Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal.,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-06-07
  • ZamawiającySzpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00341512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdyńska 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalwolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7ba127-1cba-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222798/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie konserwacji i obsługi instalacji m.in.: centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych, wody, sieci wodociągowej,kanalizacyjnej, hydrantowej, stacji uzdatniania wody, hydroforni...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpitalwolomin.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej jest Platfomw Zakupowa Logintrade SA. Znajdując się pod adresem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html;
3. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8,
• Internet Explorer 9,
• Internet Explorer 10,
• Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci internet;
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
• włączona obsługa JavaScript;
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
4. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Logintrade S.A. podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Jakub Tyfon (tel. 22 763 32 09) oraz Milena Pacek (tel. 22 763 33 55) email: zamowienia@szpitalwolomin.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM/17/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na Konserwacji i obsłudze instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanalizacyjnej, kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni, instalacji gazów tlenowych, sieci wodociągowych i kanalizacji /w tym kanalizacji ogólnospławnej, sieci hydrantowej /zewnętrznej/ dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie przy ul. Gdyńskiej 1/3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

39370000-6 - Instalacje wodne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA ROBOCZOGODZINY poza czasem dyżuru

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI (poza czasem dyżuru) – rozumiany jako czas zabezpieczenia awarii od chwili uzyskania zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
2.1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
2.2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w obiektach szpitalnych trwającą nie krócej niż 12 m-cy o zakresie porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto.
b) Dysponuje osobami posiadającymi co najmniej następujące uprawnienia i kwalifikacje
• Gr. 1
- „dozór” (co najmniej 1 osoba) „eksploatacja” (co najmniej 1 osoba) w zakresie pkt 2,4,10 Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Wymagań technicznych i zakresu robót);
• Gr. 2:
– Dozór (co najmniej 1 osoba) i eksploatacja (co najmniej 3 osoby) w zakresie pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10 Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
– Obsługa pieców olejowych De Dietrich o mocy powyżej 1,2MW (wymagane świadectwo autoryzacji);
– Obsługa i konserwacja zestawów sprężarkowych powietrznych do celów medycznych, kompresorów śrubowych typ KS BOTTARINI
• Gr. 3 – „dozór” (co najmniej 1 osoba) i „eksploatacja” (co najmniej 3 osoby) – w zakresie pkt 4,6,7,10 Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Wymagań technicznych i zakresu robót);
• Co najmniej 1 monter spawacz elektryczny i gazowy;
• Posiadanie aktualnej pracowniczej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznej wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (co najmniej 3 osoby);
• Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na „dozór” i „eksploatacja” dla urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych (co najmniej 1 osoba)
• Świadectwo ukończenia szkolenia z obsługi konserwacji zestawów hydroforowych Hydro Vacum.
• Doświadczenie w realizacji niniejszych usług w placówkach Ochrony Zdrowia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził obowiązkową wizję lokalną z udziałem Zamawiającego celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest: Waldemar Bielecki, e-mail: Waldemar.Bielecki@szpitalwolomin.pl, numer telefonu: 22 763 33 31 Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na 03.06.2024r, godzina 10:00
Każdy z Wykonawców może zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować za pośrednictwem platformy zakupowej Logintrade a następnie mailowo do Pana Waldemara Bieleckiego, wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z wizji (Załącznik nr 10). Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będą traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 uPzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznej przyszłego terenu robót. Zadawanie pytań odbywa się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ w rozdziale XIII.
2. Pełna nazwa postępowania brzmi: Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni, instalacji gazów tlenowych, sieci wodociągowych i kanalizacji /w tym kanalizacji ogólnospławnej, sieci hydrantowej /zewnętrznej/ w Szpitalu MBNP w Wołominie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont elewacji Zalesie Górne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kapitalnego remontu elewacji dużego budynku: - naprawa elewacji, - naprawa balkonów, tralek, - malowanie elewacji (ok. 800 m2) - naprawa kominów - naprawa dachu (ok. 600 m2) Zalesie Górne gm. Piaseczno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI