Montaż opraw i instalacji dla zadania pn. „Budowa iluminacji świetlnej Domu Rybaka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż opraw i instalacji dla zadania pn. „Budowa iluminacji świetlnej Domu Rybaka we Władysławowie ” z wyłączeniem dostawy opraw oświetleniowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyGmina Władysławowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047131
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż opraw i instalacji dla zadania pn. „Budowa iluminacji świetlnej Domu Rybaka we Władysławowie ” z wyłączeniem dostawy opraw oświetleniowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586745436

1.5.8.) Numer faksu: +48 586745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż opraw i instalacji dla zadania pn. „Budowa iluminacji świetlnej Domu Rybaka we Władysławowie ” z wyłączeniem dostawy opraw oświetleniowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6f8394-ae33-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003442/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Montaż opraw i instalacji dla zadania pn. "Budowa instalacji świetlnej Domu Rybaka"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisuelektronicznego, jako:• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,•dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielnyplik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanegodokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający, zgodnie z art. 67 p.z.p., określa niezbędnewymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:• stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;• komputer klasy PC lubMAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;• zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;• włączona obsługa JavaScript;• zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe postanowienia zawarto w w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. ochrony danych osobowych zawarte są w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.08.RIiGK.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z montażem opraw i instalacji oświetlenia iluminacji budynku Domu Rybaka we Władysławowie przy ul. Gen. J. Hallera 19 (budynek główny, łącznik, wieża) - w ramach zadania pn. "Budowa iluminacji świetlnej Domu Rybaka we Władysławowie" z wyłączeniem dostawy opraw. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik A do SWZ, oraz dokumentacji wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonej do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium "cena" będzie oceniane wg wzoru: (cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)x 100 pkt x 60%. Kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe będzie oceniany wg wzoru: G = ((Gwarancja oferowana przez Wykonawcę - 36)/48) x 40. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia udzielony ponad 84 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 84 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1500 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają (w części II Formularza Ofertowego) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany umowy określono w paragrafie 5 Wzoru umowy, stanowiacym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złiożyć poprzez Platformę: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z ofertą, należy złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale XIII SWZ.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI