Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na dostawę, montaż i uruchomienie:
- antynapadowego i antywłamaniowego systemu alarmowego;
- systemu przeciwpożarowego
w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na dostawę, montaż i uruchomienie:
- antynapadowego i antywłamaniowego systemu alarmowego;
- systemu przeciwpożarowego
w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d6cdd2-c6d6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075283/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, montaż i uruchomienie antynapadowego i antywłamaniowego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3
1.2.2 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu ppoż w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Uprzejmie informujemy że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu e-Usług SMARTPZP pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu https://ezamowienia.ms.gov.pl/ w zakładce e-learning.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest załącznikiem do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D-360-10/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie:
a/ antynapadowego i antywłamaniowego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3;
b/ dostawa, montaż i uruchomienie systemu przeciwpożarowego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 80 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Punkty za kryterium termin wykonania zostaną przyznane w następujący sposób:
• Termin najkrótszy – 10 pkt
• Każdy pozostały termin wykonania po najkrótszym – 0 pkt
Punkty za kryterium gwarancja wraz z bezpłatnymi przeglądami okresowymi:
• Termin najdłuższy gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych przeglądów konserwacyjnych – 10 pkt
• Każdy pozostały termin gwarancji krótszy od najdłuższego – 0 pkt
Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Punktacja ostateczna to suma ilości punktów przyznanych za kryterium ceny i za pozostałe kryteria. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji wraz z bezpłatnymi przeglądami konserwacyjnymi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oferent spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli przedstawi dokument potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania w ciągu co najmniej 3 lat.
Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 umowy, których przedmiot jest tożsamy z przedmiotem postępowania , dla jednostek budżetowych lub komercyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.
Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne lub inne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji alarmowej, antynapadowej i przeciwpożarowej a także do przygotowania dokumentacji powykonawczej w tym zakresie. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu takim pracownikiem z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania ;
2. Oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
3. Oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Co najmniej 3 referencje, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 umowy, których przedmiot jest tożsamy z przedmiotem postępowania , dla jednostek budżetowych lub komercyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
5. Oświadczenie o dysponowaniu minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne lub inne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji alarmowej, antynapadowej i przeciwpożarowej a także do przygotowania dokumentacji powykonawczej w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
1 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 200.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3 Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4 Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna dostawa urządzeń będących przedmiotem zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5 Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali dostawę, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
5.000 zł
(słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100),
2 Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.
c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na dostawę, montaż i uruchomienie systemów: antynapadowego i antywłamaniowego systemu alarmowego oraz przeciwpożarowego , w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 ”
3 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Składając ofertę, oferent wyraża zgodę na zapisy znajdujące się we wzorze umowy.
Zamawiający dopuszcza zmianę treści wzoru umowy po negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 4 miesięcy od daty podpisania umowy , oraz wielkości przedmiotu zamówienia – Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia (ograniczenia) przedmiotu zamówienia z powodu ograniczeń finansowych ze wskazaniem minimalnej wartości zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia ( zawarcie aneksu w tym zakresie).
Projektowany wzór umowy zawiera zapis o konieczności dokonania wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % oferowanej kwoty za przedmiot umowy, przed jej zawarciem.
Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: SMARTPZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Cena
2. Termin wykonania
3. Termin (długość) gwarancji