Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyARENA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00001384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych
zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARENA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220502292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@arenagdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: arenagdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych
zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Angelika Budzińska tel. 58 76 88 657, email: a.budzinska@arenagdansk.pl
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG/ZP/01/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind) KONE zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale VI SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100).
Zdolność techniczna lub zawodowa.
1. O udzielenia Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują w sposób należyty, usługę polegającą na serwisowaniu lub konserwacji co najmniej 50 urządzeń dźwigowych (dźwigów osobowych lub osobowo-towarowych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium.
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki te zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,
o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Bank Pekao SA, V Oddział w Gdańsku nr konta: 48 1240 2920 1111 0010 3179 2450, z oznaczeniem: Wadium - Sygnatura Akt: AG/ZP/01/01/2024.
6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach gdy:
 Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
 Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana,
 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dokonanie zmian postanowień Umowy jest możliwe, jeżeli zachodzą poniżej przewidziane okoliczności dokonania zmiany, z uwzględnieniem wskazanego zakresu zmian, ich charakteru oraz warunków wprowadzenia:
1) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jej wykonanie w terminach pierwotnie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w szczególności:
a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych robót, dostaw, usług lub zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mogących
w ocenie Zamawiającego mieć wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
b) ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji Usług niezbędnego do prawidłowego wykonania Umowy i użytkowania Przedmiotu Umowy zgodnie
z jego przeznaczeniem;
c) zmianą wymogów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy.
Zmiany terminu dokonuje się w dniach lub miesiącach. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest zmiana terminu realizacji Usług lub wykonania poszczególnych prac – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy i odpowiednio do przypadku zmiana Wynagrodzenia lub sposobu płatności.
2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy np. zmiany technologii wykonania Przedmiotu Umowy, urządzeń i materiałów użytych do realizacji, zmiany rodzaju, technologii, sposobu realizacji Usług, spowodowanej w szczególności:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy w sposób przewidziany pierwotnie,
b) zmianą wymogów prawa, w tym zmianą obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich norm branżowych;
c) treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych;
d) możliwością wykonania Usług lub poszczególnych prac w inny sposób niż wynikający z Umowy i jest to korzystne dla zamawiającego ze względów ekonomicznych, lub poprawia funkcjonalność.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest w zmiana sposobu wykonania Prac lub poszczególnych robót
i odpowiednio do przypadku Wynagrodzenia lub sposobu płatności.
3) zmian przepisów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień umowy.
W takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany .
2. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że – w zależności od okoliczności danego przypadku – zmiany są dopuszczalne, gdy zmiany nie stanowią zmian istotnych lub nie będą stanowiły zmiany Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyklucza Wykonawcę również ze względu na wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI