"Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publiczno-prywatnego".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomianki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyGmina Łomianki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00090852
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publiczno-prywatnego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 888 98 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publiczno-prywatnego".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2927cc8a-a5cf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Łomianki oraz budowa nowego oświetlenia dróg i placów gminnych - zad . 2015/18

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający wskazuje, że obecnie zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jednakże Zamawiający jest w trakcie starania się o pozyskanie takich środków. Informacja o ich otrzymaniu zostanie przekazana Wykonawcom najpóźniej wraz z zaproszeniem do składania ofert ostatecznych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, ofert ostatecznych, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) („Ustawa Pzp”), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki („Platforma”).
Przez środki kom. elektr. rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
Ofertę, ofertę ostateczną, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. i składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy .
Szczegółowy zakres i sposób sporządzania i przekazywania ww. dokumentów został określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub opisu potrzeb i wymagań, składania ofert, ofert ostatecznych oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy („Instrukcja”) znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty lub oferty ostatecznej w sposób niezgodny z Instrukcją, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty lub oferty ostatecznej przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. Prawidłowo przekazywany przez Wykonawcę plik zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez Platformę bez możliwości jego otwarcia przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zgodnie z 67 Ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
włączona obsługa JavaScript,
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plik0w .pdf,
Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GUM. Za datę przekazania oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na Platformie po stronie Zamawiającego.
Platforma umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nieprzekraczającej 500mb.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy (Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Łomianki, reprezentowana przez Burmistrza Łomianek z siedzibą w Łomiankach, przy ul. Warszawskiej 115, 05-092 Łomianki, telefon: 22 888 98 05 adres e-mail: um@poczta.lomianki.pl,
2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Urzędzie Miejskim
w Łomiankach można uzyskać pod adresem e-mail: iod@poczta.lomianki.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w podstawowym na zgodnie z art. 275 pkt 3 Ustawy Pzp,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

Przedsięwzięcie zakłada modernizację infrastruktury oświetleniowej.
Zamawiający wstępnie zakłada, że modernizacja infrastruktury oświetleniowej obejmować będzie:
(a) wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego na nowoczesne energooszczędne lampy typu LED,
(b) wymianę wysięgników na istniejących słupach,
(c) montaż systemu sterowania oświetleniem do nowych opraw LED oraz dostosowanie i włączenie do systemu istniejących opraw LED,
(d) wdrożenie i zarządzanie systemem sterowania oświetleniem w celu osiągnięcia efektu obniżenia zużycia energii elektrycznej, obniżenia kosztów eksploatacji, monitoringu zużycia energii elektrycznej przez instalację oświetlenia ulicznego.
Zgodnie z założeniami Zamawiającego Wykonawca będzie odpowiedzialny zarówno za modernizację infrastruktury oświetleniowej, jak i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego i bezpieczne funkcjonowanie infrastruktury oświetleniowej oraz wygenerowanie oszczędności wynikających z wymiany istniejących opraw i źródeł światła na energooszczędne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 132 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oszczędności w zużyciu energii elektrycznej

