Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja oświetlenia awaryjnego części zachodniej (oś 10, 27) Tarczyński Arena Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion Wrocław Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Stadion Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020648932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anita.fornalczyk-rozanska@stadionwroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionwroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie Stadionem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia awaryjnego części zachodniej (oś 10, 27) Tarczyński Arena Wrocław
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c56feb3-3a06-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stadionwroclaw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stadionwroclaw.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, przekazywanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz wymiana informacji, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - Platformy zakupowej, dostępnej
pod adresem: (https://stadionwroclaw.ezamawiajacy.pl.), w sekcji „Korespondencja”.
2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf" - wówczas będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc., .ath, .prd, dxf.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Wykonawca składa dokument wadium załączając go do
Platformy zakupowej w sekcji "Przygotowanie oferty", następnie podsekcji "Dokumenty do oferty", poprzez wybranie polecenia
"Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku".
8. Sposób sporządzania oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452).
9. W przypadku wystąpienia awarii, błędów lub niedostępności Platformy zakupowej uniemożliwiających komunikację pomiędzy
Wykonawcami a Zamawiającym za pośrednictwem Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej, na adres e-mail: anita.fornalczyk-rozanska@stadionwroclaw.pl (nie dotyczy ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: STADION WROCŁAW – 13/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia awaryjnego części zachodniej (oś 10, 27) Tarczyński Arena Wrocław.
2. Modernizacja oświetlenia awaryjnego obejmuje następujący zakres prac:
1) opracowanie Projektu Wykonawczego modernizowanej instalacji oświetlenia awaryjnego z wymaganymi uzgodnieniami,
2) zainstalowanie nowych opraw oświetlenia awaryjnego typu LED,
3) wykonanie instalacji zasilającej zainstalowane oprawy (możliwe częściowe wykorzystanie istniejącej instalacji),
4) wykonanie instalacji do monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego z uwzględnieniem:
- Przedszkole
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- Sport bar, Muzeum Śląska Wrocław
5) instalacja systemu monitoringu RUBIN UNA lub systemu równoważnego,
6) uruchomienie niedziałających istniejących opraw oświetlenia awaryjnego oraz wymianę uszkodzonych zapłonników (do wyceny należy przyjąć 20 sztuk nowych zapłonników); w istniejących oprawach oświetlenia awaryjnego systemu Maks PRO należy zdemontować istniejące moduły, oprawy powinny spełniać funkcję tylko oświetlenia podstawowego,
7) wykonanie kompletnych pomiarów instalacji elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
9) wykonanie przeglądu okresowego, rocznego instalacji oświetlenia awaryjnego:
- Przedszkole
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- Sport bar, Muzeum Śląska Wrocław
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wraz z instalacją oświetlenia awaryjnego w
technologii LED o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto każde.
Zamawiający dopuszcza wykazanie tylko jednego zamówienia, po warunkiem, że jego wartość będzie równa lub większa niż
600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) netto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ spółka cywilna) warunek
udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej, zostanie spełniony wyłącznie wtedy, gdy co najmniej jeden z
członków Konsorcjum/spółki cywilnej samodzielnie spełni ten warunek w pełnym zakresie.
Powyższe zastrzeżenie dotyczy również podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby w tym zakresie.
2) dysponuje wskazaną poniżej kadrą techniczną:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zaprojektowała minimum 2 instalacje oświetlenia awaryjnego,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Zamawiający dopuszcza wykazanie tylko 1 osoby, jeżeli będzie ona posiadała łącznie uprawnienia, o których mowa w lit. a) i b) powyżej, oraz wymagane doświadczenie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
wykaz dostaw/ zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy/ zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/
zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ zamówienia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wzór wykazu dostaw/ zamówień stanowi załącznik nr 6 do
SWZ
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/ zamówień wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, w Wykazie dostaw (wraz z usługą wdrożenia), o którym mowa powyżej, uwzględnia wyłącznie te dostawy/
zamówienia, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wyłącznie w walucie polskiej, w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) w przypadku gdy przedmiot zamówienia jest możliwy do wykonania w inny sposób niż wynikający z Umowy i jest to
korzystne dla Zamawiającego ze względów ekonomicznych, lub poprawia funkcjonalność, sprawność wydajność lub inne
parametry techniczne lub użytkowe wykonywanego systemu – w takim przypadku zmianie może ulec sposób wykonania
zamówienia i odpowiednio do przypadku cena lub termin wykonania;
2) w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania terminu wykonania zamówienia, na skutek wystąpienia
nieprzewidzianych w czasie składania oferty okoliczności – w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia umowy w
zakresie terminu wykonania zamówienia poprzez jego wydłużenie odpowiednio do okresu występowania wskazanych
okoliczności;
3) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany
postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia umowy, do których odnoszą się zmiany
przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania umowy do wprowadzonej zmiany przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzi co
najmniej jedna z okoliczności wskazanych w:
1) art.108 ust.1 ustawy Pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835, dalej jako: „Ustawa sankcyjna”)
UWAGA:
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy