IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin (dzień, godzina) wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Zasady wniesienia wadium opisano w SIWZ ROZDZIAŁ VIII
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
8
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający zastrzega, że ocenie punktowej w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert podlegać będą jedynie własne zdolności techniczne i zawodowe Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się zdolnościami technicznymi lub zawodowymi innych podmiotów na zasadzie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Konsorcjum warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że do selekcji będą brane pod uwagę tylko roboty budowlane tego członka Konsorcjum, który wykazał się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch zamówień) w realizacji robót budowlanych potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone polegające na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz z budową linii/sieci kabli światłowodowych lub miedzianych o wartości min. 600 000,00 zł. netto każda oraz co najmniej 2 (dwóch zamówień) w realizacji robót budowlanych potwierdzone dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone polegające na budowie okablowania strukturalnego wraz z system zasilania dedykowanego o wartości min. 300 000,00 zł netto każda. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 8 zaproszenie do udziału w postępowaniu otrzymają Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia poniższego warunku: Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych należycie robót budowlanych (zamówień) obejmujących swoim zakresem budowę: a) kanalizacji teletechnicznej wraz z budową linii/sieci kabli światłowodowych lub miedzianych o wartości min. 600 000,00 zł. netto każda wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie otrzyma maksymalnie – 70,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp. = Wp. of bad. : Wp. of max. X 70,00 Gdzie: Wp. – ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku Wp. of bad. – ilość kwalifikowanych robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp. of max. – maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków; b) okablowania strukturalnego wraz z system zasilania dedykowanego o wartości min. 300 000,00 zł netto każda, z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie otrzyma maksymalnie – 30,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp. = Wp. of bad. : Wp. of max. X 30,00 Gdzie: Wp. – ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku Wp. of bad. – ilość kwalifikowanych robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp. of max. – maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków Zamawiający zaprosi do składania ofert ośmiu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów z zastrzeżeniem, że: 1) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert 8 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert potraktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 51 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.) 2) w przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, przez ósmego i kolejnych Wykonawców Zamawiający zakwalifikuje wszystkich Wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów równą jak ósmy Wykonawca. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o ile liczba tym Wykonawcom zapewni rzeczywistą konkurencję albo unieważni postępowanie.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
czas reralizacji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień i opisał je SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-10, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonymi Oświadczeniami o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w Ogłoszeni o zamówieniu w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym na infrastruktury teleinformatycznej - w kompleksie wojskowym w m. Warszawa- wykonanie robót - 2610.59.2019.SP; 2) wzory Oświadczeń i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego, 3) wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 4) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5) wszelkie zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę za pośrednictwem Portalu zamawiającego , 6) forma pisemna wymagana jest do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym wraz z załącznikami, złożenia oferty wraz z załącznikami oraz do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń oraz pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust 3 a także zmiany lub wycofania oferty 7) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, składają jeden wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału, przy czym do wniosku należy dołączyć: a) oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie, który powinien zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu/oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. a. dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy b. wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. III. 4.2.) Ogłoszenia o zmówieniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, c. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1. Ustawy Pzp składa ustanowiony do reprezentowania Wykonawców Pełnomocnik, d. jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8) pożądane jest, aby wszystkie strony wniosku były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby wniosek złączać w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpocząć się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie wniosku.