Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-02-16
  • Zamawiający15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005788
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261454925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89753df2-67ac-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem https://platformazakupowa .pl/strona/1-regulamin oraz instrukcji dostępnej na stornie internetowej pod adresem https://platformazakupowa .pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Administrator Danych Komendant15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Narutowicza 10a, 71-233 Szczecintel. 261-452-39415wog@ron.mil.plInspektor Ochrony Danych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Narutowicza 10a, 71-233 Szczecintel. 261-454-91715wog.iod@ron.mil.p1 Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zmówienia publicznego oraz zawarcia umowy w związku z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2020 Dz.U. 2019 z póź.zm.2 Odbiorcy danych osobowych Komendant 15 WOG jako Administrator Danych nie przekazuje danych osobowych innym podmiotom w celu realizacji postępowania o zamówienie publiczne3 Prawa osób, które biorą udział w postęowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1) prawo do dostępu do swoich danych osobowych art. 15 RODO2) prawo do sprostowania danych osobowych art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3) prawo do ograniczenia przetwarzania art. 18 RODO, przy czym prawo ograniczenia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa4 Okres przechowywania danych osobowych Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu zamówienia publicznego oraz przez 4 lata od zakończenia postępowania o udzielenia zamówienia5 Wymóg podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym zgodnie z Ustawą zamówień publicznych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 6 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie Dane osobowe przekazywane na potrzeby postępowania nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu 7 Komendant 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego jako Zamawiający informuje iż:1. przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem2. wszyscy Wykonawcy zobowiązani są do przekazania obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem osób, których dane zostaną przekazane w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy. 3. w przypadkach organizacji postępowania na rzecz Jednostki Wojskowej (JW) znajdującej się na logistyczno-finansowym zaopatrzeniu 15 WOG, odpowiedzialność i zakres kompetencji w zakresie ochrony danych osobowych ogranicza się tylko i wyłącznie do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszelkie kwestie wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych muszą być regulowane w drodze indywidualnej z JW na rzecz, której organizowane jest postępowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje panu/pani w zw. z art17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych o których mowa w art.20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01-ZP-02-21-10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja kotłów warzelnych gazowych , kotłów warzelnych z grzałką elektryczną, kotłów warzelnych olejowych z palnikiem gazowym w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG1.Przedmiot i zakres stosowania specyfikacji1.1.Przedmiot specyfikacji:Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące realizacji usługi konserwacyjnej: • kotła warzelnego gazowego• kotła warzelnego z grzałką elektryczną• kotła warzelnego olejowego z palnikiem gazowym• stacji uzdatniania wody

4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja kotłów grzewczych , węzłów cieplnych ,kotłów pary, zmiękczaczy wody, systemów detekcji gazu ziemnego i urządzeń pomiarowych zainstalowanych w kompleksach wojskowych”1.Przedmiot i zakres stosowania specyfikacji1.1.Przedmiot specyfikacji:Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące realizacji usługi konserwacyjnej: • kotłów grzewczych gazowych• kotłów grzewczych olejowych • kotłów grzewczych elektrycznych• węzłów cieplnych• kotłów parowych – wytwornicy pary• zmiękczaczy wody• systemów detekcyjnych gazów związanych z gazem ziemnym• urządzeń pomiarowychzgodnie z zakresem prac konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w pkt 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opisano szczegółowo w pkt 14 SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 SWZ, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz wykonanych usług według załącznika nr 8 do SWZ , a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d SWZ, b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego według załącznika nr 5 do SWZ , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d, SWZ,c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 5 specyfikacji;d) oświadczenie wykonawcy wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne według załącznika nr 10 do SWZ,e) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu według załącznika nr 7 do SWZ, f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności według załącznika nr 9 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości -dla części 1- 1 782,00 zł -dla części 2- 5 500,00 zł 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 01-ZP-02-21-10 dla części ………9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.3 ppkt. b-c powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia,c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art.57 lub art. 106 ust.1 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.9.3 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy zgodnie z art.98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy powinni:a) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. b) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp,- odpis z właściwego rejestru,składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym). Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy oddzielny dla każdej części ) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI