Modernizacja wentylatora WOK-2j

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja wentylatora WOK-2j
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047269
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja wentylatora WOK-2j

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Campi 15

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozostałe górnictwo i wydobywanie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wentylatora WOK-2j

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a65b27-ae2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kopalnia-bochnia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie zapośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lubinformacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ichczytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.4. Zamawiający wskazuje informacje, o którychmowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, skretariat@kopalnia-bochnia.pl, 14 6152 402;2) inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalniabochnia.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) jednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego. Klauzula obowiązuję od dnia 1 stycznia 2021 r. Podstawaprawna: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia2019.10.24)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Optymalizacja pracy wentylatora.2) Modernizacja części elektrycznej wentylatora.3)Zakładane efekty modernizacji wentylatora WOK-2j:a. wydajność optymalnej pracy; ok. 1200m3/min,b. wydajność maksymalna pracy: minimum 1500 m3/min,c. wydajność minimalna pracy:maksymalnie 800 m3/min.4) Określenie nowych charakterystyk pracy wentylatora po wykonanejmodernizacji.5) Przygotowanie dokumentacji koniecznej do wykonania modernizacji na obiekcieZamawiającego i odbioru technicznego przez właściwe organy nadzoru górniczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonaną modernizację

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mająsiedzibę lub miejsce zamieszkania;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający niewyznacza warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający niewyznacza warunku, w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. udokumentowaniewykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednegomontażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładugórniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto,b. udokumentowanie, że bieżący dozórrobót sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynnościosoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej i elektrycznej w wyrobiskach podziemnychzakładu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy Prawo geologiczne i górnicze,dopuszcza się osobę, która posiada stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności dozoruruchu mechanicznego i elektrycznego w kopalniach wydobywających kopaliny inne niż węgielkamienny (co najmniej po jednej osobie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a) dokumentu potwierdzającego wpisdo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibęlub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) wodniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a) wykazu wykonanego w okresieostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej montażu/modernizacji/wymianywentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego, o wartości co najmniej 100 000,00zł netto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca wykonywanego montażu/modernizacji/wymiany ipodmiotu, na rzecz, którego montaż/modernizacja/wymiana ta została wykonana, z załączeniemdowodów określających czy ten montaż/modernizacja/wymiana została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego montaż/modernizacja/wymiana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ichkwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie dodysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.3) w odniesieniu do brakupodstaw wykluczenia:a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych woświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczeniawskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonychw kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonegonie wcześniej niż 6 miesięcyprzed jego złożeniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XVII pkt1 niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO SAOddział Bochnia nr: 71 1240 5208 1111 0000 5478 3162 z dopiskiem: wadium w sprawieprzetargu 7/2021/EZ 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjętytermin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie KopalniSoli Bochnia sp. z o. o. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginałdokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jegowystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” –poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnamusi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertąokreślonego w rozdziale XIV pkt. 1.8. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawyzatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lubnie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, cospowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej.9. Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadiumwraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,którego oferta została wybrana.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wsposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związaniaofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.11. Zgodnie z treściąart. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niżw terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą. 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) unieważnienia postępowania oudzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12. Zgodnie z treścią art. 98ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dniazłożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminuskładania ofert,2) którego oferta została odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, zwyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4) pounieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13. Złożenie wniosku ozwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcąwraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale IX ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzieleniezamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum).1) Wykonawcywspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy).W związku zpowyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego sązobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa wart. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej,podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza,poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) WprzypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertępodpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3)Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunkówudziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczącychwykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawymogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.Oświadczenie należy załączyć obligatoryjnie, a w przypadku jego braku nie podlegaonouzupełnieniu i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) wprzypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości,dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy;2)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lubzawarciaumowy;3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminuwykonania umowy Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików w zakresie realizacji zleceń związanych z instalacjami grzewczymi oraz sanitarnymi na terenie Śląska i Małopolski. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI