Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261454925
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja kotłów grzewczych i warzelnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89753df2-67ac-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem https://platformazakupowa .pl/strona/1-regulamin oraz instrukcji dostępnej na stornie internetowej pod adresem https://platformazakupowa .pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Administrator Danych Komendant15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Narutowicza 10a, 71-233 Szczecintel. 261-452-39415wog@ron.mil.plInspektor Ochrony Danych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Narutowicza 10a, 71-233 Szczecintel. 261-454-91715wog.iod@ron.mil.p1 Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zmówienia publicznego oraz zawarcia umowy w związku z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2020 Dz.U. 2019 z póź.zm.2 Odbiorcy danych osobowych Komendant 15 WOG jako Administrator Danych nie przekazuje danych osobowych innym podmiotom w celu realizacji postępowania o zamówienie publiczne3 Prawa osób, które biorą udział w postęowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1) prawo do dostępu do swoich danych osobowych art. 15 RODO2) prawo do sprostowania danych osobowych art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3) prawo do ograniczenia przetwarzania art. 18 RODO, przy czym prawo ograniczenia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa4 Okres przechowywania danych osobowych Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu zamówienia publicznego oraz przez 4 lata od zakończenia postępowania o udzielenia zamówienia5 Wymóg podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym zgodnie z Ustawą zamówień publicznych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 6 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie Dane osobowe przekazywane na potrzeby postępowania nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu 7 Komendant 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego jako Zamawiający informuje iż:1. przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem2. wszyscy Wykonawcy zobowiązani są do przekazania obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem osób, których dane zostaną przekazane w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy. 3. w przypadkach organizacji postępowania na rzecz Jednostki Wojskowej (JW) znajdującej się na logistyczno-finansowym zaopatrzeniu 15 WOG, odpowiedzialność i zakres kompetencji w zakresie ochrony danych osobowych ogranicza się tylko i wyłącznie do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszelkie kwestie wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych muszą być regulowane w drodze indywidualnej z JW na rzecz, której organizowane jest postępowanie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje panu/pani w zw. z art17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych o których mowa w art.20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01-ZP-02-21-10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja kotłów warzelnych gazowych , kotłów warzelnych z grzałką elektryczną, kotłów warzelnych olejowych z palnikiem gazowym w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG1.Przedmiot i zakres stosowania specyfikacji1.1.Przedmiot specyfikacji:Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące realizacji usługi konserwacyjnej: • kotła warzelnego gazowego• kotła warzelnego z grzałką elektryczną• kotła warzelnego olejowego z palnikiem gazowym• stacji uzdatniania wody
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja kotłów grzewczych , węzłów cieplnych ,kotłów pary, zmiękczaczy wody, systemów detekcji gazu ziemnego i urządzeń pomiarowych zainstalowanych w kompleksach wojskowych”1.Przedmiot i zakres stosowania specyfikacji1.1.Przedmiot specyfikacji:Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące realizacji usługi konserwacyjnej: • kotłów grzewczych gazowych• kotłów grzewczych olejowych • kotłów grzewczych elektrycznych• węzłów cieplnych• kotłów parowych – wytwornicy pary• zmiękczaczy wody• systemów detekcyjnych gazów związanych z gazem ziemnym• urządzeń pomiarowychzgodnie z zakresem prac konserwacyjnych urządzeń kotłowni gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych .
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w pkt 14 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Opisano szczegółowo w pkt 14 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10