Modernizacja wentylatora WOK-2j

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja wentylatora WOK-2j
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja wentylatora WOK-2j

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Campi 15

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozostałe górnictwo i wydobywanie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wentylatora WOK-2j

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a35cf3f-b861-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kopalnia-bochnia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie zapośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lubinformacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ichczytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.4. Zamawiający wskazuje informacje, o którychmowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, skretariat@kopalnia-bochnia.pl, 14 6152 402;2) inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalniabochnia.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) jednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego. Klauzula obowiązuję od dnia 1 stycznia 2021 r. Podstawaprawna: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia2019.10.24)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Optymalizacja pracy wentylatora.2) Modernizacja części elektrycznej wentylatora.3) Wykonanie i montaż tłumika hałasu4) Określenie nowych charakterystyk pracy wentylatora po wykonanej modernizacji.5) Przygotowanie dokumentacji koniecznej do wykonania modernizacji na obiekcie Zamawiającego i odbioru technicznego przez właściwe organy nadzoru górniczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:Cena za wykonanie modernizacji wentylatora WOK-2j (C) – waga 80 %, Gwarancja na wykonaną modernizację (G) – waga 20 % Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w każdym z ww. kryteriów, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. O = C + GPunkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. W kryterium „cena” (C) oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma maksymalną liczbę punktów, która jest równa określonej wadze kryterium w % tj. 80 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C = (C min / C ob) x 80gdzie: C – ilość punktów oferty badanejC min – najniższa cena spośród badanych ofert C ob – cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów równa jest określonej wadze kryterium w %.3. W kryterium „gwarancja na wykonaną modernizację” (G) oferta Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższą gwarancję, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma maksymalną liczbę punktów, która jest równa określonej wadze kryterium w % tj. 20 punktów, natomiast oferty pozostałych wykonawców – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: G = (Go – G min)/ (G max – G min) x 20 pktgdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja,G max – gwarancja maksymalna (36 miesięcy),G min – gwarancja minimalna (12 miesięcy),G o – gwarancja oferty ocenianejUWAGA:Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.6. Minimalny oceniany okres gwarancji to 12 miesięcy, natomiast maksymalny oceniany okres gwarancji to 36 miesięcy. 7. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także,w umowie.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny i długości gwarancji na wykonaną modernizację.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę i gwarancję. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonaną modernizację

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mająsiedzibę lub miejsce zamieszkania;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający niewyznacza warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający niewyznacza warunku, w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. udokumentowaniewykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednegomontażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładugórniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto,b. udokumentowanie, że bieżący dozórrobót sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynnościosoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej i elektrycznej w wyrobiskach podziemnychzakładu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy Prawo geologiczne i górnicze,dopuszcza się osobę, która posiada stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności dozoruruchu mechanicznego i elektrycznego w kopalniach wydobywających kopaliny inne niż węgielkamienny (co najmniej po jednej osobie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonychw kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonegonie wcześniej niż 6 miesięcyprzed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a) dokumentu potwierdzającego wpisdo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibęlub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) wodniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a) wykazu wykonanego w okresieostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej montażu/modernizacji/wymianywentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego, o wartości co najmniej 100 000,00zł netto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca wykonywanego montażu/modernizacji/wymiany ipodmiotu, na rzecz, którego montaż/modernizacja/wymiana ta została wykonana, z załączeniemdowodów określających czy ten montaż/modernizacja/wymiana została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego montaż/modernizacja/wymiana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ichkwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie dodysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.3) w odniesieniu do brakupodstaw wykluczenia:a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych woświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczeniawskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XVII pkt1 niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO SAOddział Bochnia nr: 71 1240 5208 1111 0000 5478 3162 z dopiskiem: wadium w sprawieprzetargu 9/2021/EZ 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjętytermin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie KopalniSoli Bochnia sp. z o. o. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginałdokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jegowystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” –poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnamusi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertąokreślonego w rozdziale XIV pkt. 1.8. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawyzatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lubnie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, cospowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej.9. Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadiumwraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,którego oferta została wybrana.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wsposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związaniaofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.11. Zgodnie z treściąart. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niżw terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą. 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) unieważnienia postępowania oudzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12. Zgodnie z treścią art. 98ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dniazłożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminuskładania ofert,2) którego oferta została odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, zwyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4) pounieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13. Złożenie wniosku ozwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcąwraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale IX ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzieleniezamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum).1) Wykonawcywspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy).W związku zpowyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego sązobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa wart. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej,podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza,poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) WprzypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertępodpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3)Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunkówudziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczącychwykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawymogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.Oświadczenie należy załączyć obligatoryjnie, a w przypadku jego braku nie podlegaonouzupełnieniu i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) wprzypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości,dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy;2)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lubzawarciaumowy;3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminuwykonania umowy Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie mozaiki na elewacji - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekipy (2-3 osoby) do wykonania mozaiki na elewacji. Inwestycja to hala magazynowa ok. 7000 m2. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Krakowa. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI