Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
1.1.7 Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. "Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego"
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 1 - doświetlenie 2 przejść dla pieszych w gminie Kęty:
a) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1823K – ul. Legionów w Kętach w km 0+270
b) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1826K – ul. Żwirki i Wigury w Kętach w km 0+755
Roboty obejmują odpowiednio: montaż przewodów do opraw oświetleniowych, doświetlenie przejścia dla pieszych, roboty elektryczne - budowa oświetlenia przejść.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Specyfikacja techniczna hybrydowego oświetlenia przejścia dla pieszych
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 2 – doświetlenie 2 przejść dla pieszych w gminie Brzeszcze:
a) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1876K – ul. Bielska w Jawiszowicach w km 2+460
b) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1868K – ul. Oświęcimska w Skidziniu w km 2+790
Roboty obejmują odpowiednio: montaż przewodów do opraw oświetleniowych, doświetlenie przejścia dla pieszych, roboty elektryczne - budowa oświetlenia przejść.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Specyfikacja techniczna hybrydowego oświetlenia przejścia dla pieszych
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 3 – doświetlenie przejścia dla pieszych w gminie Polanka Wielka: doświetlenie z sieci oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej Nr 1897K – ul. Kasztanowa w Polance Wielkiej w km 9+030
Roboty obejmują odpowiednio: budowę słupów oświetleniowych, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, wykonanie przekopu, kopanie rowów do kabli, wykonanie przewiertów pod drogami, układanie kabli w rurach wraz z zasypaniem, wywóz ziemi, doświetlenie przejścia dla pieszych, słupy oświetlenia wykonywane są przy istniejących przejściach dla pieszych, prac rozbiórkowych, układanie linii kablowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Dokumentacja techniczna oświetlenia zasilanego z sieci oświetlenia ulicznego
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31521000-4 - Lampy
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 4 - doświetlenie przejścia dla pieszych w gminie Zator: doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1810K – ul. Zatorska w Podolszu w km 1+250
Roboty obejmują odpowiednio: montaż przewodów do opraw oświetleniowych, doświetlenie przejścia dla pieszych, roboty elektryczne - budowa oświetlenia przejść.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Specyfikacja techniczna hybrydowego oświetlenia przejścia dla pieszych
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 5 - doświetlenie 3 przejść dla pieszych w mieście Oświęcim:
a) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1888K – ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w km 0+270
b) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1888K – ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w km 0+400
c) doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1888K – ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w km 0+445,
Roboty obejmują odpowiednio: montaż przewodów do opraw oświetleniowych, doświetlenie przejścia dla pieszych, roboty elektryczne - budowa oświetlenia przejść.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Specyfikacja techniczna hybrydowego oświetlenia przejścia dla pieszych
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 6 – doświetlenie z sieci oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej Nr 1888K – ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w km 0+525
Roboty obejmują odpowiednio: budowę słupów oświetleniowych, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, wykonanie przekopu, kopanie rowów do kabli, wykonanie przewiertów pod drogami, układanie kabli w rurach wraz
z zasypaniem, wywóz ziemi, doświetlenie przejścia dla pieszych, słupy oświetlenia wykonywane są przy istniejących przejściach dla pieszych, prac rozbiórkowych, układanie linii kablowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Dokumentacja techniczna oświetlenia zasilanego z sieci oświetlenia ulicznego
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31521000-4 - Lampy
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na poprawie bezpieczeństwa na drogach powiatowych niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Program doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Oświęcimskiego”.
Część 7 - doświetlenie przejścia dla pieszych w gminie Osiek: doświetlenie hybrydowe w ciągu drogi powiatowej Nr 1897K – ul. Oświęcimska w Głębowicach w km 15+920.
Roboty obejmują odpowiednio: montaż przewodów do opraw oświetleniowych, doświetlenie przejścia dla pieszych, roboty elektryczne - budowa oświetlenia przejść.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają odpowiednio załączniki do SWZ, tj.:
• Przedmiary robót
• Specyfikacja techniczna hybrydowego oświetlenia przejścia dla pieszych
• Lokalizacje przejść dla pieszych
• Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak