„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu połaci dachu budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu połaci dachu budynku socjalno -biurowego nad częścią JRG"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu połaci dachu budynku socjalno -biurowego nad częścią JRG"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013298819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sasina 15

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@pspwolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-wolomin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu połaci dachu budynku socjalno -biurowego nad częścią JRG"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eb1984c-1c6a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092962/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektu KP PSP Wołomin -Ocieplenie połaci dachu budynku socjalo-biurowego nad częścią JRG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
treścią pkt. 3 oraz 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac będzie obejmował:
ocieplenie połaci dachowych nad częścią JRG, polegające na wykonaniu docieplenia wełną i
wykonaniu rusztów aluminiowych sufitu podwieszanego oraz pionowych konstrukcji pod
ocieplenie wraz z płytowaniem. Nie przewiduje się montażu stolarki okiennej i drzwiowej.
Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej,
obowiązującymi Polskimi Normami.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w funkcjonującej placówce. Wykonawca
winien uwzględnić, iż prace wewnątrz budynku należy wykonać bez ograniczania
funkcjonowania JRG i KP PSP Wołomin. W związku z tym, należy zachować ciągłość przejść
komunikacyjnych.
Podczas prowadzenia prac należy przestrzegać przepisów BHP, odpowiedzialny za
pracowników jest w tej kwestii wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przyległego terenu robót budowlanych,
wyznaczenie miejsc składowania materiału, wyznaczenie dróg transportu materiałów
w miejsce wbudowania, zabezpieczenie istniejących powierzchni podłóg w ciągach
komunikacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych został przedstawiony
w załączniku nr 11 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi
zestawienia planowanych prac. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w
przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je
wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót
budowlanych, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią
działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub
podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 stycznia 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Zakres czynności :
• prace związane z wykonaniem ocieplenia,
• prace związane z montażem konstrukcji ścianek i płyt gipsowo-kartonowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał
spełnienie kryteriów: 1) CENA (X) – 80 pkt. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium „cena
oferty” (X) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą
spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i
spełniają warunki określone w SWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w
Formularzu Ofertowym. Oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt w kryterium „Cena oferty”. Punkty
będą liczone według wzoru: Cena (brutto) najniższa ze wszystkich ofert / Cena (brutto) oferty badanej x
80 pkt.
2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (G) – 20 pkt. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G)
zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów. Przez kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
rozumie się podany w formularzu ofertowym okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Najwyższą liczbę
punktów – 20 pkt – otrzyma oferta z najdłuższym wskazanym okresem udzielonej gwarancji i rękojmi.
Przy wskazaniu okresu udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest podać okres udzielonej
gwarancji i rękojmi w miesiącach.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 6 miesięcy, licząc
od daty odbioru końcowego. W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 6 miesięcy oferta
zostanie odrzucona, a w przypadku złożenia oferty z okresem gwarancji równym 30 miesiącom lub
dłuższym oferta otrzyma maksymalną, przewidzianą ilość pkt. w przedmiotowym kryterium oceny ofert
(20 pkt). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:6 miesięcy – 0 pkt; 12 miesięcy – 5 pkt; 18
miesięcy – 10 pkt; 24 miesiące – 15 pkt; 30 miesięcy – 20 pkt. Podstawą do przyznania punktów będzie
stosowne oświadczenie zawarte przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który
uzyska najwyższą ilość punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert i będzie spełniał wszystkie
warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany do
realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej :
a) jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na
remoncie/budowie/przebudowie/rozbudowie budynku, o wartości minimum 70.0000,00 zł brutto.
• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)
realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy
wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego
zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w
zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych
dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez
wykonawcę faktur.
• W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN
należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na
dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
c) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz. U.z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS,
CEIDG).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden
spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach
kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na
doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie
wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do
wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz
przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres
obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, które zostały określone w § 12 umowy stanowiącej
załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/straz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI