„Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 – etap I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyPowiat Lubliniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00280553
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084f623e-484b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu:
https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 – etap I, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót takich jak:
a) wyniesienie układu pomiarowo-rozliczeniowego,
b) wymiana rozdzielnicy głównej,
c) zabudowa złącza z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,
d) wymiana istniejącej linii kablowej przyłącza,
e) przyłączenie istniejącego oświetlenia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera:
Dokumentacja techniczna:
a) przedmiar robót – załącznik nr 2 do SWZ;
b) projekt budowalny i wykonawczy - w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ;
c) specyfikacja techniczna i odbiór robót budowlanych - w zakresie określonym w opisie przedmiotu - załącznik nr 4 do SWZ;
3) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowanie obiektu.
4) W czasie wykonywania prac wykonawca musi zapewnić ciągłość zasilania w energię elektryczną instalacji wewnętrznych odbiorczych.
5) Wszelkie wyłączenia energii, wykonawca musi wcześniej zgłosić zamawiającemu i uzyskać jego zgodę.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Okres gwarancji (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.

Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) cena” – (P1)

Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 60,00 pkt.
Waga – 60%

Najniższa cena pośród ofert nie odrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.

Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) okres gwarancji” – (P2)

Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 40,00 pkt.
Waga – 40%

Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie terminu gwarancji maksymalnie o 12 miesięcy, tj. minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, natomiast maksymalny 36 miesięcy.
W kryterium tym wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Punktowane będzie wydłużenie gwarancji w następujący sposób:
a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące - 0 pkt
b) wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy - 20 pkt
c) wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy - 40 pkt

UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okresu gwarancji niż wydłużenie o 6 lub 12 miesięcy uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące.
UWAGA!
Punktacja w powyższym kryterium dokonana zostanie w oparciu o wypełniony punkt 3.1. formularza ofertowego.

Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (cena – P1) + wartość punktowa (okres gwarancji – P2)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowalne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania.

Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca dysponuje osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994r. – Prawo Budowalne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem
nr 11 do SWZ.

(W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 12 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI