Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-10
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00406400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be9106f0-5383-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych oraz agregatów wody lodowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej znajduje się w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl,
stanowiących Załącznik nr 10 i 10a do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja
2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie
zamówienia na „Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej i napraw nie
wchodzących w zakres konserwacji obiektów szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego przy ul. Batorego
i Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/64/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul.
Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem
e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail:
iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów
publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
„Stała konserwacja systemu sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem Państwowej Straży Pożarnej i napraw nie wchodzących w
zakres konserwacji obiektów szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego przy ul. Batorego i
Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/64/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie
„RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe
dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej
ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
3. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy
publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną
podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom
świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora,
serwisanci lub Poczta Polska.
4. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4
lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres
wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą
protokolarnie niszczone.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich
danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. ...W związku z ograniczeniami więcej w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/69/TP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania awarii (pogotowie serwisowe) urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń na rzecz Zamawiającego w obiektach Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
ul. Sokołowskiego 4 w Wałbrzychu

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VTS – budynek pulmonologii – szt. 4
- apteka – szt. 2
- pomieszczenie Dializ – szt. 1
- Szatnia – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej PROWENT Mistral – szt. 9
- Izba przyjęć SOR poziom (0) – szt. 3
- poddasze – szt. 2
- Szatnia – poziom (-1) – szt. 1
- Blok operacyjny – poziom (1)– szt. 3

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VENTUS VS-21 PRC – szt. 2
- Sala wprowadzeń – szt. 1
- poczekalnia przychodni bud. C– szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT – szt. 1
- Szatnia poziom (-1) – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC12 – szt. 3
- Sala operacyjna nr 3/4 – szt. 1
- Sala operacyjna nr 5/6 – szt. 1
- pom. Sterylizatorni – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC4 – szt. 1
- Sala wybudzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC6 – szt. 2
- Sala operacyjna nr 1/2 – szt. 1
- Sala operacyjna nr 7 – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej Promont S9 – szt. 1
- pomieszczenia Anestezji i Intensywnej Terapii – szt .1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT CF-1300 Hemodynamiki – szt.1
- pomieszczenia nowa pracownia Hemodynamiki – szt . 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT– szt. 2
- nowa sala wybudzeń – szt. 1
- sala konferencyjna – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKH033535L z nagrzewnicą wodną , chłodnicą freonową i nawilżaniem – szt.1
- Budynek G – Onkoterapia akceleratory – szt.1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKT01625R z nagrzewnicą wodną – szt.1
- Budynek G – korytarz techników – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew SYSTEMAIR z nagrzewnicą wodną – szt.1
- Budynek G – stara cześć Onkoterapia – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego z modułem hydraulicznym – szt. 5
- firmy Daikin , modułu central: Sala operacyjna 5/6 , sterylizatornia - szt. 1
- firmy Clint , modułu central: Sala Wybudzeń , sala operacyjna 1/2 oraz 3/4 – szt. 1
- firmy Swegon , modułu centrali: Sala operacyjna nr 7 - szt. 1
- firmy Rigel , modułu centrali: pomieszczenie Dializ - szt. 1
- Agregat w pomieszczeniu Pomp Vacum ( centrali OIOM ) – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego FUJITSU VRF – szt. 2
- Izba przyjęć – szt. 2
• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego MITSUBISHI– szt.1
- centrala Sala Wprowadzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego HAIER VRF – szt. 2
- SOR – szt. 2

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia Hemodynamiki – szt. 1
- centrala nowa pracownia Hemodynamiki – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia pracownia Apteka – szt. 1
- centrala pracownia Apteka – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego ALPICAIR – szt. 1
- centrala nowa sala wybudzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MHA/K91 – szt. 1
- bud. G centrala akceleratory – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MEA/K/SP 61 – szt. 2
- bud. G akceleratory – szt. 2

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego AIR BLUE EPSILON 20ST 1PS – szt. 1
- budynek G ONKOR – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Nawilżacza Parowego CAREL A016986 18kg/h – szt. 1
- bud. G centrala akceleratory – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Klimatyzatorów międzystropowych MOU z funkcją wentylacji – szt. 5
- bud. G administracja , technicy , modelarnia , onkory – szt. 3 typu 60NH
- bud. G brachyterapia – szt. 1 typu 36NH2
- bud G poczekalnia , recepcja – szt. 1 typu 24NH2

ul. Batorego 4 w Wałbrzychu

1. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek wentylacyjno GEA – szt. 1
sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 1
2. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek agregatu chłodniczego GEA – szt. 1
sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 1




Definicje:
1. Awaria - zdarzenie, podczas którego urządzenie klimatyzacyjne, wentylacyjne przestało poprawnie działać, skutkiem czego jest wzrost/obniżenie temperatury w pomieszczeniu, co może spowodować zagrożenia zdrowia lub uszkodzenie innych urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu.
2. Czas reakcji - okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do czasu, w którym Wykonawca musi podjąć działania serwisowe w siedzibie Zamawiającego lub przeprowadzić telefoniczną diagnozę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. W tym czasie Wykonawca zobowiązuje się określić Zamawiającemu szacowany czas naprawy oraz przedstawić kosztorys wstępny.
3. Czas naprawy - czas liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili poprawnego uruchomienia urządzenia przez Wykonawcę. Do czasu naprawy wlicza się czas reakcji.
4. Roboczogodzina - faktyczny czas bezpośredniej naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego wraz z kosztem dojazdu.
5. Przegląd (konserwacja) - zakres czynności koniecznych do wykonania zawartych w Dokumentacji Techniczno - Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.
6. Protokół odbioru - dokument powykonawczy, sporządzany każdorazowo po przeprowadzonym przeglądzie/serwisie lub po naprawie awarii urządzenia wentylacyjno-klimatyzacyjnego.
7. Kosztorys wstępny - dokument zawierający szacunkową liczbę roboczogodzin.
8. Kosztorys powykonawczy - dokument zawierający faktyczną liczbę roboczogodzin.
9. Dni robocze - za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 -14:35 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Założenia ogólne
Punkt 1:
1. Zamówienie obejmuje usługi świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania usterek, utrzymania w pełnej sprawności technicznej powyżej wymienionych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych.
2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii w centralach wentylacyjnych i klimatyzatorach stacjonarnych. Wykonawca obowiązany będzie również do oceny przydatności do dalszej eksploatacji klimatyzatorów wraz z podaniem informacji o opłacalności do ewentualnej naprawy przed przystąpieniem do czynności naprawy. Ewentualne naprawy uszkodzeń dokonywane będą każdorazowo po zatwierdzeniu kosztów wykonania przez Zamawiającego w oparciu o stawkę serwisową roboczogodziny.
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej dla prawidłowej oceny istniejących systemów i urządzeń oraz sposobu ich umiejscowienia.
4. Realizacja usług w okresie od dnia podpisania umowy przez kolejne 48 miesięcy.
5. Przystąpienie do realizacji usługi, nastąpi najpóźniej w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy.
6. Zamawiający wymaga żeby oferent wykazał się realizacją przynajmniej dwoma zamówieniami w kwocie min. 90 000,00 PLN każda z usług, w tym jedna realizowana w obiekcie szpitalnym. Jako potwierdzenie realizacji wykonanych usług należy przedstawić protokoły odbioru wykonanych usług oraz referencje.

Punkt 2: Dane szczegółowe
1. Przeglądy (konserwacje) będą przeprowadzane 2 razy w ciągu roku (w marcu i wrześniu). Zamawiający w razie potrzeb wezwie Wykonawcę do wymiany filtrów wstępnych.
2. Dokładny termin wykonania przeglądu (konserwacji) ustala się w terminach tj.;30.03., 30.06., 30.09. i 30.12. W przypadku konieczności wyłączenia urządzeń w toku czynności serwisowych/konserwacyjnych, Wykonawca każdorazowo przed podjęciem prac musi uzyskać zgodę Zamawiającego.
3. Czynności wchodzące w zakres przeglądu (konserwacji) dla poszczególnych urządzeń muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.
4. Po zakończeniu przeglądu (konserwacji) Wykonawca i Zamawiający dokonują odbioru prac, podpisując klimatyzatorów, które podlegają rejestracji w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO), wymagane jest wykonanie przeglądu przez uprawnionych serwisantów posiadających certyfikat wydany przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą Poz. 881, z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Wymogiem jest, dostarczenie kopii przeglądu serwisowego dla urządzeń podlegających rejestracji w ciągu trzech dni od daty wykonania przeglądu. Nie wywiązanie się z powyższego skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
5. Podpisanie przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru, bez zgłoszenia zastrzeżeń oraz uwag co do jakości wykonanej usługi, przeglądu (konserwacji) stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Do faktury VAT za wykonaną usługę Wykonawca dołączy szczegółowy kosztorys po wykonawczy, jeśli występuje.
6. Koszt przeglądu (konserwacji) obejmuje koszt wykonania usługi, dojazd do siedziby Zamawiającego oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do jego wykonania takie jak ... W związku z ograniczeniami więcej w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Naprawa urządzeń, stawka za 1 roboczo/godzinę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi serwisowe w tym jedna realizowana w obiekcie szpitalnym w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na usłudze konserwacji, serwisowania i usuwania awarii central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:

1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj. wykonanie co najmniej dwóch usług, w tym jedna realizowana na obiekcie szpitalnym w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na usłudze konserwacji, serwisowania i usuwania awarii central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych na kwotę minimum: 90 000,00 zł każda z usług.
2.Dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia - na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3.Sytuacja ekonomiczna: na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.
4. Na podstawie wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

art. 455 ust.1-2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 8 do SWZ – złożyć jezeli dotyczy

6. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej - stanowi załącznik nr 9 do SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI