Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, z siedzibą przy ulChełmońskiego28,43-600 Jaworzno-powtórka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworzno
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-09-10
  • ZamawiającySP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, z siedzibą przy ulChełmońskiego28,43-600 Jaworzno-powtórka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, z siedzibą przy ulChełmońskiego28,43-600 Jaworzno-powtórka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083b694c-019c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018213/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja serwerowni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„eCareMed – Elektroniczna Dokumentacja Medyczna oraz e-usługi w drodze do akredytacji Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie” Realizacja projektu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/
oraz zampubl@szpital.jaworzno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: numeracja zgodna z SWZ -Rozdział XIV
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
 drogą elektroniczną: zampubl@szpital.jaworzno.pl;
 poprzez Platformę MarketPlanet, dostępną pod adresem: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/
Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga dokonania następujących czynności:
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
pozostałe wymagania zostały podane w rozdziale XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję,
że:
3.Administratorem danych osobowych jest: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul.
Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44;
www.szpital.jaw.pl4. Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SP ZOZ Szpitala
Wielospecjalistycznego w Jaworznie, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny
S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49 – w przypadku złożenia oferty w
postaci elektronicznej, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel
Platformy Zakupowej, na której SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie prowadzi
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod
adresem:https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl Pozostałe informacje dotyczące RODO dostępne są w
Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.III.240/20/21/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, z
siedzibą przy ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno - powtórka w ramach projektu pn.
„eCareMed –Elektroniczna Dokumentacja Medyczna oraz e-usługi w drodze do akredytacji
Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”, w ramach „Śląska Cyfrowa Platforma
MedycznaeCareMed – Elektroniczna Dokumentacja Medyczna”; Przedmiot zamówienia
realizowany jest w
formule „zaprojektuj – wybuduj” i obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizowanej sieci komputerowej oraz
serwerowni w zakresie i na warunkach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ;
2) wykonanie robót budowlanych instalacyjnych sieci komputerowej i serwerowni wraz z dostawą
i instalacją urządzeń sieciowych w zakresie i na warunkach określonych w Programie
Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

45000000-7 - Roboty budowlane

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania projektu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania sieci i serwerowni

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie realizowane w formule „zaprojektuj - wybuduj” polegające na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przebudowy bądź modernizacji serwerowni oraz wykonaniu robót budowlanych obejmujących co najmniej instalację elektryczną oraz sieci strukturalnej, systemów SSWiN i kontroli dostępu oraz CCTV zgodnych z wykonanym projektem, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy. W przypadku, gdy wartość wskazanych na spełnienie warunku robót będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) dysponują lub będą dysponować osobami realizującymi zamówienie:
 Zespołem projektowym w skład, którego będzie wchodzić minimum:
• 1 (słownie: jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• 1 (słownie: jedna) osoba posiadająca certyfikat projektanta systemu okablowania strukturalnego wystawiony przez producenta systemu, który będzie montowany lub osoba posiadająca 5-cio letnie doświadczenie w projektowaniu i wykonawstwie systemu sieci okablowania strukturalnego, bez wskazywania konkretnego producenta okablowania

 Zespołem wykonawczym w skład, którego będzie wchodzić minimum:
• 1 (słownie: jedna) osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w co najmniej 1 robotach budowlanych polegających na przebudowie lub modernizacji pomieszczeń technicznych
• 1 (słownie: jedna) osoba posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych i sieci elektroenergetycznych do 1kV;
• 1 (słownie: jedna) osoba posiadająca certyfikat instalatora okablowania strukturalnego, wystawiony przez producenta systemu, który będzie montowany lub osoba posiadająca 5-cio letnie doświadczenie w instalowaniu okablowania strukturalnego, bez wskazywania konkretnego producenta okablowania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4a i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4b i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
1) Formularz ofertowy(Zał.1 do SWZ), Formularz obliczenia ceny (Zał.1.1 do SWZ) oraz Formularz parametrów technicznych (Zał. 1.2 do SWZ)
2) Oświadczenie o uczestnictwie w wizji lokalnej;
3) W zakresie potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zaproponowanej technologii wykonania okablowania strukturalnego i zastosowanych elementów do realizacji sieci LAN; w przypadku braku potwierdzenia parametrów technicznych w materiałach informacyjnych wykonawca może przedłożyć oświadczenie Producenta lub Dystrybutora potwierdzające parametr oferowany.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2) Oświadczenie o uczestnictwie w wizji lokalnej;
3) W zakresie potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty karty katalogowe zaproponowanej technologii
wykonania okablowania strukturalnego i
zastosowanych elementów do realizacji sieci LAN.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium
w wysokości: 5 000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego
w Banku Gospodarstwa Krajowego o/Katowice 05 1130 1091 0003 9100 6720 0004,
(decydująca jest data i godzina uznania rachunku bankowego zamawiającego poprzez
zaksięgowanie kwoty wadium przez bank zamawiającego). Wykonawca w tytule przelewu
winien zamieści sygnaturę
postępowania.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium
wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Ustawy,
występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Ustawy lub art. 128
ust. 1 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków
dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 57 Ustawy lub art. 106 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 Ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została
wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.4. Zamawiający zwraca
wadium, zgodnie z art. 98 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. UWAGA! W przypadku wadium wniesionego w
formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wniesienia wadium (tj. opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia) należy
złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej,
z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 10c ust. 1 ustawy Pzp, dotyczy wszelkiej
komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu
dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z
niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji
Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko
zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy
na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim
przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy z zachowaniem
pozostałych postanowień Umowy;
3) w przypadkach opisanych w § 3 ust. 6;
4) w przypadku zmiany upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 6
ust. 5 pkt 2;
5) w przypadkach opisanych w § 6 ust. 8;
6) w przypadkach opisanych w § 9 ust. 3 i 5;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy Sekcji IV pkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Termin realizacji całego zadania objętego przedmiotem zamówienia - do 90 dni od dnia
zawarcia umowy z tym, że:
a) termin na wykonanie projektu modernizacji sieci komputerowej i serwerowni – do 30 dni od
dnia zawarcia umowy,
b) termin na wykonanie wszelkich prac budowlanych dotyczących
modernizacji sieci komputerowej i serwerowni – do 60 dni od zatwierdzenia przez
Zamawiającego projektu, o którym mowa w pkt a), przy czym czas przewidziany na
zatwierdzenie projektu przerywa bieg 90 dniowego terminu na realizację prac modernizacji sieci
komputerowej i serwerowni o czas niezbędny na zatwierdzenie projektu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje dekarzy, brygady do prac dekarskich - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Dąbrowy Górniczej i okolic do 40km (budynki użyteczności publicznej, bloki). Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa przenośnego aparatu USG (doppler)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jaworzno: Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Sulińskiego 43 w Jaworznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jaworzno: „Dostawa 250 pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI