Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 814746100
1.5.8.) Numer faksu: 814746123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94c2c5e-a2af-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.85 Konserwacja dźwigów i wind - OR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu pocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowa prowadzonego postępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na PlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne i organizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1) wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.93.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału wpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lub Mac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).7. Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytać jako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę do upływu terminu składania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9. Dokumenty elektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są na Platformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski