Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-05
  • ZamawiającyMIASTO PSZÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00551903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ca3e87-9a50-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44ca3e87-9a50-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44ca3e87-9a50-11ee-ba3b-4e891c384685

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
1.2.1. Formularza Ofertowego i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.
1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w pkt 8.1.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 8.1.5. lit. a SWZ.
1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 8.1.5. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 8.1.2. lit. b SWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 10.1. SWZ, w tym w szczególności:
2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.4. SWZ
(tzw.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy), 2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 8.1.2. SWZ – inne niż pełnomocnictwa,odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
2.2.1. Wykonawcy,
2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 8.1.3. SWZ,
2.4. przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,
2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty, o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich "sporządzania i przekazywania" - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z KRS/CEIDG lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 10.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę/przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy, wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AIR.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pszowie – III etap.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, w powiecie wodzisławskim, w miejscowości Pszów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z termomodernizacją, tj. dociepleniem dachu budynku Straży Pożarnej (bez wieży), ściany wschodniej budynku (elewacja od strony bram wjazdowych) oraz ściany północnej na piętrze od wewnątrz budynku, jak również wymianę opraw oświetleniowych ogólnych, awaryjnych oraz wymianę oprawy oświetlenia zewnętrznego.
4. Zgodnie z aktualnym audytem energetycznym dla budynku przewiduje się:
1) wykonanie ocieplenia dachu poprzez zastosowanie płyt tzw. styropapy dwustronnie laminowanej grubości 20cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,033 [W/(m∙K)]
2) wykonanie ocieplenia ściany wschodniej za pomocą płyt styropianowych gr. 15cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,034 [W/(m∙K)] wykonane za pomocą kompleksowej metody bezspoinowego systemu docieplenia ścian.
3) wykonanie ocieplenia od wewnątrz ściany północnej budynku na piętrze (ściany północnej) wełną mineralną gr. 16cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,035 [W/(m∙K)].
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prace związane z dociepleniem ściany wschodniej:
a) montaż rusztowania elewacyjnego zabezpieczonego siatką elewacyjną (z wymaganymi odbiorami, zabezpieczeniami, znakami oraz wykonaniem uziemienia),
b) demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
c) demontaż wszystkich elementów ze ściany budynku, w tym m.in. zadaszenia nad wejściem, kratek, alarmu, napisu, uchwytów rur spustowych, rur spustowych
d) demontaż istniejących parapetów zewnętrznych
e) usunięcie luźnego tynku ze ścian budynku – jeśli taki występuje,
f) montaż pod styropianem w specjalnych rurkach ochronnych nowej instalacji odgromowej połączonej z bednarką w nowozabudowanej skrzynce kontrolnej wychodzącej na połać dachową,
g) montaż aluminiowej listwy startowej (min. 10cm poniżej stropu nad parterem),
h) przyklejenie płyt styropianowych gr. 15cm o współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,034 [W/(m∙K)]
i) uskok na elewacji znajdujący się poniżej linii okapu wypełnić warstwą styropianu o parametrach styropianu docelowego na ścianie, celem uzyskania jednej płaszczyzny ściany,
i) w miejscach istniejących otworów wentylacyjnych należy zamontować nowe kratki wentylacyjne stosując dodatkowo przedłużenia w postaci kanałów wentylacyjnych,
j) montaż nowych parapetów zewnętrznych w kolorystyce dopasowanej do zabudowanych na ścianie zachodniej budynku,
k) zatopienie warstwy siatki w kleju,
l) nałożenie warstwy podkładu pod tynk cienkowarstwowy,
m) nałożenie warstwy tynku cienkowarstwowego gr. 1,5 -2,0 mm silikatowo-silikonowego lub silikonowego (o kolorystyce uzgodnionej z zarządcą budynku),
n) renowacja napisu Straży Pożarnej
o) montaż systemowego szklanego zadaszenia nad wejściem na zawiesiach z linek stalowych
2) Prace związane z dociepleniem dachu budynku:
a) demontaż całej starej instalacji odgromowej
b) rozbiórka obróbek na dachu – ogniomurów, przy kominach, w linii okapu itd.
c) demontaż rynien wraz z hakami rynnowymi,
d) demontaż starych wyłazów dachowych,
e) montaż drewnianych kantówek w linii okapu,
f) montaż deski podrynnowej
g) zabudowanie nowych wyłazów dachowych
h) nadmurowanie ściany ogniowej z bloczków silikatowych wraz z wykończeniem i oblachowaniem
i) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachu – przygotowanie podłoża pod montaż styropapy
j) gruntowanie oraz montaż płyt styropapy o gr. 20cm i współczynniku przenikania ciepła (minimum) λ = 0,033 [W/(m∙K)]
k) montaż listew trójkątnych w celu uzyskania łagodnego przejścia ze ścian na dach
l) wykonanie wszystkich obróbek blacharskich – przy kominach, w linii okapu, ogniomuru, styk z wieżą, styk ze ścianą budynku
m) montaż kominków wentylacyjnych przeznaczonych do styropapy,
n) montaż papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia w dwóch warstwach
o) montaż nowej instalacji odgromowej wraz z iglicami, wykonanie niezbędnych badań
p) montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej w kolorze naturalnym
3) Prace związane z ociepleniem ściany od wewnątrz
a) montaż na ruszcie stalowym wełny mineralnej grubości 16cm o współczynniku λ = 0,035 [W/m*K]
b) montaż folii paroizolacji
c) zabudowa ściany z płyt gk
d) gruntowanie ściany wraz w dwukrotnym malowaniem farbą
4) Prace związane z wymianą opraw oświetleniowych :
a) demontaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych,
b) Montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia podstawowego LED w pomieszczeniach oraz na zewnątrz budynku,
c) montaż opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych i w pomieszczeniach,
d) wykonanie prób i sprawdzeń samoczynnego wyłączania zasilania,
e) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia w pomieszczeniach wraz z pomiarami oświetlenia ewakuacyjnego,
f) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej wymaganej przepisami,
g) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej wymaganej przepisami.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie objętym zamówieniem.
7. Z uwagi na fakt, iż realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy obiektu czynnego, zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i prowadzenia robót w uzgodnieniu z Prezesem OSP w Pszowie, tak aby umożliwić udział jednostki w akcjach alarmowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 8.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 7.1. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formatach A-B załącznika nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy;
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy;
5) odpowiednie pełnomocnictwa - jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie RODO.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone w Projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI