Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy ul. Poniatowskiego 12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy ul. Poniatowskiego 12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d5a8fe-a8b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Podłączenie do sieci miejskiej CO budynków przy ul Poniatowskiego 12-24 i Szkolna 6
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest na stronie : http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” dostępnym w zakładce „Regulamin” oraz w instrukcjach dla Wykonawców dostępnych w zakładce „Instrukcje” strony https://platformazakupowa.pl.Należy stosować formaty plików zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 15.24. Składane dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Słupsk w której imieniu działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku z siedzibą przy ul. Tuwima 4, tel.: 59 842 52 22, adres e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl;2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/DTZ/P/RB/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2176477,07 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1874070,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych, - demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą i wskazującą; - włączenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania do zewnętrznej instalacji niskoparametrowej z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła cieplnego; - wykonanie pomiarów geodezyjnych,- wykonanie zewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. niskoparametrowej;- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o. w obudowach; - wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej; - montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją; - włączenie przewodów instalacji ciepłej wody i cyrkulacji do zewnętrznej instalacji z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła - badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja; - wykonanie izolacji termicznej instalacji cwu i z.w.; - wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody; - wykonanie odcinków instalacji wody zimnej;- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych;- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne; - wykonanie przyłącza zimnej wody do budynku Poniatowskiego 19 i zew. instalacji wody zimnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,· wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej YKXS od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,· zakup i montaż kontenera przeznaczonego na wymiennikownię ciepła,- prace budowlane związane z posadowieniem kontenera na gruncie,- wykonanie instalacji technologicznej w kontenerowej wymiennikowni ciepła,- wykonanie prac ziemnych na potrzeby przyłącza i instalacji zew. zimnej wody, instalacji kanalizacyjnej, zew. instalacji c.o. i c.w.u., instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:1. Projekty budowlane wraz z inwentaryzacją- Poniatowskiego 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24 (załącznik nr 10),2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 16,17,19,20,21, 22, 23,24 (załącznik nr 11),3. przedmiary robót – Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24 (załącznik nr 12),4. Projekt budowlany – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera (załącznik nr 13), 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera ( załącznik nr 14), 6. przedmiary robót – kontener, instalacje zewnętrzne na potrzeby kontenera (załącznik nr 15), 7. Projekt budowlany - przyłącze wod. do kontenera wraz z uzgodnieniami (załącznik nr 16),8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – przyłącze wodociągowe (załącznik nr 17),9. przedmiary robót – przyłącze wodociągowe (załącznik nr 18).Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie sieci i instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych,2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich, 3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.2.5.) Wartość części: 645184,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja urządzeń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 14,15:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ; - montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą i wskazującą; - badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.; - wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej; - montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją; - badanie instalacji c.wu. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z.w.; - wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody; - wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 19),2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 20),3. przedmiary robót – Poniatowskiego 14,15 (załącznik nr 21),Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych, 2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich, 3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych.o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.2.5.) Wartość części: 614551,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja urzadzeń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 13:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ; - montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą i wskazującą; - badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.; - wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej; - montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją; - badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z. w.; - wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody; - wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),- towarzyszące roboty budowlane (m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 13 (załącznik nr 22),2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 13 (załącznik nr 23),3. przedmiary robót – Poniatowskiego 13 (załącznik nr 24),Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych, 2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich,3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych. o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.2.5.) Wartość części: 316632,27 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja urządzeń
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Poniatowskiego 12:- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ; - montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową, odpowietrzającą i wskazującą; - badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o.; - wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej; - montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją; - badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja; - wykonanie izolacji termicznej instalacji c.w.u. i z. w.; - wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody; - wykonanie odcinków instalacji wody zimnej,- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych,- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,- wykonanie instalacji technologicznej indywidualnego węzła cieplnego,- dostosowanie pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego ( prace budowlane dotyczące posadzki, ścian, stropów, prace stolarskie, instalacje elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacyjne),- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:1. Projekty budowlane - Poniatowskiego 12 (załącznik nr 25),2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Poniatowskiego 12 (załącznik nr 26),3. przedmiary robót – Poniatowskiego 12 (załącznik nr 27),Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie robót w zakresie instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wentylacyjnych, gazowych,2. wykonanie robót murarskich, malarskich, stolarskich,3. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych.o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.2.5.) Wartość części: 297517,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.5. Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja urzadzeń
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:1. cena (C) – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę podana w Formularzu oferty obliczonej w oparciu o kosztorys ofertowy. Maksymalna liczba punktów – 60. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:C=Cn/Cb x 60gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium cenyCn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – cena brutto badanej oferty2. okres gwarancji (G) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.3. okres gwarancji urządzeń (Gu) – ocenie zostanie poddana zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu oferty długość okresu gwarancji na zamontowane urządzenia w przedmiocie zamówienia. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad: zaoferowanie 12 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt,zaoferowanie 24 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt,zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt,Uwaga!Wykonawca może zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż wskazany powyżej okres gwarancji, większy od 12 miesięcy, Zamawiający uzna iż oferowany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i przyzna 0,00 pkt za przedmiotowe kryterium. W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 12 miesięcy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.5. Za najkorzystniejszą w każdej części uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:P = C + G +Gu4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10