MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyToruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561230-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561230-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 87048505000000, ul. Watzenrodego   17 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 653-81-10, , e-mail l.wajs@ttbs.pl, , faks 566 528 288.
Adres strony internetowej (URL): www.ttbs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ttbs.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ttbs.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Watzenrodego 17, w sekretariacie, do dnia 28.07.2020r. do godz. 11:00 2. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci ją Wykonawcy.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU.
Numer referencyjny: 4/P/LW/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu.I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Modernizacja instalacji spalinowej, w tym:1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego.2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym: a) Część I: 39 pionówb) Część II: 29 pionyc) Część III: 24 piony3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową.4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat.2. Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 309 szt. w III częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 11szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w tym:1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt. w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt., w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 309 szt. w tym:a) Część I: 118szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 77szto parametrach:– moc kotłów: 6,5-24 kW,– znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę,– spręż wentylatora min. 100 Pa,– poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej,– kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin,– wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej4/ Wykonanie podłączenia 309szt. kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi.5/ Dodatkowe zabezpieczenie pionów spalinowych powyżej dachów za pomocą systemowych daszków.6/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy w mieszkaniach i piwnicy, w tym rozkucie posadzek i ich naprawa.7/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych.8/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych.9/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych.3. Wykonanie napraw elementów ścian, w tym. min. zamurowania, otynkowanie, szpachlowanie i malowanie na kolor biały.4. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu kominiarskiego po przeprowadzeniu adaptacji systemu powietrzno-spalinowego, w tym instalacji wentylacji i spalinowej ze szczególnym uwzględnieniem szczelności podłączenia elementów instalacji odprowadzającej spaliny z pieców, a także prawidłowego odprowadzenia powietrza niezbędnego do prawidłowego działania kotłów.5. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu instalacji gazowej po wymianie kotłów gazowych, ze szczególnym uwzględnieniem przyłączenia urządzeń do instalacji gazowej.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu powietrzno-spalinowego.

II.5) Główny kod CPV: 45331110-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zgodnie z SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zgodnie z SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zgodnie z SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zgodnie z SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgodnie z SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
zgodnie z SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zgodnie z SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:W odniesieniu do części I: 21.000,00zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100zł).2. Wadium wnosi się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu nr 93 1130 1075 8100 0000 0001 2775. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu.4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b). nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin 5,00
gwarancja 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.2. Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności :a. terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: - czas dostawy kotła gazowego, b. zmiana obowiązującej stawki VAT - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie brutto będzie ustalone w oparciu o nową stawkę VATc. zmiany wynagrodzenia. W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze zobowiązaniem lub zmniejszenia zakresu robót przez Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót nie wykonanych, zgodnie z zasadami ustalonymi w § 5 ust.4 umowy,d. zmiany wynagrodzenia – W przypadku konieczności zwiększenia zakresu robót przez Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie powiększone o wartość robót wykonanych, zgodnie z zasadami ustalonymi w § 5 ust. 4 umowy.3. W przedstawionych w ust. 2 pkt. a niniejszego paragrafu przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 6/6a, 8/8a, 10/10a, 12/12c, 14/14c, Solankowej 38/38c
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu.I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Modernizacja instalacji spalinowej, w tym:1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego.2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym: a) Część I: 39 pionówb) Część II: 29 pionyc) Część III: 24 piony3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową.4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat.2. Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 309 szt. w III częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 11szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w tym:1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt. w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt., w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 309 szt. w tym:a) Część I: 118szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 77szto parametrach:– moc kotłów: 6,5-24 kW,– znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę,– spręż wentylatora min. 100 Pa,– poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej,– kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin,– wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej4/ Wykonanie podłączenia 309szt. kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi.5/ Dodatkowe zabezpieczenie pionów spalinowych powyżej dachów za pomocą systemowych daszków.6/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy w mieszkaniach i piwnicy, w tym rozkucie posadzek i ich naprawa.7/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych.8/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych.9/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych.3. Wykonanie napraw elementów ścian, w tym. min. zamurowania, otynkowanie, szpachlowanie i malowanie na kolor biały.4. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu kominiarskiego po przeprowadzeniu adaptacji systemu powietrzno-spalinowego, w tym instalacji wentylacji i spalinowej ze szczególnym uwzględnieniem szczelności podłączenia elementów instalacji odprowadzającej spaliny z pieców, a także prawidłowego odprowadzenia powietrza niezbędnego do prawidłowego działania kotłów.5. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu instalacji gazowej po wymianie kotłów gazowych, ze szczególnym uwzględnieniem przyłączenia urządzeń do instalacji gazowej.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu powietrzno-spalinowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin 5,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 2/2b, 4/4a, 16,16a, Włocławskiej 226/226c, 228/228a, 230/230b
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu.I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Modernizacja instalacji spalinowej, w tym:1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego.2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym: a) Część I: 39 pionówb) Część II: 29 pionyc) Część III: 24 piony3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową.4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat.2. Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 309 szt. w III częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 11szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w tym:1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt. w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 324 szt., w tym:a) Część I: 120szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 80szt.3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 309 szt. w tym:a) Część I: 118szt.b) Część II: 114szt.c) Część III: 77szto parametrach:– moc kotłów: 6,5-24 kW,– znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę,– spręż wentylatora min. 100 Pa,– poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej,– kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin,– wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej4/ Wykonanie podłączenia 309szt. kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi.5/ Dodatkowe zabezpieczenie pionów spalinowych powyżej dachów za pomocą systemowych daszków.6/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy w mieszkaniach i piwnicy, w tym rozkucie posadzek i ich naprawa.7/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych.8/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych.9/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych.3. Wykonanie napraw elementów ścian, w tym. min. zamurowania, otynkowanie, szpachlowanie i malowanie na kolor biały.4. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu kominiarskiego po przeprowadzeniu adaptacji systemu powietrzno-spalinowego, w tym instalacji wentylacji i spalinowej ze szczególnym uwzględnieniem szczelności podłączenia elementów instalacji odprowadzającej spaliny z pieców, a także prawidłowego odprowadzenia powietrza niezbędnego do prawidłowego działania kotłów.5. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu instalacji gazowej po wymianie kotłów gazowych, ze szczególnym uwzględnieniem przyłączenia urządzeń do instalacji gazowej.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu powietrzno-spalinowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin 5,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączanie kuchenki indukcyjnej-Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączanie kuchenki indukcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Panki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa oprogramowania do wirtualizacji.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Zadaszenie pneumatyczne boiska piłkarskiego przy ul. Przy Skarpie w Toruniu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Rybniku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup i dostawa fartuchów ochronnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI