Modernizacja instalacji oświetleniowej w ciągach komunikacyjnych i sanitariatach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja instalacji oświetleniowej w ciągach komunikacyjnych i sanitariatach w budynku nr 5 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010773
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji oświetleniowej w ciągach komunikacyjnych i sanitariatach w budynku nr 5 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 264262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji oświetleniowej w ciągach komunikacyjnych i sanitariatach w budynku nr 5 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74278f62-775f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowany zakres robót elektrycznych obejmuje min.:Modernizację instalacji oświetleniowej w ciągach komunikacyjnych i sanitariatach, za wyjątkiem sanitariatów prawego skrzydła budynku na I i II piętrze, zgodnie z załączonym projektem wykonawczym.Sterowanie oświetleniem:- W ciągach komunikacyjnych bez dostępu lub z niewielkim dostępem światła dziennego zastosować oprawy wyposażone w moduł automatyki w postaci czujnika obecności i automatyki, który pozostawia strumień świetlny oprawy na zadanym programowo poziomie. W przypadku, gdy wbudowany czujnik nie wykryje obecności osoby, jego zadaniem jest utrzymywanie stałego strumienia świetlnego na poziomie 10% maksymalnego strumienia świetlnego. W momencie wykrycia ruchu oprawa płynnie zmienia strumień świetlny do wartości maksymalnej. Po wyjściu z pola detekcji czujnika oprawa płynnie zmniejszy strumień do zadanej programowo wartości ( 10% ).- W ciągach komunikacyjnych w miejscach z dostępem światła dziennego zastosować oprawy z układem automatyki umożliwiającym sterowanie obecnością zintegrowane z czujnikiem wartości natężenia oświetlenia, który pozwoli na uruchomienie oświetlenia wyłącznie w przypadku, gdy natężenie oświetlenia spadnie poniżej oczekiwanej wartości ( 100 lx w przypadku korytarzy i 150 lx na klatkach schodowych ).- W toaletach oraz umywalniach zastosować oprawy z czujnikami obecności lub zewnętrzne czujniki obecności.Przed zakupem materiałów przedstawić do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego wnioski materiałowe wraz z załączonymi certyfikatami i kartami katalogowymi.Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować i nieuszkodzone przekazać do warsztatu elektryka AMW.Należy stosować materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa lub aprobaty techniczne. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego muszą posiadać aktualne certyfikaty CNBOP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku:1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (wykaz-załącznik nr 9) wykonanych remontów nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej trzy zadania obejmujące prace polegające na wykonaniu robót elektrycznych w budynkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości robót minimum 140.000,00 złotych brutto każde.2. Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 10), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami:a) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;b) 1 (jedna) osoba ze świadectwem kwalifikacyjnym D w zakresie prac kontrolno-pomiarowych; c) 1 (jedna) osoba ze świadectwem kwalifikacyjnym E;Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.b) Wykaz robót wraz z dowodami że roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 9).c) Wykaz osób (załącznik nr 10).d) Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załączniki od 11 do 13).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Formularz ofertowy z wypełnioną tabelą elementów scalonych sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).b) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;d) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;e) Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 8).f) Dowód wniesienia wadium.g) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).h) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadiumnależy dołączyć do oferty) w wysokości:2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający w dniu podpisania umowy będzie wymagał od wyłonionego Wykonawcy wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej z form określonych w art. 449 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres przewidywanych zmian zawarty w projekcie umowy załącznik nr 3 & 23 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę firmie wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej - Mielno
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę firmie wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI