Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Oddziale Okręgowym NBP w Ł

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-11
  • ZamawiającyNARODOWY BANK POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00344920
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f3f5f1-3026-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.nbp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zgodnie z art. 133 ust. 3 ustawy z uwagi na poufny charakter informacji zawartych w SWZ dokumentacja projektowa opatrzona jest klauzulą „zastrzeżone”, Zamawiający udostępni ją do wglądu podczas wizji lokalnej, po złożeniu przez Wykonawców (imiennie dla osób zapoznających się z dokumentacją) oświadczenia o zachowaniu poufności oraz przedstawieniu ważnego, poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydanego przez kierownika Wykonawcy oraz aktualnego, (nie starszego niż 5 lat), zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający podczas wizji przekaże wykonawcom w niej uczestniczącym przedmiar robót.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl.
2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać
pytanie do Zamawiającego.
3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet. Warunkiem
założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl.
Proces akceptacji wniosku z poprawnie
wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.
4) Złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.
5) Platforma dopuszcza załączanie plików o wielkości do 100 MB.
6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się
skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w
załączniku nr 1 i 2 do SWZ.
10) Pozostałe informacje:
a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako
„niejawny”.
b) W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku
zawierającego podpis.
c) Pierwsza czynność podpisania oferty kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania
dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowania
systemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertę podpisem zaufanym należy
posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie plików.
11) W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem
ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować
do operatora platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00
do 17:00):
-Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223
- Czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl
- E-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-TN-241-0409/OOLodz/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi przy Al. T. Kościuszki 14.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Wykonawca wykaże, że:
a) posiada akredytowany system teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „zastrzeżone”, spełniającym wymagania ustawy o ochronie informacji niejawnych.
b) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu lub modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, o wartości minimum 150 000,00 zł każde.
c) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia,
z których:
• wszystkie osoby są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz posiadają legitymacje kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
• co najmniej 1 osoba posiada świadectwo kwalifikacyjne, grupy 1, zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
na stanowisku eksploatacji,
• co najmniej 1 osoba posiada ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia
w zakresie instalacji i programowania centrali alarmowej typu Galaxy Dimension,
• co najmniej 1 osoba posiada ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia
w zakresie wdrażania zarządzania budynkiem przez centralę alarmową typu Gemos,
• wszystkie osoby posiadają ważne poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez kierownika Wykonawcy oraz aktualne, (nie starsze niż 5 lat), zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
• co najmniej 1 osoba jest pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych. Wykonawca posiada również pion ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uprawnienie - zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu w załączniku nr 6 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa NBP https://e-zamowienia.nbp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 4 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy,
2) art. 109 ust. 1 pkt 4, 7-10 ustawy,
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
3. Zamawiający informuje, że w dniach 19.09.2022 r. i 22.09.2022 r. o godzinie 10:00 zostanie przeprowadzona obligatoryjna wizja lokalna, na terenie Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi przy al. Kościuszki 14 , wizja lokalna w trakcie której oferenci będą mogli zapoznać się z Dokumentacją projektową oraz obiektem, na którym prowadzone będą prace. Oferta Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej będzie podlegała odrzuceniu.
4. Ponieważ realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” i przebywaniu w strefach specjalnych obiektu Zamawiającego osoby uczestniczące w wizji lokalnej muszą przedstawić Zamawiającemu ważne poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez kierownika Wykonawcy oraz aktualne, (nie starsze niż 5 lat), zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
5. Wykaz osób skierowanych do udziału w wizji lokalnej (nie więcej niż po dwie osoby ze strony jednego Wykonawcy) zawierający imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, nazwę Wykonawcy, należy przesłać na adres email: sekretariat.lodz@nbp.pl do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym termin wizji lokalnej. W dniu wizji lokalnej Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie się w miejscu zbiórki tj. w holu głównym przy recepcji w budynku NBP w Łodzi przy Al. T. Kościuszki 14. Informujemy, że obowiązujące w NBP przepisy dotyczące kontroli ruchu osobowego i materiałowego w obiektach NBP umożliwiają wejście na teren obiektu NBP tylko na podstawie imiennej przepustki osobowej. W związku z tym osoby reprezentujące Wykonawcę powinny posiadać dokument tożsamości (np. dowód osobisty) w celu wystawienia w/w przepustki.
6. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących SWZ.
7. Dojazd osób zainteresowanych udziałem w wizji lokalnej, odbywać się będzie na własny koszt i we własnym zakresie.
W związku z okolicznościami wywołanymi COVID-19 osobę biorącą udział w wizji lokalnej obowiązują aktualne zasady i ograniczenia publikowane na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont 30 m domku - Ząbki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę kompleksowy remont 30 m domku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu medycznego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Gminy Szprotawa w trybie „Zaprojektuj i Wybuduj”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Posądzy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI