Modernizacja Sytemu Zaopatrzenia w Wodę – Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Sytemu Zaopatrzenia w Wodę – Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo Gmina Bedlno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBedlno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyGMINA BEDLNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00289980
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Sytemu Zaopatrzenia w Wodę – Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo Gmina Bedlno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BEDLNO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA BEDLNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 24

1.5.2.) Miejscowość: Bedlno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 242821720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugbedlno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedlno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Sytemu Zaopatrzenia w Wodę – Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo Gmina Bedlno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6435421-50fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003976/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę-Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo gmina Bedlno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej dostępnej pod adresem: przetargi@ugbedlno.pl (z wyłączeniem składania
oferty, która może zostać złożona tylko i wyłącznie za pośrednictwem ePUAP), 2. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z systemu miniPortal-ePUAP (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP lub w przypadku przekazywania w/w dokumentów (nie dotyczy oferty/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), na adres skrzynki elektronicznej przyjmuje się datę ich przesłania na adres e-mail.
4. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 5.9 adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych
przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w Rozdziale I pkt. 18 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych
przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w Rozdziale I pkt. 18 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy:
1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa
2) Zadanie 2 – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo, gmina Bedlno – wykonanie robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „Zaprojektuj i wybuduj” zamówienia obejmującego wykonanie niezbędnych badań i analiz, zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji, w tym wodnoprawnych itp. oraz pozwoleń na budowę na: modernizację SUW i ujęcia wody, zlokalizowanego w obrębie Pniewo oraz uzbrojenie nowych studni ujęcia wody w miejscowości Kamilew obręb Kamilew wraz z przepompownią wody surowej z ujęcia Kamilew do SUW Pniewo oraz wykonanie robót budowlanych w powyższym zakresie tj.:
- kompleksowej modernizacji stacji uzdatniania wody w Pniewie – działka nr 258/2 (Uwaga: w związku z błędną numeracja działki 256/1 w dokumentacji PFU i Koncepcji SUW Zamawiający informuje, iż poprawny numer działki to 258/2) obręb Pniewo prowadzących do uzyskania rzeczywistej wydajności stacji na poziomie 149 m3/h, w tym: modernizacja ujęcia wody w Pniewie o łącznej wydajności ok. 350 m3/h (jako rezerwa 120 m3/h); wykonanie rurociągów
łączących studnie głębinowe ze stacją; wymiana urządzeń technologicznych na nowe, modernizacja budynku SUW wraz z zagospodarowaniem terenu
- wykonanie urządzeń wodnych - studni w miejscowości Kamilew na istniejących odwiertach, dla których Gmina Bedlno posiada decyzję Starosty Kutnowskiego w sprawie zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej:
- studnia nr 1 o wydajności 50 m3/h ,
- studnia nr 2 o wydajności 50 m3/h
wraz z przepompownią umożliwiającą podanie wody surowej z ujęcia w Kamilewie do SUW Pniewo (odległość ok. 6,2 km), uzyskanie wszystkich wymaganych w tym zakresie przepisami prawa decyzji/pozwoleń niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
Uwaga!
W związku z wprowadzeniem uszczegółowienia SWZ w zakresie wykonania studni Nr 1 i Nr 2 w Kamilewie nie obowiązują zapisy w Koncepcji SUW i PFU dotyczące tylko jednej studni w Kamilewie o wydajności 60m3/h.
UWAGA!
Zamawiający dodatkowo wymaga:
- zaprojektowania i wykonania instalacji grzewczej w SUW Pniewo, oraz gdy to będzie niezbędne w przepompowni w Kamilewie.
- zaprojektowania i wykonania utwardzenia terenu od drogi gminnej do studni w Kamilewie wraz z placem manewrowym przy studniach.
UWAGA!
Zamówienie obejmuje zapewnienie ciągłości dostaw wody podczas budowy SUW, w tym, w przypadku konieczności, dostarczenie tymczasowej stacji uzdatniania wody.
Z przedmiotowego zamówienia wyłącza się opisany w PFU nowy rurociąg wody surowej, łączący nowoprojektowane ujęcie w Kamilewie z ujęciem SUW PNIEWO.
W zakres zamówienia wchodzi również ewentualny demontaż i ponowny montaż urządzeń znajdujących się na terenie SUW i nie objętych modernizacją np. instalacja PV, przy zachowaniu ewentualnej, obowiązującej dla nich gwarancji.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 1A do SWZ,
2) Koncepcja modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pniewo Gmina Bedlno –załącznik nr 1B do SWZ
Jednocześnie w zapisach PFU i koncepcji, w odniesieniu do Oczyszczalni Wód Popłucznych w zakresie dotyczącym wyposażenia w układ kontroli mętności z systemem czyszczenia wprowadza się zapis:
„Układ kontroli mętności z systemem czyszczenia ultradźwiękami lub za pomocą mechanicznej wycieraczki oraz armaturą montażową umożliwiającą montaż i demontaż czujnika bez rozkręcania instalacji w celach jego kontroli, kalibracji i konserwacji. Czujnik musi być zamontowany bezpośrednio na rurociągu transportującym wodę której parametry są mierzone, nie dopuszcza się montażu czujnika na tzw. by-pasie”.
Kryteria równoważności do powyższego:
-zakres pomiarowy min. 0-1000NTU
-dokładność min. 0,1NTU
-system czyszczenia ultradźwiękami lub mechaniczny (nie dopuszcza się czyszczenia ręcznego)
-armatura przyłączeniowa ciśnieniowa
-montaż na rurociągu nie dopuszcza się montażu czujnika na tzw. by-pasie.
-przetwornik z wyświetlaczem menu w języku polskim
-komunikacja analog 4-20 oma

3) projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej opisane warunki udziału w postępowaniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie dokonuje opisu spełnienia warunku,
4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający stawia warunki w powyższym zakresie i dokonuje opisu spełnienia warunku
2. WYKONAWCY SPEŁNIĄ WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ,
jeżeli wykażą, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli) roboty budowlane obejmujące:
1) co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą:
- budowę lub modernizację stacji uzdatniania wody w technologii opartej na filtrach ciśnieniowych, prefabrykowanych modułach technologicznych, w wykonaniu orurowania ze stali kwasoodpornej o wydajności technologii uzdatniania nie mniejszej niż Q maxh = 100 m3/h
- wykonanie technologii oczyszczenia i odzysku wód popłucznych o wydajności nie mniejszej niż Q maxh = 5 m3/h, z zastosowaniem separatora lamella wraz z ponownym wykorzystaniem/zawróceniem oczyszczonych wód w podstawowym procesie uzdatniania wody,

2) - dostarczyli i uruchomili, co najmniej jeden zestaw pompowy drugiego stopnia zasilający miejską lub gminną sieć wodociągową przesyłową, o wydajności minimum 200 m3/h oraz ze sterowaniem wyposażonym w funkcje zaawansowanego oszczędzania energii elektrycznej i redukcji strat wody.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę - „Wykaz robót budowlanych” (załącznik nr 4A do SWZ).
b) dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:
Dokumentacja projektowa:
1. Projektant 1 posiadający:
- wykształcenie wyższe techniczne
- uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
2. Projektant 2 posiadający:
- wyższe wykształcenie techniczne
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
- udział w projektowaniu co najmniej jednej inwestycji o podobnym przeznaczeniu i charakterze tj. był wykonawcą lub współwykonawcą projektów, który został zrealizowany. Za podobne przeznaczenie i charakter Zamawiający uzna przedsięwzięcie:
- budowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 30 m3/h. Powyższy zapis, opisujący warunek, wskazany w PFU nie obowiązuje.
3. Projektant 3 posiadający:
- wykształcenie wyższe techniczne
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
Roboty budowlane:
Ekspert 1 – kierownik budowy
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
• kierowanie robotami w ramach co najmniej dwóch inwestycji o podobnym przeznaczeniu i charakterze tj. był kierownikiem budowy dwóch inwestycji, które zostały zrealizowane. Za podobne przeznaczenie i charakter Zamawiający uzna przedsięwzięcie:
• budowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 100 m3/h Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Ekspert 2 – kierownik robót elektrycznych
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
W celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika robót elektrycznych,
Wykonawca wskaże osobę spełniającą ten warunek
Ekspert 3 – kierownik robót konstrukcyjno – budowlanych
• uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie wszystkich trzech funkcji przez jedną osobę jak również przez dwie osoby w dowolnej konfiguracji.
• min 3 osób wykonujących prace spawalnicze: spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych spełniających wymagania normy PN-EN 287-1/PN-EN-ISO 9606-1 oraz normy PN-EN-ISO 14732 posiadających aktualne uprawnienia- wraz z kopią uprawnień
Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace spawalnicze wykonywane były przez spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych spełniających wymagania normy PN-EN 287-1/PN- EN-ISO 9606-1 oraz normy PN-EN-ISO 14732 posiadających aktualne uprawnienia – Zamawiający
wymaga dysponowania minimum 3 osobami o powyższych kwalifikacjach.
Wykonawca prac spawalniczych musi posiadać certyfikowany system zarządzania jakością w spawalnictwie w zakresie pełnych wymagań wg normy EN-ISO 3834-2; (lub równoważnej).
Wykonawca prac spawalniczych powinien posiadać uznaną technologię spawania WPQR zgodną z PN-EN ISO 15614.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę
„Wykaz osób” (załącznik nr 4B do SWZ).
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające odpowiednio na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej
branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) pozwalające odpowiednio na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.
UWAGI:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w lit. a) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,
Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w lit. a) jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w lit. b) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,
Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w lit. b) jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
W odniesieniu do warunków określonych powyżej w lit a) – b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę :
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w lit. b):
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, lub
- jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, o których mowa w lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale II pkt 5.2. lit. a) niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4A do SWZ - „Wykaz robót budowlanych”.
Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale II pkt 5.2. lit. b) niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4B do SWZ - „Wykaz osób”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie:
dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).5. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium
określa Rozdział II pkt 8 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku:
1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty.
W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie muszą przedstawiać osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników podjętej w trybie art. 866 k.c.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 15 projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy do budowy budynku wielorodzinnego - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję 2-3 os brygady do prac przy budowie budynku wielorodzinnego. Realizacja w Łodzi. Rozpoczęcie prac planowane w maju. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI