Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w Teatrze Studio w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: m.st. Warszawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252102317
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Pl. Defilad 1
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-901
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pkin.pl/zamowienia-publiczne/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w Teatrze Studio w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c30f885c-b94c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pkin.pl/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pkin.pl/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1. Informacje Ogólne
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP spółki Zarząd Pałacu Nauki i Kultury Sp. z o.o. lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@pkin.pl
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani/Pan Łukasz Matusiak, tel. 22 656 63 47.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
5.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail zamowienia@pkin.pl
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.3. Wyjaśnienie treści SWZ
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
2) Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ składa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub za pomocą poczty elektronicznej, e-mail zamowienia@pkin.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 108/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego w Teatrze Studio w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Modernizacja obejmuje demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej, wymianę okablowania, zainstalowanie nowego systemu sygnalizacji pożarowej oraz połączenie z systemem zarządzania bezpieczeństwem Gemos.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Cena ofertowa” (C) - 80%
2) „Gwarancja jakości” (G) – 10%
3) „Przegląd techniczny i czynności konserwacji systemu sygnalizacji pożaru”(O) – 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przegląd techniczny i czynności konserwacji systemu sygnalizacji pożaru
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:a) posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych),
oraz
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunki spełni jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy wykażą łącznie spełnienie przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu.
3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej:
2 dokumentacje techniczne zabudowy systemu sygnalizacji pożaru, a szacunkowa wartość robót budowlanych do wykonania na podstawie każdej z tych dokumentacji, wynosiła nie mniej niż 350 000 zł brutto;
oraz
1 robotę budowlaną w obiekcie będącym w użytkowaniu o wartości co najmniej 350 000 zł brutto polegającą na instalacji i uruchomieniu systemu sygnalizacji pożaru i roboty te były wykonane bez konieczności wyłączenia obiektu z użytkowania;
oraz
1 robotę budowlaną w obiekcie będącym w użytkowaniu polegającą na instalacji i uruchomieniu systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych i roboty te były wykonane bez konieczności wyłączenia obiektu z użytkowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej roboty budowlanej w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w tiret drugi i trzeci powyżej, pod warunkiem że wykazana robota będzie spełnienia wszystkie wymagania określone w tiret drugi i trzeci.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunki spełni jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy wykażą łącznie spełnienie przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu.
b) dysponują oraz skierują do realizacji zamówienia osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, tj.:
„Projektanta” posiadający aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej oraz posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu systemu sygnalizacji pożaru;
„Kierownika robót” posiadający aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej oraz posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robót budowlanych w branży elektrycznej.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym w zakresie instalacji wewnętrznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 r. poz. 65).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub jeden z Wykonawców samodzielnie.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji.