Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Piaskowanie rur przegrzewaczy pary i parownika oraz fragmentu ściany kotła”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBydgoszcz
WojewództwoKujawsko-pomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-05
ZamawiającyMiędzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
Numer ogłoszenia2021/BZP 00038526
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038526 z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi „Piaskowanie rur przegrzewaczy pary i parownika oraz fragmentu ściany kotła”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/449565
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/449565
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy: a) Komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciuPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem formularza „wyślijwiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania z Platformy(zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania wszelkiego rodzajudokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta Platformy (podnumerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert,rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta: odponiedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art.125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 § 1Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆ XIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆ XIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/25/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy dla zadania polegającego na oczyszczeniu rur przegrzewaczy pary i parownika w dwóch kotłach rusztowych spalających odpady komunalne zainstalowanych w ZTPOK w Bydgoszczy. Czyszczenie musi być przeprowadzone metodą piaskowania (śrutowania) do klasy czystości SA2. Dobierając ścierniwo należy uwzględnić, że przegrzewacz pary SH3, w każdym z kotłów, pokryty jest warstwą INCONEL 625. Dodatkowo w jednym z kotłów należy oczyścić fragment tylnej ściany drugiego ciągu kotła na odcinku ok. 1,2 m licząc od stropu kotła. Rusztowanie niezbędne do czyszczenia ściany zapewnia Zamawiający. W tym wypadku wymagana jest klasa czystości SA2.5. Realizacja wyżej wymienionych prac planowane jest we wrześniu bieżącego roku oddzielnie dla każdego z etapów (każdego z kotłów). O dokładnym terminie wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. Czas realizacji nie może przekroczyć 48 godzin dla każdego z etapów (kotłów) od momentu rozpoczęcia prac, rozumianego jako udostępnienie miejsca pracy przez Zamawiającego.Części kotła podlegające piaskowaniu pokazane są na załączonych rysunkach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający oceni spełnianieprzezWykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofert podwzględemprzyjętych w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców do wykluczenia zubieganiasię o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofert nieodrzuconychZamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie4) Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się:- wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech usług polegających na piaskowaniu części ciśnieniowej kotła o parametrach nie mniejszych niż zainstalowane w ZTPOK (32 t/h, 420 °C, 42 bary) o wartości minimum 80 000,00 zł każda. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1) i 2)niniejszej SWZ• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ, dotyczącejorzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, b. oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;c.oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, októrych mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 3) niniejszej SWZ, • art. 108ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ, dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, • art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią IIIpkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. c. Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. d. Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia:wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnieWykonawcy mogą ubiegać się wspólnie oudzieleniezamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty,współubiegającysię o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowaniaich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka korespondencja prowadzona będziewyłącznie zpełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone przez Zamawiającego wCz. III ust.1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu dowarunkuzdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej doświadczenie Wykonawcy –jeżelizostał postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia powinien samodzielnie legitymować się wymaganym doświadczeniem).Wprzypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje się tylko jeden zWykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega doosobistegoWykonania przez tego Wykonawcę następujących kluczowych zadań:• Zamawiającynie stawiatakiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw. zczęścią IIIpkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w zakresie, w jakim wynika to z cz. IIIpkt. 2.2.niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, którychofertazostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, sązobowiązaniprzedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treściuregulowaniewspółpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w przypadkach dopuszczonychprzepisamipowszechnie obowiązującego prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie Petersona 22 Bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych - Toruń
Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
Data dodania05-02-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.