Modernizacja energetyczna budynku szkoły i modernizacja pomieszczeń internatu Małopolskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja energetyczna budynku szkoły i modernizacja pomieszczeń internatu Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyMałopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00121358
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku szkoły i modernizacja pomieszczeń internatu Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 86

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-079

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 638 56 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpsm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpsm.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynku szkoły i modernizacja pomieszczeń internatu Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-260b7775-e960-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005018/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Modernizacja energetyczna Wojewódzkich budynków użyteczności publicznej" - Działanie 4.3 RPO

1.1.2 Modernizacja pomieszczeń internatu w budynku Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej” w ramach 4 Osi Priorytetowej Regionalna Polityka Energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://mpsm.edu.pl/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo opisane w pkt f SWZ. Składanie ofert odbywa się przy pomocy miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły z siedzibą w Krakowie, ul. Królewska 86.
2) inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych, adres korespondencyjny: PERSONAL-DATA ul. Bociania 6a/22, doręczenie osobiste/kurierskie: PERSONAL-DATA ul. Bociania 6a, adres email: biuro@personal-data.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. Część I. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie – numer postępowania PN/2/U/2021 i/lub Część II. Modernizacja pomieszczeń internatu w budynku Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie - numer postępowania PN/2/U/2021
4) podstawą przetwarzania danych osobowych jest ustawa Pzp,
5) odbiorcami danych osobowych są podmioty uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Regulacje dotyczące ochrony danych osobowych ujęto w rozdziale III t Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/2/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3138703,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych, ścian w gruncie (fundamentowych) oraz stropu pod dachem, modernizację wentylacji mechanicznej, modernizację instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej, montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizację oświetlenia wbudowanego oraz wymianę źródeł światła na nowe energooszczędne typu LED, montaż czujników ruchu na korytarzach, klatkach schodowych oraz toaletach, częściową wymianę okien zewnętrznych i drzwi wejściowych.

4.2.5.) Wartość części: 1569597,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena, Doświadczenie personelu Wykonawcy, Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
- wykonanie pełnych węzłów sanitarnych (wykonanie łazienek /instalacja sanit., wentylacja, montaż ceramiki sanit. i armatury),
- wykonanie aneksów kuchennych i garderobiany (wyposażenie kącika kuchennego w szafkę ze zlewozmywakiem),
- zmianę układu ścianek działowych /częściowe wyburzenia i murowanie nowych/
- zmianę wyposażenia pokoi internatowych
- wyposażenie pralni, suszarni, sanitariatów, pokoi, aneksów kuchennych, łazienek w meble oraz przeznaczenie kilku pokoi i sanitariatów z funkcjonalnością dla osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich)

4.2.5.) Wartość części: 1569105,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena, Doświadczenie personelu Wykonawcy, Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1) zdolności do występowania o obrocie gospodarczym:

Opis sposobu spełnienia warunku:

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Opis sposobu spełnienia warunku:

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Opis sposobu spełnienia warunku:
dla części I:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
dla części II:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Opis sposobu spełnienia warunku:
dla części I:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty budowlane z zakresu termomodernizacji budynku o wartości robót 1 000 000,00 zł każda.
dla części II:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty budowlane z zakresu prac remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych o wartości 500 000,00 zł brutto każda

Przez termomodernizację budynku Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z dociepleniem ścian zewnętrznych, wykonaniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.

Dla część I Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającą/ymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez co należy rozumieć odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:

a. konstrukcyjno-budowlanej – osoba ta będzie jednocześnie pełnić funkcję koordynatora:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót polegających na termomodernizacji budynku (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.)
 pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch robotach budowlanych polegających na termomodernizacji budynku o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda (Zamawiający wymaga, aby każda w tych robót została zakończona)
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych robót polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji wodociągowych lub kanalizacyjnych lub ciepłowniczych lub gazowych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.),
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.),

lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji

Dla część II Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającą/ymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez co należy rozumieć odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:

b. konstrukcyjno-budowlanej – osoba ta będzie jednocześnie pełnić funkcję koordynatora:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót polegających na termomodernizacji budynku (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.)
 pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch robotach budowlanych polegających na pracach remontowych obejmujący roboty budowlane oraz instalacyjne o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda (Zamawiający wymaga, aby każda w tych robót została zakończona)
d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych robót polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji wodociągowych lub kanalizacyjnych lub ciepłowniczych lub gazowych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.),
e. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
 wykazana osoba musi wykazać, iż posiada co najmniej 3 –letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie wystarczające będzie podanie łącznego okresu doświadczenia w przedmiocie jw.),

lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. 2. Do oferty należy dołączyć: 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),

Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy
spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Korespondencja w sprawie zamówienia publicznego będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie tego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w przypadkach określonych w art. 455 Pzp oraz w przypadkach przewidzianych w Umowie (załącznik nr 6)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzo.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzający posiadanie
ubezpieczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oraz dowód opłacenia składki z tytułu ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania Umowy.
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI