Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na dostawę, montaż i uruchomienie systemu przeciwpożarowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na dostawę, montaż i uruchomienie systemu przeciwpożarowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52c71b9a-2814-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009697/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż systemu przeciwpożarowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 działając w imieniu i na rzecz Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.trzcianka.sr.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.trzcianka.sr.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SMART PZP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO- załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D-360-23/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu przeciwpożarowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1.
Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o dokumentację projektowo-kosztorysową, której skany stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i która zostanie w wersji papierowej udostępniona Wykonawcy, a ponadto:
• System powinien posiadać możliwość rozbudowy i podłączenia dodatkowych urządzeń sygnalizacyjnych;
• System powinien posiadać możliwość przeglądania logów z systemu (odczyt logów na komputerze );
• System powinien posiadać możliwość przesyłania komunikatów do innych urządzeń bądź systemów monitoringu;
• System powinien posiadać dwie niezależne metody komunikacji (np. sieć telefoniczna , sieć komórkowa itp.) z centrum monitoringu w celu przesyłania informacji o zdarzeniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
a/ cena netto – waga wynosi 80 %
b/ termin wykonania dostawy i usługi – waga wynosi – 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna dostawa urządzeń będących przedmiotem zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie wymaganych oświadczeń, zaświadczeń i referencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, m.in. centrali sygnalizacji pożaru oraz pozostałych urządzeń a także dokumenty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, po dokonaniu dostawy i montażu.
Wykonawca zobowiązany jest do takiego zamontowania i uruchomienia systemu przeciwpożarowego, by przed odbiorem ostatecznym przedmiotu zamówienia, został sporządzony protokół odbioru przez Straż Pożarną bez zastrzeżeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Instrukcje i dokumenty gwarancyjne
2. Protokolarne stwierdzenie dopuszczalności systemu do użytkowania przez właściwy organ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści wzoru umowy po negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal SMART PZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Cena
2. Termin realizacji