykonawcą (art. 101a ust.1 pkt 1). W przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z dwoma i więcej Wykonawcami – Wykonawcy zaproszeni zostaną do składania ofert na podstawie art. 101a ust.1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp. Zamówienia realizowane będą na podstawie zamówień jednostkowych, które będą udzielane po przeprowadzeniu negocjacji (w przypadku gdy umowa ramowa zostanie podpisana z jednym Wykonawcą) lub zwróceniu się przez Zamawiającego o złożenie ofert w trybie art. 101a ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy Pzp (jeżeli umowa ramowa zostanie podpisana z dwoma i więcej Wykonawcami). W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza na podstawie kryterium ceny spośród wszystkich złożonych ofert; Ceny robocizny zaproponowane w odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji (w przypadku podpisania umowy ramowej z jednym Wykonawcą)/składania ofert, dla poszczególnych usług nie mogą być wyższe od cen jednostkowych zadeklarowanych w ofercie (patrz załącznik nr 3 do SIWZ) złożonej przez Wykonawcę w ramach postępowania na zawarcie umowy ramowej. Oferta Wykonawcy zawierająca ceny jednostkowe wyższe, będzie podlegała odrzuceniu; Zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi, przekazane zostanie wszystkim Wykonawcom, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową, w formie elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy; Zakres poszczególnych Zamówień będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu jednostkowym na wykonanie poszczególnych usług. Zamawiający w zaproszeniu do składania ofert określi zakres prac, czas na wykonanie usługi, a także termin i miejsce wizji lokalnej; Wykonawca/y po zapoznaniu się z zakresem usług będzie mógł/będą mogli dokonać wizji lokalnej oraz skierować pytania szczegółowe dotyczące zamówienia w jej trakcie. Uczestnictwo w wizji lokalnej ze strony Wykonawcy/ów jest dobrowolne; Wykonawca/cy złoży/ą ofertę jednostkową do kancelarii w siedzibie Zamawiającego, w formie pisemnej, w terminie wskazanym w zaproszeniu; Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w zaproszeniu do składania ofert jednostkowych i zaoferuje najniższą cenę na wykonanie usługi w oparciu o kryteria określone w część I pkt 14 ppkt 14.2 SIWZ; Wykonawca/cy zostanie/ą powiadomiony/eni przez Zamawiającego o wyborze najkorzystniejszej oferty na adres e-mail Wykonawcy/ów, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty; Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia oferty najtańszej lub odstąpienie od negocjacji, jeśli warunki finansowe złożonej oferty (najtańszej oferty) będą powyżej możliwości finansowych Zamawiającego lub jeśli ceny zaoferowane w formularzu cenowym będą zawyżone w stosunku do cen rynkowych; Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne z tytułu zrealizowanego zamówienia jednostkowego, na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni, licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy ramowej – zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy ramowej. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: W odniesieniu do oferty składanej w celu podpisania umowy ramowej: 1) KRYTERIUM CENY - 40 % (Wk) Ocena kryterium CENA OFERTY BRUTTO dokonana będzie na podstawie ceny brutto zawartej w formularzu oferty wg wzoru: Cmin C = ----------- x 100 x Wk Co Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert Co - cena oferty ocenianej Wk - waga procentowa kryterium 2) KRYTERIUM NARZUTU KOSZTÓW NA URZĄDZENIA – 20 % (Wk) Ocena kryterium NARZUTU KOSZTÓW NA URZĄDZENIA dokonana będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę liczbowej wartości procentowej narzutu na zakupione urządzenia potrzebne do wykonania zlecenia naprawy, modernizacji lub rozbudowy systemów zabezpieczenia technicznego Minimalna wartość to 0,1 – 0.5 % narzutu, maksymalna od 10% wzwyż. Za minimalną procentową wartość liczbową przyznane będzie 20 pkt, za każdy następny poziom o 5 pkt mniej. OPCJE OP1 OP2 OP3 OP4 OP5 WARTOŚĆ PROCENTOWA NARZUTU 0,1 – 0.5 % 0,5 – 1 % 1 – 5 % 5 – 10 % powyżej 10 % PUNKTY (K) 20 15 10 5 0 Uwaga: Zamawiający informuje, że błędne określenie narzutu kosztów na urządzenia lub nie wskazanie żadnej wartości procentowej, spowoduje, że oferta będzie niezgodna z treścią SIWZ co będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3) KRYTERIUM TERMINU ROZPOCZĘCIA NAPRAWY PO OTRZYMANIU ZLECENIA - 40 % (Wk) Ocena kryterium TERMINU ROZPOCZĘCIA NAPRAWY PO OTRZYMANIU ZLECENIA, dokonana będzie na podstawie podanego czasu rozpoczęcia naprawy po otrzymaniu przez Wykonawcę zlecenia wykonania usługi, liczonego od dnia otrzymania zlecenia w formie elektronicznej (e-mailem), do dnia rozpoczęcia zlecenia na miejscu wykonania usługi. Pierwszy dzień liczony będzie od dnia otrzymania zlecenia (również dnia nieroboczego, świątecznego) do godz. 24.00 następnego dnia roboczego, a kolejny do końca kolejnej doby. Minimalny czas to 1 dzień roboczy, maksymalny to 5 dni roboczych. Za minimalny czas przyznane będzie 40 pkt, za każdy następny dzień zwłoki o 10 pkt mniej. OPCJE OP1 OP2 OP3 OP4 OP5 ILOŚĆ DNI 1 2 3 4 5 PUNKTY (T) 40 30 20 10 0 Ocena całkowita (końcowa) badanej oferty zostanie ustalona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + K + T 14.1.1 Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższy bilans punktów łącznie za trzy kryteria. 14.1.2 W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta z najniższą ceną za świadczenie usług: naprawy, modernizacji, rozbudowy systemów zabezpieczenia technicznego. 14.1.3 Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Uwaga: Zamawiający informuje, że określenie terminu rozpoczęcia naprawy poprzez podanie daty dziennej lub nie wskazanie żadnego terminu, spowoduje, że oferta będzie niezgodna z treścią SIWZ co będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 14.2 W odniesieniu do oferty jednostkowej składanej w celu wykonania zamówienia jednostkowego: KRYTERIUM CENY (100%) Oferta jednostkowa będzie oceniana wg wzoru: Cmin C = ----------- x 100% przy czym 1% = 1pkt Co gdzie: C – wyliczona ilość punktów badanej oferty Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert Co - cena oferty ocenianej 14.2.1 Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższy bilans punktów za kryterium cena. 14.2.2 Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Uwaga: Ceny zaproponowane w odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji (w przypadku podpisania umowy ramowej z jednym Wykonawcą)/składania ofert, dla poszczególnych usług nie mogą być wyższe od cen zadeklarowanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach postępowania na zawarcie umowy ramowej. Oferta Wykonawcy zawierająca ceny jednostkowe wyższe, będzie podlegała odrzuceniu;
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Kryterium ceny |
40,00 |
Kryterium narzutu kosztów na urządzenia |
20,00 |
Kryterium terminu rozpoczęcia naprawy po otrzymaniu zlecenia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-25, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: