IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - część 1 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł). - część 2 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł). - część 3 - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 zł). - część 4 - 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100 zł). - część 5 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 1.1.2. wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dni, wówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o okres występowania tych opadów. 1.1.3. zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp. skutkujące niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzez przeprowadzenie dodatkowych badań. 1.1.4. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych zabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. 1.1.5. protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. 1.1.6. konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót. 1.1.7. pojawienia się na terenie budowy zewnętrznego inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące, utrudniające bądź uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych objętych zawartą umową. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na dokonanie uzgodnień i podpisanie porozumień umożliwiających realizację umowy. 1.1.8. opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy. 1.1.9. opóźnień w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznie niezbędny do uzyskania w/w dokumentów. 1.1.10.wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2÷ 6 ustawy Pzp. 2.2. inne zmiany do umowy mogące skutkować zmianą wynagrodzenia i/lub terminu : 2.2.1. Roboty dodatkowe. 2.2.1.1 Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności. 2.2.1.2 Spisanie protokołu konieczności, nie jest równoznaczne z udzieleniem Wykonawcy zlecenia na wykonanie robót dodatkowych oraz nie upoważnia Wykonawcy do przystąpienia do ich wykonania. 2.2.1.3 Wykonawca przystąpi do wykonania robót dodatkowych wyłącznie po zawarciu aneksu do umowy. 2.2.2. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 2.2.3.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.2.4.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robot budowlanych, dostaw lub zmiana technologii. 2.2.5. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub/i techniczno – budowlanych, konieczność opracowania ekspertyz, opinii archeologicznych. 3.3. zmiany stawki podatku VAT: 3.3.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie powiększona z odpowiednim zastosowaniem zwiększonej stawki podatku VAT. 3.3.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 3.4. W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1A, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-15, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA W MIEŚCIE RACIBÓRZ, POPRZEZ WYMIANĘ ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA NA OŚWIETLENIE O WYŻSZEJ EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W DZIELNICACH: OCICE, NOWE ZAGRODY, SUDÓŁ, BRZEZIE, MARKOWICE I OSTRÓG. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej dla infrastruktury oświetleniowej znajdującej się w dzielnicach: Ocice, Nowe Zagrody, Sudół, Brzezie, Markowice i Ostróg. Ulice: Koszalińska, Szczecińska, Osiedleńcza, Francuska, Górna, Dolna, Nowy Zamek, Litewska, Włoska, Wesoła, Tuwima, Gadego, Aleja Ojca Lepicha, Dąbrowszczaków, Stalowa, Miechowska, Gwiaździsta, Prusa, Słoneczna, Księżycowa, Społeczna, Żwirki i Wigury, Spokojna, Pawła, Strażacka, Wiśniowa, Wysoka, Bulwary, łącznik pomiędzy ul. Kapuścika i Armii Krajowej, Brzozowa, Opolska, Huzarska, Cygarowa, Przejazdowa, Nad Koleją, Królewska, Elżbiety, Grzonki, Armii Krajowej, Książęca, Głubczycka, Gliwicka, Kombatantów, Jordana. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę i uzupełnienie infrastruktury oświetleniowej, dostawę i wymianę opraw oświetleniowych, słupów oświetlenia ulicznego, kabla zasilającego oraz pozostałego drobnego osprzętu, a także dodatkowe prace na istniejącej infrastrukturze oświetleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 31520000-7, 51112100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA W MIEŚCIE RACIBÓRZ, POPRZEZ WYMIANĘ ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA NA OŚWIETLENIE O WYŻSZEJ EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W CENTRUM MIASTA RACIBÓRZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej dla infrastruktury oświetleniowej znajdującej się w Centrum miasta Racibórz. Ulice: Park im. Miasta Roth, łącznik Warszawska-Opawska, Lipowa, Radosna, Lwowska, Kochanowskiego, Solna, łącznik Solna - Wojska Polskiego, Różana, Browarna, łącznik Klasztorna - Wojska Polskiego - Solna, Bankowa, Londzina, Basztowa, Długa, Rzeźnicza, Plac Ofki Piastówny, Chopina, Batorego, Wileńska, Szczęśliwa, Nowa, Piwna. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę i uzupełnienie infrastruktury oświetleniowej, dostawę i wymianę opraw oświetleniowych, słupów oświetlenia ulicznego, kabla zasilającego oraz pozostałego drobnego osprzętu, a także dodatkowe prace na istniejącej infrastrukturze oświetleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 31520000-7, 51112100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA W MIEŚCIE RACIBÓRZ, POPRZEZ WYMIANĘ ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA NA OŚWIETLENIE O WYŻSZEJ EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W MIEŚCIE RACIBÓRZ – OBSZAR WSCHODNI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej dla infrastruktury oświetleniowej znajdującej się w mieście Racibórz – obszar wschodni. Ulice: Czekoladowa, Nowomiejska, Środkowa, Pocztowa, Plac Dworcowy, Kolejowa, Kościuszki, Sejmowa, Głowackiego, Staszica, Sienkiewicza, Plac Jagiełły, Rostka, Marty, Wandy, Jeziorowa, Bema, Eichendorffa, Łąkowa, 1-Maja, Zborowa, Skwer Kresowian, Skwer Sybiraków, Zborowa. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę i uzupełnienie infrastruktury oświetleniowej, dostawę i wymianę opraw oświetleniowych, słupów oświetlenia ulicznego, kabla zasilającego oraz pozostałego drobnego osprzętu, a także dodatkowe prace na istniejącej infrastrukturze oświetleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 31520000-7, 51112100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA W MIEŚCIE RACIBÓRZ, POPRZEZ WYMIANĘ ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA NA OŚWIETLENIE O WYŻSZEJ EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W MIEŚCIE RACIBÓRZ – OBSZAR ZACHODNI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej dla infrastruktury oświetleniowej znajdującej się w mieście Racibórz – obszar zachodni. Ulice: Odrzańska, Rynek, Plac Dominikański, Kowalska, Długa, Różyckiego, Dąbrowskiego, Stalmacha, Plac Bohaterów Westerplatte, Winna, Bończyka, Karola Miarki, Wojska Polskiego, Plac Wolności, Ogrodowa, Lecznicza, Ludwika, Odpoczynkowa, Pracy, Opawska, Rondo Opawska/Matejki, Matejki, Warszawska, Skłodowskiej-Curie, Konopnickiej Żeromskiego, Bukowa, Wczasowa, Wyszyńskiego, Słowackiego, Wyspiańskiego, Chełmońskiego, Michejdy. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę i uzupełnienie infrastruktury oświetleniowej, dostawę i wymianę opraw oświetleniowych, słupów oświetlenia ulicznego, kabla zasilającego oraz pozostałego drobnego osprzętu, a także dodatkowe prace na istniejącej infrastrukturze oświetleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 31520000-7, 51112100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA W MIEŚCIE RACIBÓRZ, POPRZEZ WYMIANĘ ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA NA OŚWIETLENIE O WYŻSZEJ EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA INFRASTRUKTURY OŚWIETLENIOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY ULICACH: KOŚCIUSZKI I EICHENDORFFA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej dla infrastruktury oświetleniowej znajdującej się przy ulicach: Kościuszki i Eichendorffa. Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę i uzupełnienie infrastruktury oświetleniowej, dostawę i wymianę opraw oświetleniowych, słupów oświetlenia ulicznego, kabla zasilającego oraz pozostałego drobnego osprzętu, a także dodatkowe prace na istniejącej infrastrukturze oświetleniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 31520000-7, 51112100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % ceny brutto podanej w ofercie.