Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-25
  • Zamawiający"ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00055493
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliboz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c718a2-8b63-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004619/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz
poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający
konto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz
do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu zostały opisane na Platformie eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy eZamawiający oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegać
postanowień opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadku
przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania
będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera
pocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania ZGN/PZP/2/2022 jako załącznik do
niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście przetargów PZP, przetargi
„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów
elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty)
oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww.
dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty
elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych
jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery
1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres
email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający
naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,
którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania
przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.
15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na
podstawie art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1
lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1300813,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem podwórka
zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego 2a.
Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania obejmuje m. in.:
Rozbiórka istniejących nawierzchni drogowych z krawężnikami,
Rozbiórka nawierzchni chodnikowych z obrzeżami,
Rozbiórka opaski budynku,
Demontaż ogrodzenia oraz elementów małej architektury na placu zabaw,
Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
Przygotowanie podłoża pod place, chodniki, nawierzchnie drogowe i tereny zielone,
Wykonanie wykopów pod projektowane śmietniki podziemne,
Wykonanie koryt pod ciągi komunikacyjne,
Zagęszczenie ubijakami mechanicznymi i profilowanie podłoża,
Rozplantowanie spycharkami ziemi, wraz z utylizacją nadmiarów,
Wykonanie rurociągów kanalizacji deszczowej, studzienek rewizyjnych oraz wpustów
deszczowych ulicznych,
Ułożenie nawierzchni jezdni, chodników i placów,
Montaż latarni zasilanych z odnawialnych źródeł energii,
Montaż oświetlenia na ścianach budynku.
Montaż elementów małej architektury,
Oczyszczanie i przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin i ściółkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,
dotyczące:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4
2) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających
siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego
Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów tzn.:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy
gwarancyjnej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł;
5) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
- jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej,
jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jedną osobę
posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz jedną osobę posiadającą
uprawnienia budowlane w branży drogowej;
- posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie,
przebudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub remoncie
kanalizacji ogólnospławnej o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (każda).
Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składane
wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. VI, XV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg
wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty. Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty
wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu,
którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze
zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy
Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od
charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia).
d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W
przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta
wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotyczące własnej firmy,
takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną we własnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz
ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej
umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
Pzp, w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących
okoliczności poprzez zmianę świadczenia rzeczowego Wykonawcy i/lub zmianę wynagrodzenia,
w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zasadności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową i wykonawczą,
2. Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany
zawartej umowy dotyczące:
1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,
d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze
działania siły wyższej,
e) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych nieobjętych zamówieniem
podstawowym.
f) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do wykonania
dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień
związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz,
g) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia
robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, które spowodowały
niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia
wywołanego ww. okolicznościami,
h) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie
wydłużenie realizacji Przedmiotu Umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu
realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 o okres potrzebny do wykonania robót
zamiennych, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy
podpisanego przez obie strony.
2) osoby pełniącej funkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku zaistnienia
jednej z następujących okoliczności:
a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z
umowy,
b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
c) zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy
3) podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego,
b) zmiana zakresu powierzonych prac.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac hydraulicznych - Garwolin, Mińsk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje hydraulików/ ekipy do prac hydraulicznych. Poszukuję hydraulików z okolic m. Garwolin, Mińsk Mazowiecki. Rozpoczęcie prac planowane w połowie grudnia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI