Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ogrodzenia wokół budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30, 33-100 Tarnów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121385785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 23
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-003
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcdn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ogrodzenia wokół budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30, 33-100 Tarnów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e5fccf8-d25b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002327/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ogrodzenia wokół budynku MCDN Ośrodka w Tarnowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@mcdn.edu.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 235624,97 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia przy budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Tarnowie ul. Nowy Świat 30, 33-100 Tarnów
w następującym zakresie rzeczowym:
1) Prace przygotowawcze:
Przygotowanie i zaopiniowanie (przez wymagane prawem instytucje) projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu;
Uzyskanie pozwolenia i opłacenie zajęcia części chodników.
2) Remont przęseł ogrodzeniowych:
Demontaż przęseł, uzupełnienie ubytków, prostowanie, piaskowanie, ocynkowanie, malowanie natryskowe, ponowny montaż;
Demontaż furtek, uzupełnienie ubytków, prostowanie, piaskowanie, ocynkowanie, malowanie natryskowe, ponowny montaż;
Demontaż bramy dwuskrzydłowej, wykonanie nowej na wzór furtek ogrodzeniowych, piaskowanie, ocynkowanie, malowanie natryskowe, montaż.
3) Słupy ogrodzeniowe:
Rozbiórka daszków, odbicie tynków, przemurowanie pęknięć, uzupełnienie ubytków, izolacja przeciwwilgociowa pozioma (iniekcja ciśnieniowa), izolacja przeciwwilgociowa pionowa, wykonanie tynków renowacyjnych, ułożenie nowych daszków prefabrykowanych lub zaszalowanie i wykonanie daszków monolitycznych żelbetowych – z kapinosami, hydrofobizacja oraz malowanie słupów i daszków, prace porządkowe.
4) Remont cokołu wzdłuż ulicy Nowy Świat i wzdłuż chodnika (pomiędzy ul. Rogowskiego
i Nowy Świat):
Rozbiórka daszków, rozbiórka cokołów od poziomu -10cm poniżej terenu/kostki do poziomu terenu i powyżej poziomu terenu, izolacja przeciwwilgociowa pozioma, zbrojenie i wykonanie nowych cokołów żelbetowych (z podniesieniem wysokości), wykonanie szpachlówki mineralnej zacieranej na gładko - na ścianach cokołu z obu stron, ułożenie żelbetowych daszków prefabrykowanych lub zaszalowanie i wykonanie daszków monolitycznych żelbetowych – z kapinosami, hydrofobizacja oraz malowanie cokołów
i daszków, prace porządkowe.
5) Remont cokołu wzdłuż ulicy Kopernika:
Rozbiórka daszków, odbicie tynków z obu stron, przemurowanie pęknięć, wykonanie podbić fundamentu, uzupełnienie ubytków, podmurowanie cokołu, izolacja przeciwwilgociowa pozioma (iniekcja ciśnieniowa), izolacja przeciwwilgociowa pionowa, wykonanie tynków renowacyjnych i wykończenie szpachlówką mineralną zacierana na gładko, ułożenie daszków prefabrykowanych lub zaszalowanie i wykonanie daszków monolitycznych żelbetowych – z kapinosami, hydrofobizacja oraz malowanie cokołów
i daszków, prace porządkowe.
6) Konserwacja ogrodzenia wzdłuż ulicy Rogoyskiego:
Odbicie cokołu z płytek, uzupełnienie tynku, likwidacja wykwitów i zabrudzeń, oczyszczenie daszków drobne naprawy i uzupełnienia (flekowanie), hydrofobizacja oraz malowanie cokołu słupków i daszków, czyszczenie i malowanie przęseł stalowych, prace porządkowe.
7) Prostowanie ogrodzenia przy ul. Kopernika:
Rozbiórka części chodnika wraz z podbudową, odkopanie korzeni, podkucie fundamentu, prostowanie ogrodzenia, stabilizacja ogrodzenia, odtworzenie chodnika.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w projekcie budowlanym oraz w STWiOR. Przedmiar robót będzie stanowił wyłącznie materiał pomocniczy dla Wykonawców do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z Pozwoleniem MWKZ nr 97 z dnia 20.07.2020 r. prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem dendrologa ze względu na bliskie sąsiedztwo prac z drzewami. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełnienie nadzoru przez dendrologa posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych
kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz mającą udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami podlegającymi nadzorowi konserwatorskiemu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz Ofertowy – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII i IX SWZ;
3) Dokument (np. Pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy – w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowaną w dokumencie rejestrowym wykonawcy;
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale XI – na załączniku nr 4 do SWZ;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W paragrafie 15 projektowanych postanowień umowy uregulowano zakres zmian:1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 niniejszej umowy może zostać zmienione w przypadku:
a. Zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku wartość robót brutto przewidzianych do odbioru po dniu wejścia w życie tych zmian zostanie skorygowana w ten sposób, że do niezmienionej wartości netto tych robót zostanie doliczona kwota podatku VAT zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień ich odbioru;
b. Zmiany zakresu rzeczowego (roboty: zamienne, dodatkowe, zaniechane).
3. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wizja lokalna1. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, w którym wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 13:30. Planowany termin odbycia wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu co najmniej na dwa dni przed jej przeprowadzeniem. Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pani Maria Chochorowska, tel.:14 688-88-10 wew. 120, kom. 500-084-138.