Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzywda
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyGMINA KRZYWDA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013704
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B

1.5.2.) Miejscowość: Krzywda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257551006

1.5.8.) Numer faksu: 257551061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzywda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b81b23-7d8e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003203/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: - elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@gminakrzywda.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8:00 – 16:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Krzywda; https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda;2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywda można się skontaktować: telefonicznie – nr telefonu 257551006, elektronicznie - adres e-mail: iod@gminakrzywda.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie”;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązkiem archiwizacyjnym spoczywającym na Zamawiającym;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda;2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywda można się skontaktować: telefonicznie – nr telefonu 257551006, elektronicznie - adres e-mail: iod@gminakrzywda.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie”;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązkiem archiwizacyjnym spoczywającym na Zamawiającym;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 272.1.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie”, położonej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 284/3 w miejscowości Krzywda, stanowiącej własność Gminy Krzywda.Szczegółowy zakres zamówienia określony jest dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SWZ.2. Dane ogólne Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w Krzywdzie położonej na działce nr ew. 284/3 w miejscowości Krzywda gm. Krzywda, o przepustowości Qśr d = 192,3 m3/d.Istniejąca oczyszczalnia to zblokowany układ komór oczyszczalni z punktem zlewnym, poletkiem ociekowym piasku i budynkiem socjalno-technicznymW ramach prac planowana jest:• dla branży budowlanej:- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,- wymiana wrót do pomieszczenia technicznego,- ocieplenie ścian i dachu budynku technicznego oraz ocieplenie ścian reaktora,- wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie dachu budynku technicznego,- wymiana obróbek blacharskich ścian reaktora na obróbki z blachy nierdzewnej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana opaski wokół budynku na opaskę z kostki brukowej,- wymiana pomostów technicznych, schodów, rusztów nośnych, barierek,- wymiana wentylacji pomieszczeń,- wymiana urządzeń, armatury wod-kan oraz instalacji,- wymiana i uzupełnienie ogrodzenia oczyszczalni na ogrodzenie panelowe ze stali cynkowanej ogniowo z bramą przesuwną w ten sposób, aby ogrodzić cały teren oczyszczalni (po granicy działki),- remont drogi wewnętrznej z placem manewrowym, chodników i podjazdów oraz wykonanie podejść do poboru prób ścieków surowych i oczyszczonych,- wymiana oświetlenia zewnętrznego,- utwardzenie terenu z kostki brukowej pod agregat prądotwórczy,- wykończyć ściany glazurą do wysokości 2,0 m, powyżej oczyścić i pomalować ściany i sufity;• dla branży technologicznej i instalacyjnej:- wymiana kraty gęstej o prześwicie 6 mm,- modernizacja piaskownika,- wymiana kraty koszowej, pompy zatapialnej w punkcie zlewnym ścieków dowożonych, wymiana włazu stalowego,- wymiana mieszadła szybkoobrotowego,- wykonanie składowiska wraz z zdrenowaniem i odpływem,- wymiana pompy recyrkulacyjnej,- wymiana dyfuzorów szt. 24, d=305mm, wydajność 4,6 m3 (komora osadu czynnego – natleniona)- montaż sondy pomiaru ilości tlenu,- wymiana dysków szt. 12 o wydajności 4Nm3/h (komora stabilizacji osadu),- wymiana dysków szt. 4 o wydajności 24,3 Nm3/h (zbiornik stabilizacji osadu),- zastąpienie urządzenia do zagęszczania i odwadniania osadu typu „DRAIMAD” prasą wraz z pompami do podawania osadu,- wymiana dmuchaw DR-101-5,3-T-D-Np-04 szt. 2,- wymiana podłoża warstwy aktywnej biologicznie w reaktorze biochemicznym,- wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych,- wymiana instalacji wodnej i pneumatycznej na instalację wyposażoną w szybkozłącza osprzętu oraz odporną na agresywność środowiska;• dla branży elektrycznej i AKPiA:- wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą,- automatyczne sterowanie procesów technologicznych oczyszczalni,- system wizualizacji i nadzoru oczyszczalni z wykonaniem instalacji teleinformatycznej,- wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz gniazd wtykowych 230V,- wymiana instalacji trójfazowej 400V,- wymiana ogrzewania budynku – grzejniki elektryczne,- instalacja przepływowego ogrzewacza wody w sanitariacie,- montaż agregatu prądotwórczego z S.Z.R. usytuowanego na zewnątrz budynku wraz z doprowadzeniem niezbędnego okablowania do rozdzielnicy głównej i jej dostosowanie do zasilania awaryjnego agregatem prądotwórczym.Remont oczyszczalni nie spowoduje zmiany jej obecnej przepustowości, określonej aktualnym pozwoleniem wodnoprawnym – decyzja nr ROŚ.6341.42.2014-5 z dnia 26.05.2014 r., wydanym przez Starostę Łukowskiego. Planowany remont zapewni stopień oczyszczenia ścieków przynajmniej do poziomu określonego obowiązującymi przepisami.Projekt modernizacji oczyszczalni ścieków składa się z branż: plan zagospodarowania terenu, technologia i sanitarna, konstrukcyjna i architektura, elektryczna i AKPiA. Poszczególne branże stanowią całość opracowania, a więc należy je rozpatrywać łącznie. Zamawiający wymaga, aby system sterowania, wizualizacji i archiwizacji parametrów procesów oczyszczalni został włączony w istniejący system zamontowany na przepompowniach ścieków obsługiwanych przez ZGK w Krzywdzie. Kody źródłowe sterowników wraz z pełną konfiguracją sterowników oraz pełna kopią systemu muszą być przekazane inwestorowi po zakończeniu inwestycji wraz z pełną dokumentacją elektryczną i AKPiA.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432110-8 - Kładzenie podłóg

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:1) Cena [KC] 60%2) Gwarancja [KG] 40%2. Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:Cena oferty brutto [KC] - max 60 punktówKC = cena brutto oferty z najniższą ceną x 60 pkt cena brutto oferty badanej 3. Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja: Kryterium gwarancja [KG] – max 40 punktów.Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu gwarancji 36 miesięcy i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu: - 36 miesięcy 0 pkt- 48 miesięcy 20 pkt- 60 miesięcy 40 pktPunkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji.4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:Łączna ilość punktów = KC + KGMaksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagane kryteria przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 500 000,00 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), był wykonawcą robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa, przebudowa, remont lub modernizacja czynnej oczyszczalni ścieków realizowana w ramach jednego zadania o wartości min. 1 500 000,00 zł brutto oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,b) dysponuje min. 3 osobami z uprawnieniami, w tym:- jedną osobą z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi, z uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą warunki określone w art. 12 lub 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) dotyczące uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;- jedną osobą z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi, z uprawnieniami bez ograniczeń do sprawowania funkcji kierownika budowy, kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej, spełniającą warunki określone w art. 12 lub 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) dotyczące uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;- jedną osobą z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi, z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniającą warunki określone w art. 12 lub 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) dotyczące uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.3. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu:a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.)b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik Nr 6 do SWZ,(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.)c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w następującej formie:1) pieniądz - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 z podaniem tytułu: Wadium - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie, wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego),2) gwarancja bankowa,3) gwarancja ubezpieczeniowa,4) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawcy wnoszą wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i wymienionych powyżej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https:/gminakrzywda.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI