Obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych w budynkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-28
  • Numer ogłoszenia544630-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544630-N-2020 z dnia 2020-05-28 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20 , 11-500  Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (URL): http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub z a pośrednictewm operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul.Nowowiejska 20, 11-500 Gizycko budynek nr 5, pokój 108

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
Numer referencyjny: 36/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Giżycku, z podziałem na dwa zadania (części):Zadanie nr 1 – w miejscowościach: Giżycko, Brożówka, Mrągowo, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo;Zadanie nr 2 – w miejscowościach: Suwałki, Szelment;Szczegółowa specyfikacja oraz zakres wykonania usługi zwarta została w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 50530000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże co najmniej dwie osoby (niezależnie od ilości zadań, na które będzie składał ofertę), skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadające ważne świadectwa Kwalifikacyjne typu D i E grupa 1 i 2 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późn.zm.) oraz certyfikat, wydany na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r. poz. 881 z późn.zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy9.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione w terminach odpowiadającym terminom zastępowanych dokumentów z pkt 9.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób (co najmniej dwóch), skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających ważne świadectwa Kwalifikacyjne typu D i E grupa 1 i 2 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późn.zm.) oraz certyfikat wydany na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r. poz. 881 z późn.zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Jeżeli wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli.Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli.Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy- W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości :Zadanie nr 1 – 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych,00/100);Zadanie nr 2 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych,00/100);2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.3. Wadium może być wniesione w:a. pieniądzu;b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c. gwarancjach bankowych;d. gwarancjach ubezpieczeniowych;e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, 2. Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zapisów niniejszej umowy w zakresie wartości zamówienia, o których mowa w § 6 w przypadku:a. zmiany ilości urządzeń. W przypadku zmniejszenia ilości urządzeń wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone proporcjonalnie do zmniejszanie ilości urządzeń. Konsekwencją zmniejszenia liczby urządzeń będzie obniżenie ceny za półroczną usługę serwisu i konserwacji urządzeń określoną w załączniku nr 1 umowy według następującej zasady: cena za półroczną usługę serwisu i konserwacji urządzeń podana w załączniku nr 1 zostanie pomnożona przez liczbę urządzeń po zmniejszeniu i podzielona przez liczbę urządzeń podanych w opisie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający dokona zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:a. zmiany stawki podatku od towarów i usług,b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a wartość netto wynagrodzenia nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. b wynagrodzenie netto wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikająca ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. c wynagrodzenie netto wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. d, wynagrodzenie netto wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia przystąpienie lub zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych podstawowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę wniosku (oświadczenia) w formie pisemnej (pod rygorem nieważności) o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3. 9. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wchodzą w życie z dniem z złożenia wniosku (oświadczenia), o którym mowa w ust. 8 , jednakże nie wcześnie niż z dniem wejścia w życie nowych przepisów prawa regulujących zagadnienie o którym mowa w ust. 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Giżycku w miejscowościach: Giżycko, Brożówka, Mrągowo, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:akres przewidzianych prac serwisowo - konserwacyjnych klimatyzatorów obejmuje wykonanie:2.2. Czyszczenie, mycie, dezynfekcja i odgrzybienie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych oraz wszystkich podzespołów urządzeń klimatyzacyjnych z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.2.3. Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów powietrza.2.4. Przegląd obwodów części wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia.2.5. Sprawdzenie układu łożysk i silników wentylatorów.2.6. Sprawdzenie stanu zaworu serwisowego (wentylka) w jednostce zewnętrznej i w razie konieczności jego wymiana.2.7. Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich ich podzespołów.2.8. Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenia zacisków elektrycznych oraz sprawdzenie stanu technicznego aktywnych elementów elektrycznych.2.9. Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny, a w razie konieczności jej udrożnienie.2.10. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, w przypadku rozszczelnienia i ubytku czynnika chłodniczego – doszczelnienie i uzupełnienie czynnika.2.11. Pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej oraz ciśnienia ssania i tłoczenia.2.12. Sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji chłodniczej.2.13. Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia: pomiar napięcia zasilania, prądu sprężarki/wentylatora, pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego w instalacji.2.14. Sprawdzenie układu automatyki.2.15. Uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja.2.16. Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi.2.17. Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych należy sporządzić protokół serwisowy, potwierdzony przez użytkownika lub przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury.2.18. Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach.2.19. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilość osób z uprawnieniami 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Giżycku w miejscowościach: Suwałki, Szelment;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Zakres przewidzianych prac serwisowo-konserwacyjnych klimatyzatorów obejmuje wykonanie:4.1. Czyszczenie, mycie, dezynfekcja i odgrzybienie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych oraz wszystkich podzespołów urządzeń klimatyzacyjnych z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.4.2. Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów powietrza.4.3. Przegląd obwodów części wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia.4.4. Sprawdzenie układu łożysk i silników wentylatorów.4.5. Sprawdzenie stanu zaworu serwisowego (wentylka) w jednostce zewnętrznej i w razie konieczności jego wymiana.4.6. Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich ich podzespołów.4.7. Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenia zacisków elektrycznych oraz sprawdzenie stanu technicznego aktywnych elementów elektrycznych.4.8. Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny, a w razie konieczności jej udrożnienie.4.9. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, a w razie stwierdzenia ubytku czynnika chłodniczego uzupełnienie jego.4.10. Pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej oraz ciśnienia ssania i tłoczenia.4.11. Sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji chłodniczej.4.12. Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia: pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego w instalacji.4.13. Sprawdzenie układu automatyki.4.14. Uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja.4.15. Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi.4.16. Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych Wykonawca sporządzi protokół serwisowy z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury.4.17. Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach.4.18. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji.4.19. Dokonywanie wpisów w kartach urządzeń (karty znajdują się w biurze Infrastruktury 24 WOG Giżycko) dotyczących substancji zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. 2015. poz.881). Wpisy należy dokonać w terminach do 30 kwietnia i 31 października każdego roku w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilość osób z uprawnieniami 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI