Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a169a4-d4d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018752/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja i naprawa awarii urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/40/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach
do SWZ, na zasadach określonych w projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 22 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: stawka roboczogodziny dla rozliczenia napraw oraz prac dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznychDysponuje wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia:
W tym zakresie Zamawiający wymaga:
- licencja na oprogramowanie systemu sterowania i automatyki budynkowej DESIGO XWorks plus
2. Wykaz osób
W tym zakresie Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi
do realizacji zamówienia w zakresie:
- co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
* urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV
* zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW
* aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji
* zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.),
- co najmniej jedną osobę legitymującą się certyfikatem lub innym dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w zakresie programowania sterowników serii DESIGO PX
3. Wykaz usług
W tym zakresie Zamawiający wymaga:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie zdolnymi do realizacji zamówienia, z których każda miała wartość nie mniejszą niż 700 000,00 zł brutto, trwała przez okres minimum 12 miesięcy i obejmowała także prace informatyczne w zakresie central wentylacyjnych oraz systemu wizualizacji i sterowania. Przez zaplecze techniczne Zamawiający rozumie w szczególności instalacje i urządzenia wentylacji, klimatyzacji, cieplne, elektryczne oraz elektroenergetyczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z rozdziałem 10 SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
2. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy)
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
4. Wykaz doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
(w celu przyznania punktów w kryterium K-3)
5. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne upoważnienia
i certyfikaty producentów urządzeń wymienionych w załączniku
do SWZ i spełnia wszystkie kryteria niezbędne do ich obsługi
6. Formularz ofertowy
7. Szczegółowe kosztorysy ofertowe
8. Wypełniony harmonogram ofertowy
9. Kosztorysy nakładcze
10. Przedmiary
11. Wykaz urządzeń objętych obsługą serwisową dla poszczególnych układów