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udział w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 5 000 000,00 zł (lub równowartość w innej walucie);
oraz
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000, 00 zł (lub równowartość w innej walucie).
2. Zamawiający określa następujące warunki udział w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Partner Prywatny zrealizował dwa przedsięwzięcia (każde w ramach jednej umowy), które polegały na zaprojektowaniu oraz remoncie, budowie, przebudowie lub modernizacji (wymiana opraw oświetleniowych) co najmniej 1700 opraw oświetlenia ulicznego każde z nich (tzw. system zaprojektuj i wybuduj). Prace zrealizowane w ramach wykazywanego przedsięwzięcia powinny obejmować również wymianę lub dobudowę słupów oraz linii zasilających
oraz
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Partner Prywatny zrealizował dwie usługi trwające nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda, polegające na utrzymaniu technicznym minimum dwóch inwestycji obejmujących co najmniej 1700 opraw oświetlenia ulicznego (każde w ramach osobnej umowy). Przez utrzymanie techniczne należy rozumieć wykonywanie w sposób ciągły usługi polegającej na realizacji czynności związanych z utrzymaniem technicznym infrastruktury oświetleniowej, obejmującej jej bieżącą konserwację, remonty i naprawy gwarantujące jej zachowanie w stanie niepogorszonym i umożliwiające korzystanie z niej zgodnie z przeznaczeniem, w tym identyfikowanie stanów awaryjnych. Poprzez utrzymanie techniczne nie rozumie się wykonywania ww. czynności wyłącznie w przypadku zgłoszenia uprawnień inwestora z tytułu gwarancji bądź rękojmi w odniesieniu do poprzednio wykonanych robót budowlanych
oraz
c) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację przedsięwzięcia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej.
i. jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 5 lat polegające na zrealizowaniu jednej roboty budowlanej, w zakresie której była wykonana budowa systemu oświetlenia, w ramach której zmodernizowano min. 1700 opraw oświetlenia ulicznego;
ii. dwoma osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;
iii. jedną osobą (elektrykiem) posiadającym uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;
iv. jednym projektantem branży elektrycznej z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
3. Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień wskazanych w pkt 2. c). ii. i iii. przez jedną osobę tj. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E.
4. Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) tiret i, w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowania dwoma kierownikami robót, jednym o specjalności elektrycznej oraz drugim o specjalności elektroenergetycznej, o których mowa w przedmiotowym warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w pkt 6.7 OPiW.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajduje się w pkt 7 OPiW.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składa się z:
a) Formularza oferty (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia);
b) Oświadczenia z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia);
c) Wykazu robót budowlanych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Ogłoszenia wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
d) Wykazu usług, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Ogłoszenia, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
e) Wykazu osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Ogłoszenia;
f) Podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt 6.7.1 i 6.7.2 OPiW;
g) Oświadczenia RODO: dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu, dla podmiotów trzecich, jeśli wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Ogłoszenia;
h) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w Postępowaniu;
i) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego;
j) Jeśli dotyczy – zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedsięwzięcia wraz z wymaganymi informacjami, o których mowa w pkt 6.14-6.15 OPiW, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Ogłoszenia.
2. Załączniki do Ogłoszenia o numerach 1-8 zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki. Jeżeli Wykonawca przy składaniu oferty nie posługuje się udostępnionymi przez Zamawiającego formularzami, zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, których treść jest zgodna z treścią zawartą w ww. formularzach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt 6.10-6.11 OPiW.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy, w tym rodzaj i zakres zmian umowy zostaną zawarte w dokumentacji zamówienia, w tym w SWZ i załącznikach do niej, po etapie obowiązkowych negocjacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 11:05

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

Celem Przedsięwzięcia jest przede wszystkim: Sfinansowanie, wykonanie Dokumentacji projektowej i Budowa oświetlenia na terenie Gminy Łomianki, wdrożenie inteligentnego systemu sterowania, a następnie świadczenie usług Utworzenia wytworzonej, zmodernizowanej i istniejącej infrastruktury w celu uzyskania zagwarantowanego w ofercie efektu energetycznego, polegającego na zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej oraz zapewnieniu określonego standardu dostępności.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z uwagi na ograniczenia wprowadzenia znaków na e-Zamówieniach pełny opis znajduje się w OPiW. Każdy Wykonawca może złożyć w ramach niniejszego postępowania tylko jedną ofertę oraz tylko jedną ofertę ostateczną.
2. Ofertę składa się w formie, o której mowa w Sekcji III pkt. 3.6 pkt 3 Ogłoszenia
3. O wynikach oceny ofert Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Wskazany w pkt 4.2.10.) okres obowiązywania zamówienia oraz wskazany w pkt 4.2.2.) krótki opis przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w toku ustaleń poczynionych w trakcie obowiązkowych negocjacji.
5. Informacje określone w art. 282 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia pn. Opis potrzeb i wymagań.
6. Celem doprecyzowania informacji wskazanej w pkt 2.14 Ogłoszenia, Zamawiający wskazuje, że obecnie zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jednakże Zamawiający jest w trakcie starania się o pozyskanie takich środków. Informacja o ich otrzymaniu zostanie przekazana Wykonawcom najpóźniej wraz z zaproszeniem do składania ofert ostatecznych.
7. Załączniki do Ogłoszenia stanowią:
a) Opis Potrzeb i Wymagań wraz z załącznikami – Załącznik nr 1,
b) Formularz oferty – Załącznik nr 2,
c) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp – załącznik nr 3,
d) Wykaz robót budowalnych – Załącznik nr 4,
e) Wykaz usług – Załącznik nr 5,
f) Wykaz osób – Załącznik nr 6,
g) Oświadczenie dotyczące RODO – Załącznik nr 7,
h) Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów – Załącznik nr 8.

Zamawiający przewiduje, stosownie do treści art. 285 ust. 1 PZP, możliwość zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ lub odpowiednio OPiW.
Wykonawca oceni oferty ostateczne na podstawie kryteriów oceny ofert, wskazanych w pkt 10 OPiW. Przypisanie wag nie jest możliwe na obecnym etapie postępowania z obiektywnych przyczyn, zatem Zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego. Wagi kryteriów określone zostaną w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac dekarskich na budynkach zabytkowych - Warszawa, Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Warszawy, Lidzbarka. Budynki zabytkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI