„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu poddasza i wymianie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu poddasza i wymianie 4 bram garażowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00094242
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu poddasza
i wymianie 4 bram garażowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013298819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sasina 15

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@pspwolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-wolomin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja obiektu KP PSP w Wołominie polegająca na ociepleniu poddasza
i wymianie 4 bram garażowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf3b3ec9-d4fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092962/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektu KP PSP Wołomin -Ocieplenie połaci dachu budynku socjalo-biurowego nad częścią JRG

1.1.2 Mofdernizacja obiektu KP PSP w Wołominie - wymiana 4 bram garażowych na stanowisku 1-4 oraz przeniesienie i montaż zdemontowanych 4 bram garażowych na stanowisku 5-8

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią pkt. 3 oraz 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. 16 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. 16 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.3.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – ocieplenie połaci dachu budynku socjalo-biurowego nad częścią JRG .
Zakres prac będzie obejmował:
ocieplenie połaci dachowych nad częścią JRG, polegające na wykonaniu docieplenia wełną
i wykonaniu rusztów aluminiowych sufitu podwieszanego oraz pionowych konstrukcji pod ocieplenie wraz z płytowaniem i malowaniem. Nie przewiduje się montażu stolarki okiennej
i drzwiowej.
Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą być zgodne z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w funkcjonującej placówce. Wykonawca winien uwzględnić, iż prace wewnątrz budynku należy wykonać bez ograniczania funkcjonowania JRG i KP PSP Wołomin. W związku z tym, należy zachować ciągłość przejść komunikacyjnych.
Podczas prowadzenia prac należy przestrzegać przepisów BHP, odpowiedzialny za pracowników jest w tej kwestii wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przyległego terenu robót budowlanych, wyznaczenie miejsc składowania materiału, wyznaczenie dróg transportu materiałów
w miejsce wbudowania, zabezpieczenie istniejących powierzchni podłóg w ciągach komunikacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych dla części 1, został przedstawiony w załączniku nr A do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Zakres czynności dla części 1 obejmuje:
• prace związane z wykonaniem ocieplenia,
• prace związane z montażem konstrukcji ścianek i płyt gipsowo-kartonowych,
• prace związane ze szpachlowaniem i malowaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) CENA (X) – 60 pkt. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium „cena oferty” (X) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w SWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt w kryterium „Cena oferty”. Punkty będą liczone według wzoru: Cena (brutto) najniższa ze wszystkich ofert / Cena (brutto) oferty badanej x 60 pkt. 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (G) – 40 pkt. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G) zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 40 punktów. Przez kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” rozumie się podany w formularzu ofertowym okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Najwyższą liczbę punktów – 40 pkt – otrzyma oferta z najdłuższym wskazanym okresem udzielonej gwarancji i rękojmi. Przy wskazaniu okresu udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest podać okres udzielonej gwarancji i rękojmi w miesiącach.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona, a w przypadku złożenia oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiącom lub dłuższym oferta otrzyma maksymalną, przewidzianą ilość pkt. w przedmiotowym kryterium oceny ofert (40 pkt). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:12 miesięcy – 0 pkt; 15 miesięcy – 10 pkt; 18 miesiące – 20 pkt; 21 miesięcy – 30 pkt; 24 miesięcy – 40 pkt. Podstawą do przyznania punktów będzie stosowne oświadczenie zawarte przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany do realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – wymiana 4 bram garażowych na stanowisku 1-4 oraz przeniesienie i montaż zdemontowanych 4 bram garażowych na stanowisku 5-8.
Zakres prac będzie obejmował: demontaż istniejących bram ze stanowisk od 1 do 4 (oznaczone jako B1), które następnie należy zamontować w miejsce bram otwieranych dwuskrzydłowych wraz z instalacją elektryczną i sterowaniem na stanowiskach od 5 do 8. Na montaż używanych bram wymagamy rękojmi 3 miesięcznej. Cztery nowe bramy garażowe wraz ze sterowaniem mają zostać zamontowane na stanowiskach od 1 do 4. Wykonanie instalacji elektrycznej oraz podłączenie sterowania wszystkich bram do panelu sterowania na SKKP. Wymagana gwarancja na wykonaną instalację i nowe bramy dla całości zadania. Zabezpieczenie przyległego terenu robót budowlanych, wyznaczenie miejsc składowania materiału, wyznaczenie dróg transportu materiałów w miejsce wbudowania, zabezpieczenie istniejących powierzchni podłóg w ciągach komunikacyjnych. Prace muszą przebiegać w taki sposób i każdorazowo być uzgadniane z Zamawiającym, aby nie zakłócały możliwości wyjazdu samochodów pożarniczych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych dla części 2, został przedstawiony w załączniku nr B do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujętew przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Zakres czynności dla części 2 obejmuje: • prace instalacyjne elektryczne- roboty instalacyjne,• prace rozbiórkowe, • prace montażowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) CENA (X) – 60 pkt. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium „cena oferty” (X) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w SWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt w kryterium „Cena oferty”. Punkty będą liczone według wzoru: Cena (brutto) najniższa ze wszystkich ofert / Cena (brutto) oferty badanej x 60 pkt. 2) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (G) – 40 pkt. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G) zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 40 punktów. Przez kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” rozumie się podany w formularzu ofertowym okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Najwyższą liczbę punktów – 40 pkt – otrzyma oferta z najdłuższym wskazanym okresem udzielonej gwarancji i rękojmi. Przy wskazaniu okresu udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest podać okres udzielonej gwarancji i rękojmi w miesiącach.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona, a w przypadku złożenia oferty z okresem gwarancji równym 30 miesiącom lub dłuższym oferta otrzyma maksymalną, przewidzianą ilość pkt. w przedmiotowym kryterium oceny ofert (40 pkt). Punkty będą przyznawane w następujący sposób:12 miesięcy – 0 pkt; 15 miesięcy – 10 pkt; 18 miesiące – 20 pkt; 24 miesięcy – 30 pkt; 30 miesięcy – 40 pkt. Podstawą do przyznania punktów będzie stosowne oświadczenie zawarte przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert i będzie spełniał wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany do realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1: a) jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie/budowie/przebudowie/rozbudowie budynku, o wartości minimum 70.0000,00 zł brutto.
• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. • W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
2) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla części 2: a) jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie/budowie/przebudowie/rozbudowie budynku, o wartości minimum 60.0000,00 zł brutto. • Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. • przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). b) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
c) oświadczenie wykonawcy - dotyczy Części 1 i 2 - w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U.z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 i 5A do SWZ, d) odpis z właściwego rejestru dotyczy Części 1 i 2 lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowego środka dowodowego, jeżeli może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych - dotyczy części 1 i 2 - wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 7 i 7A do SWZ, b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego- dotyczy części 2 - w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, które zostały określone w § 12 umowy stanowiącej załącznik nr 9 i 9A do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/straz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07

2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI