Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-08
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00326384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799c6482-2776-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania miasta Poznań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.90.2022.EM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji dla Przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy;
b) Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do PA w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
c) Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację fabrycznie nowych PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia;
d) Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń
z istniejącym Systemem Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania;
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I - Obiekty sportowe Radojewo i Morasko
Część II - Szkoła Podstawowa nr 1 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
Część III – Umultowo i Morasko
Część IV - Strzeszyn
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, od daty podpisania Protokołu odbioru ostatecznego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez Zamawiającego w okresie gwarancji w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35121700-5 - Systemy alarmowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji dla Przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy;
b) Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do PA w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
c) Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację fabrycznie nowych PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia;
d) Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń
z istniejącym Systemem Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania;
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I - Obiekty sportowe Radojewo i Morasko
Część II - Szkoła Podstawowa nr 1 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
Część III – Umultowo i Morasko
Część IV - Strzeszyn
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, od daty podpisania Protokołu odbioru ostatecznego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez Zamawiającego w okresie gwarancji w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35121700-5 - Systemy alarmowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji dla Przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy;
b) Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do PA w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
c) Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację fabrycznie nowych PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia;
d) Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń
z istniejącym Systemem Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania;
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I - Obiekty sportowe Radojewo i Morasko
Część II - Szkoła Podstawowa nr 1 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
Część III – Umultowo i Morasko
Część IV - Strzeszyn
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, od daty podpisania Protokołu odbioru ostatecznego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez Zamawiającego w okresie gwarancji w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35121700-5 - Systemy alarmowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji dla Przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy;
b) Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do PA w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
c) Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację fabrycznie nowych PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia;
d) Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń
z istniejącym Systemem Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania;
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I - Obiekty sportowe Radojewo i Morasko
Część II - Szkoła Podstawowa nr 1 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
Część III – Umultowo i Morasko
Część IV - Strzeszyn
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, od daty podpisania Protokołu odbioru ostatecznego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez Zamawiającego w okresie gwarancji w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w szczególności w załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35121700-5 - Systemy alarmowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I, II, III, IV
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a.a) 1 dostawę cyfrowych syren alarmowych wraz z montażem i uruchomieniem, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana,
a.b) 1 rozbudowę i/lub instalację systemów alarmowania ludności, opartych na syrenach elektronicznych, opartych na cyfrowej sieci radiowej TDMA w standardzie DMR, wraz z podaniem jej przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których rozbudowa i/lub instalacja została wykonana.

Uwaga:
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania 1 dostawy obejmującej realizację projektu związanego z instalacją systemu alarmowania ludności, w której część systemu została wykonana z wykorzystaniem indywidualnego adresowania IP, a pozostała została wykonana w oparciu o cyfrową sieć radiową TDMA w standardzie DMR
• W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca może powołać się na te same dostawy/usługi w każdej z części.

b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
b.a) minimum jedną osobą przeszkoloną przez producenta oferowanego systemu alarmowania, w zakresie konfiguracji oferowanego systemu alarmowania,
b.b) minimum jedną osobą przeszkoloną przez producenta w zakresie konfiguracji radiotelefonów pracujących w systemie cyfrowym TDMA DMR,
b.c) minimum dwoma osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV.

Część II, III, IV
b.d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa,
b.e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa,
b.f) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa,
b.g) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa,
b.h) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa,

Uwaga:
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6
do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
a) Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, stanowiącego załącznik nr 3 do umowy;
b) Dokumentacji technicznej potwierdzającej parametry oferowanego przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do umowy sprzętu i urządzeń.

Uwaga:
Jeżeli dokumentacja techniczna jest w języku obcym, należy załączyć jej tłumaczenie na język polski, opatrzone jednym z wymaganych w pkt VII. 14. SWZ podpisów elektronicznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumentacja techniczna potwierdzająca parametry oferowanego przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do umowy sprzętu i urządzeń.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 1. 6) lit. b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ,
jeśli dotyczy;
5) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt III. 2. 1) lit. a) SWZ – załącznik nr 3 do umowy;
9) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt III. 2. 1) lit. b) SWZ;
10) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa powyżej, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 328(1) Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2a do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę dwóch żelbetowych zbiorników retencyjnych - Komorniki
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę dwóch żelbetowych zbiorników retencyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI