Modernizacja instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-02
  • Numer ogłoszenia580150-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580150-N-2020 z dnia 2020-09-02 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Modernizacja instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.40.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (przedmiotów zamówienia )

II.5) Główny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
4

II.9) Informacje dodatkowe: 1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, „GWARANCJA- RĘKOJMIA”, 1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + T (uzyskana ilość punktów w kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)+ G (uzyskana ilość punktów w kryterium „GWARANCJA-REKOJMIA”)kryterium „CENA” – waga 60%kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – waga 16%kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” – waga 24%1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt1.4 W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 2 miesiące i krócej – 16 pkt.Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące – 8 pkt.Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące – 0 pkt.Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (4 miesiące) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 4 miesięcy. Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne. 1.5 W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pktZaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, remontów, modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach lub lokalach na kwotę (brutto) przynajmniej 10tys. złotych każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,b) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2019r., poz. 577),W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj:1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robot w zakresie, budowy, remontów, modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach lub lokalach na kwotę (brutto) przynajmniej 10tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,3.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter oraz warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1 – remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 5 przy ul. Jaworzyńskiej 161A w Legnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 1 – remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 5 przy ul. Jaworzyńskiej 161A w Legnicy Zakres robót obejmuje:- TM tablica mieszkaniowa - instalacja oświetlenia podstawowego 230V AC - instalacja gniazd wtyczkowych 230V AC - instalacja zasilnia podgrzewaczy wody - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja przeciwprzepięciowa Stan istniejącyLokal mieszkalny Legnica ul. Jaworzyńska 161A/5 o powierzchni 63,62 m2 zlokalizowany na parterze, wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, teletechniczną. Istniejąca instalacja elektryczna wewnętrzna wraz z osprzętem z powodu złego stanu i nieprzystosowania do obecnych standardów przewidziana jest do wymiany. Do lokalu doprowadzone jest zasilanie jednofazowe przewodem AL. Tablica licznikowa z zabezpieczeniem przedlicznikowym zlokalizowana jest na wspólnym korytarzu.Zużyty osprzęt oraz starą instalację elektryczną należy zdemontować. Zabezpieczenie przedlicznikowe w tablicy piętrowej TP WLZ istniejące bez zmian (ABB SH201-C25). Projektowane przyłącze z tablicy piętrowej należy doprowadzić do tablicy mieszkaniowej. Instalację odbiorczą projektuje się w układzie TN-S. Rozdział PEN na PE i N wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2 załączonej dokumentacji. - Prace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … - Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19050,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiot 2 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 3 przy ul. Jaworzyńskiej 199D w Legnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 2 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 3 przy ul. Jaworzyńskiej 199D w LegnicyZakres remontu obejmuje:- TM tablica mieszkaniowa - instalacja oświetlenia podstawowego 230V AC - instalacja gniazd wtyczkowych 230V AC - instalacja zasilnia podgrzewaczy wody - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja przeciwprzepięciowa Lokal mieszkalny Legnica ul. Jaworzyńska 199D/3 o powierzchni 48,40 m2 zlokalizowany na parterze, wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, teletechniczną. Istniejąca instalacja elektryczna wewnętrzna wraz z osprzętem z powodu złego stanu i nieprzystosowania do obecnych standardów przewidziana jest do wymiany. Do lokalu doprowadzone jest zasilanie jednofazowe przewodem AL. Tablica licznikowa z zabezpieczeniem przedlicznikowym zlokalizowana jest w wiatrołapie drugiego mieszkania. Zużyty osprzęt oraz starą instalację elektryczną należy zdemontować. Zabezpieczenie przedlicznikowe w tablicy piętrowej TP WLZ istniejące bez zmian (ABB SH201-C25). Projektowane przyłącze z tablicy piętrowej należy doprowadzić do tablicy mieszkaniowej. Instalację odbiorczą projektuje się w układzie TN-S. Rozdział PEN na PE i N wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2 załączonej dokumentacji- Prace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … - Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19091,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przedmiot 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 w miejscowości Pątnów Legnicki 32, gmina Kunice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 w miejscowości Pątnów Legnicki 32, gmina KuniceZakres prac obejmuje:- TM tablica mieszkaniowa - instalacja oświetlenia podstawowego 230V AC - instalacja gniazd wtyczkowych 230V AC - instalacja zasilnia podgrzewaczy wody - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja przeciwprzepięciowa Stan istniejącyLokal mieszkalny Pątnów Legnicki 32/2 o powierzchni 27,80 m2 zlokalizowany na piętrze kamienicy, wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, teletechniczną. Istniejąca instalacja elektryczna wewnętrzna wraz z osprzętem z powodu złego stanu i nieprzystosowania do obecnych standardów przewidziana jest do wymiany. Do lokalu doprowadzone jest zasilanie jednofazowe przewodem AL. Tablica licznikowa z zabezpieczeniem przedlicznikowym zlokalizowana jest na klatce schodowej. Zużyty osprzęt oraz starą instalację elektryczną należy zdemontować. Zabezpieczenie przedlicznikowe w tablicy piętrowej TP WLZ istniejące bez zmian (BiWtz 1x20A gG). Projektowane przyłącze z tablicy piętrowej należy doprowadzić do tablicy mieszkaniowej. Instalację odbiorczą projektuje się w układzie TN-S. Rozdział PEN na PE i N wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2 załączonej dokumentacji- Prace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … - Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15671,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przedmiot 4 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 w miejscowości Pątnów Legnicki 36, gmina Kunice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 4 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 w miejscowości Pątnów Legnicki 36, gmina KuniceZakres prac obejmuje:- TM tablica mieszkaniowa - instalacja oświetlenia podstawowego 230V AC - instalacja gniazd wtyczkowych 230V AC - instalacja zasilnia podgrzewaczy wody - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja przeciwprzepięciowa Lokal mieszkalny Pątnów Legnicki 36/2 o powierzchni 57,20 m2 zlokalizowany na piętrze kamienicy, wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, teletechniczną. Istniejąca instalacja elektryczna wewnętrzna wraz z osprzętem z powodu złego stanu i nieprzystosowania do obecnych standardów przewidziana jest do wymiany. Do lokalu doprowadzone jest zasilanie jednofazowe przewodem AL. Tablica licznikowa z zabezpieczeniem przedlicznikowym zlokalizowana jest na klatce schodowej. Zużyty osprzęt oraz starą instalację elektryczną należy zdemontować. Zabezpieczenie przedlicznikowe w tablicy piętrowej TP WLZ istniejące bez zmian (ABB SH201-C25). Projektowane przyłącze z tablicy piętrowej należy doprowadzić do tablicy mieszkaniowej. Instalację odbiorczą projektuje się w układzie TN-S. Rozdział PEN na PE i N wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2 załączonej dokumentacji- Prace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … - Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27228,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przedmiot 5 – remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 przy ul. Żytniej 8 w Legnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 5 – remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 2 przy ul. Żytniej 8 w LegnicyZakres prac obejmuje:- TM tablica mieszkaniowa - instalacja oświetlenia podstawowego 230V AC - instalacja gniazd wtyczkowych 230V AC - instalacja zasilnia podgrzewaczy wody - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja przeciwprzepięciowa Lokal mieszkalny Legnica ul. Żytniej 8/2 o powierzchni 54,80 m2 zlokalizowany na piętrze kamienicy. Lokal wyposażony jest w instalację wod-kan., elektryczną, teletechniczną. Istniejąca instalacja elektryczna wewnętrzna wraz z osprzętem z powodu złego stanu i nieprzystosowania do obecnych standardów przewidziana jest do wymiany. Do lokalu doprowadzone jest zasilanie jednofazowe przewodem AL. Tablica piętrowa z zabezpieczeniem przedlicznikowym zlokalizowana jest na klatce schodowej.Zużyty osprzęt oraz starą instalację elektryczną należy zdemontować. Zabezpieczenie przedlicznikowe w tablicy piętrowej TP istniejące bez zmian (ABB SH201-C25). Projektowane przyłącze z tablicy piętrowej należy doprowadzić do tablicy mieszkaniowej. Instalację odbiorczą projektuje się w układzie TN-S. Rozdział PEN na PE i N wykonać zgodnie z rysunkiem nr 2 załączonej dokumentacji- Prace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … - Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23631,21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przedmiot 6 - remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Brzeg Głogowski 102, gmina Żukowice, powiat głogowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 6 - remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Brzeg Głogowski 102, gmina Żukowice, powiat głogowskiW stanie istniejącym budynek położony w Brzegu Głogowskim 102 i 102A, działka Nr 780/4 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, dwuklatkowym, w zabudowie wolnostojącej. Lokal mieszkalny Nr 1 usytuowany jest w klatce Nr 102 na parterze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 1 odbywa się z klatki schodowej. Remont dotyczy instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 oraz elementów wspólnych budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego do lokalu mieszkalnego Nr 1. Budynek położony w Brzegu Głogowskim 102, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 1 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 1 - Powierzchnia netto lokalu Nr 1 - 52,64 m2- Kubatura lokalu Nr 1 - 141,55 m3Roboty remontowe w lokalu Nr 1 obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych na parterze w klatce schodowej oraz wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika instalacji elektrycznej, usytuowanego na elewacji podwórzowej budynku do lokalu mieszkalnego Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 1:- demontaż istniejących instalacji i osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejących instalacji i osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach klatki schodowej pod prowadzone instalacjeRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1- montaż tablicy mieszkaniowej TM- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego - montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacjeroboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- wykonanie wymiany instalacji oświetlenia w klatce schodowej - doprowadzenia wlz od istniejącego licznika, usytuowanego na ścianie zewnętrznej budynku do tablicy mieszkaniowej TM1, usytuowanej w przedpokoju lokalu mieszkalnego Nr 1, przez klatkę schodową w kondygnacji parteru (kabel elektryczny montowany podtynkowo) oraz przez pomieszczenia piwniczne (kabel elektryczny montowany natynkowo) - wykonanie przewiertu przez ścianę zewnętrzną w kondygnacji piwnicy do wprowadzenia linii kablowej wlz do istniejącego licznika energii elektrycznej lokalu mieszkalnego Nr 1Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 1- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do- montażu instalacji i osprzętu elektrycznegoRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej - montaż instalacji i osprzętu elektrycznego - gruntowanie i malowanie ścian w klatce schodowej- przewiert przez ścianę zewnętrznąPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21378,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przedmiot 7 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 w miejscowości Czerniec 47, gmina Lubin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 7 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 w miejscowości Czerniec 47, gmina LubinW stanie istniejącym budynek położony w miejscowości Czerniec, działka Nr 394/4 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, jednoklatkowym. Lokal mieszkalny Nr 5 usytuowany jest na piętrze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 5 odbywa się z istniejącej klatki schodowej. Projekt ograniczony jest do remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 oraz projektem objęte są elementy wspólne budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego, usytuowanego w klatce schodowej piętra do lokalu mieszkalnego Nr 5. Dodatkowo przewidziano montaż szafki elektrycznej na istniejące tablice licznikowe, usytuowane w klatce schodowej na piętrze budynku.Budynek położony w miejscowości Czerniec 47, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 5 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego -Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 5 - Powierzchnia netto lokalu Nr 5 - 57,21 m2- Kubatura lokalu Nr 5 - 164,80 m3Działka Nr 394/4, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w miejscowości Czerniec. Jest to dwukondygnacyjny wielorodzinny budynek mieszkalny, do którego od strony południowej przylega budynek gospodarczy. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Stropy międzykondygnacyjne drewniane. Schody prowadzące na piętro wykonane w konstrukcji drewnianej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Do budynku prowadzi wejście schodami zewnętrznymi. Z klatki schodowej na piętrze dostępne są trzy lokale mieszkalne oraz wejście schodami drewnianymi na poddasze nieużytkowe. Lokal Nr 5 posiada wejście z klatki schodowej do przedpokoju, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki i kuchni. Z pomieszczenia kuchni dostępne są dwa pokoje. W kuchni usytuowana jest obecnie czteropalnikowa kuchnia gazowa na butlę z piekarnikiem elektrycznym oraz stalowa kuchnia węglowa. Pokoje ogrzewane są piecami na paliwo stałe. W łazience brak jest ogrzewania.Roboty remontowe w lokalu Nr 5 obejmują wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż w pomieszczeniu łazienki pojemnościowego, elektrycznego ogrzewacza wody oraz montaż elektrycznego grzejnika konwektorowego w łazience. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika instalacji elektrycznej do lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z zabudową nowego zabezpieczenia zalicznikowego oraz montaż skrzynki na trzy liczniki energii elektrycznej.Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 5:- demontaż istniejących instalacji elektrycznych i osprzętu- demontaż istniejących urządzeń elektrycznych: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejącej wewnętrznej linii wlz od licznika energii elektrycznej do lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z demontażem zabezpieczeń zalicznikowych- wycięcie bruzdy w ścianie klatki schodowej pod prowadzone instalacjeRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 5- montaż natynkowej tablicy mieszkaniowej TM5- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtykowych- montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody, elektrycznego grzejnika konwektorowego- montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie KwalifikacjeRoboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- montaż instalacji oświetlenia w klatce schodowej w kondygnacji piętra - doprowadzenia wlz od istniejącego licznika do tablicy mieszkaniowej TM5, usytuowanej w przedpokoju lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z montażem zabezpieczenia zalicznikowego- montaż skrzynki na trzy istniejące tablice licznikowe w klatce schodowej piętra Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 5- uzupełnienie bruzd po montażu instalacji elektrycznej i osprzętu- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do montażu instalacji i osprzętu elektrycznegoRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej - gruntowanie i malowanie ściany w klatce schodowejPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23384,97
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przedmiot 8 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Lubin, ul. Stary Lubin 27A,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot 8 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Lubin, ul. Stary Lubin 27A,W stanie istniejącym budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, działka Nr 868/2 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, w zabudowie bliźniaczej. Lokal mieszkalny Nr 1 usytuowany jest na parterze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 1 odbywa się z istniejącego korytarza wejściowego do budynku. Projekt ograniczony jest do remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 oraz projektem objęte są elementy wspólne budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego usytuowanego w klatce schodowej do lokalu mieszkalnego Nr 1. Dodatkowo przewidziano montaż szafki elektrycznej na istniejące tablice licznikowe, usytuowane w klatce schodowej na parterze budynku.Budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 1 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 1 - Powierzchnia netto lokalu Nr 1 - 26,95 m2- Kubatura lokalu Nr 1 - 65,50 m3Działka Nr 868/2, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w Lubinie. Jest to dwukondygnacyjny wielorodzinny budynek mieszkalny, w zabudowie bliźniaczej. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Strop nad parterem – masywny, odcinkowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Do budynku prowadzi wejście usytuowane od podwórza. Lokal Nr 1 posiada wejście z korytarza do pomieszczenia kuchni, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki i jednego pokoju mieszkalnego. W kuchni usytuowana jest obecnie stalowa kuchnia węglowa przeznaczona do gotowania posiłków. Brak jest ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania lokalu mieszkalnego. Roboty remontowe w lokalu Nr 1 obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika energii elektrycznej, usytuowanej w klatce schodowej na parterze budynku do lokalu mieszkalnego nr 1 wraz z demontażem istniejących zabezpieczeń zalicznikowych. Przewidziano również montaż skrzynki na istniejące tablice licznikowe.Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 1:- demontaż istniejących instalacji elektrycznych- demontaż osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejącej linii zasilającej lokal mieszkalny Nr 1- wycięcie bruzdy w ścianach klatki schodowej i korytarza pod wymianę linii wlzRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1- montaż tablicy mieszkaniowej TM- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody oraz dwóch elektrycznych grzejników konwektorowych - montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacjeRoboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- wymiana linii wlz od istniejącej tablicy licznikowej, usytuowanej na ścianie budynku w klatce schodowej do tablicy mieszkaniowej TM1, usytuowanej w pomieszczeniu kuchennym lokalu mieszkalnego Nr 1- montaż skrzynki elektrycznej na istniejących tablicach licznikowych, usytuowanych w klatce schodowej na parterze budynkuRoboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 1- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do montażu instalacji i urządzeń elektrycznychRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wymianie linii wlz i montażu instalacji dzwonkowej- gruntowanie i malowanie dwóch ścian w klatce schodowejPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15695,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI