Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru i stałych urządzeń gaśniczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru i stałych urządzeń gaśniczych na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w latach 2020-2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMetro Warszawskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia564315-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564315-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Metro Warszawskie Sp. z o.o.: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru i stałych urządzeń gaśniczych na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w latach 2020-2022.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 01531459200000, ul. ul. Wilczy Dół  5 , 02-798  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48226554000, e-mail zam-eh@metro.waw.pl, faks +48226433997.
Adres strony internetowej (URL): www.metro.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej można złożyć w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru i stałych urządzeń gaśniczych na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w latach 2020-2022.
Numer referencyjny: WP.25.00112.2020.S.P.PISI
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem Zamówienia jest Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru i stałych urządzeń gaśniczych na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w latach 2020-2022.3.2 Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie usług konserwacyjnych i napraw: Systemów sygnalizacji pożaru (SSP): EBL – G3, liniowej czujki ciepła LISTEC Stałych urządzeń gaśniczych (SUG) gazowych: STILDE SHzainstalowanych na stacjach metra II linii od C16 „Szwedzka” do C18 „Trocka” oraz od C06 „Księcia Janusza” do C08 „Płocka” oraz wykonanie legalizacji 14 szt. zbiorników ciśnieniowych systemu gaszenia gazem na stacjach metra od C11 „Świętokrzyska” do C13 „Centrum Nauki Kopernik”.3.3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.3.4 Zamawiający informuje, że maksymalna kwota przeznaczona na zakup części zamiennych użytych do napraw, które będą wykorzystywane podczas świadczenia usług objętych Przedmiotem Zamówienia w tym zakup części i Gazu HFC-227ea w celu przeprowadzenia okresowych badań zbiorników ciśnieniowych (legalizacji) przez Transportowy Dozór Techniczny wynosi 153 457,00 zł netto. Powyższa kwota zostanie doliczona do łącznej ceny ofertowej konserwacji objętych Przedmiotem Zamówienia, Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę i wraz z nią stanowić będzie łączną wartość umowy zawieranej z Wykonawcą. Do ww. kwoty netto zostanie doliczony podatek VAT 23%. 3.5 Na potrzeby porównania ofert oraz w celu rozliczenia części zamiennych użytych do napraw, w tym części i Gazu HFC-227ea w celu przeprowadzenia okresowych badań zbiorników ciśnieniowych (legalizacji) przez Transportowy Dozór Techniczny, Wykonawca dołączy do oferty wypełnione Formularze cenowe – cennik części zamiennych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWP) oraz cennik części związanych z okresowym badaniem zbiorników ciśnieniowych (legalizacji) przez Transportowy Dozór Techniczny (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWP). Zamawiający dopuszcza oferowanie części równoważnych (zamienników) dla części zamiennych wskazanych w załączniku nr 2A do SIWP. Informacje o oferowaniu zamienników (części równoważnych), Wykonawca zamieszcza w ww. Formularzu. Za równoważne, Zamawiający uzna części spełniające wymagania wskazane w ww. Formularzu cenowym (w kolumnie „ocena zgodności)”. 3.6 W ramach świadczenia Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wskazuje, że czynności związane z wykonaniem konserwacji i napraw elementów systemów PPOŻ w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).3.7 W trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie mowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.6 SIWP. Czynności kontrole, do których uprawniony jest Zamawiający określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWP.3.8 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP),2) Wzorem Umowy (zał. nr 6 do SIWP)3.9 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty.

II.5) Główny kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:A) Posiada certyfikat dla przedsiębiorcy, który zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2158 z późn.zm.), „obowiązany jest posiadać przedsiębiorca prowadzący działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu (…) systemów ochrony przeciwpożarowej, zawierających fluorowane gazy cieplarniane”. B) Posiada certyfikat dla personelu, o którym mowa w art.20 z dnia 15.05.2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, dla każdej osoby wykonującej czynności, o których mowa w art. 20 ust.4 ww. ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:A) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, co najmniej dwoma osobami posiadającymi zdolności techniczne z zakresu konserwacji i obsługi systemu sygnalizacji pożaru EBL G3 (producent: Panasonic). Wskazane przez Wykonawcę osoby, muszą posiadać certyfikat potwierdzający kwalifikacje wskazanych osób z obsługi wskazanego typu systemu EB G3, wydany przez producenta systemu lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny.LUB posiada ww. certyfikat wydany przez jeden z ww. podmiotów (przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny) wystawiony „na firmę”. tym przypadku Wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę z zakresu konserwacji i obsługi systemu EBL firmy Panasonic. Certyfikat powinien obejmować wszystkie wskazane rodzaje systemu. Równoznaczne będzie przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów na każdy rodzaj centrali oddzielnie.B) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, co najmniej jedną osobą posiadającą zdolności techniczne z zakresu konserwacji i obsługi liniowej czujki temperatury LISTEC (producent: Listec). Wskazana przez Wykonawcę osoba, musi posiadać certyfikat (świadectwo),potwierdzający kwalifikacje wskazanej osoby z obsługi czujki temperatury LISTEC wydany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny;LUB posiada ww. certyfikat wydany przez jeden z ww. podmiotów (przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny) wystawiony „na firmę”. tym przypadku Wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę z zakresu konserwacji i obsługi liniowej czujki temperatury LISTEC. C) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, co najmniej dwoma osobami posiadającymi zdolności techniczne z zakresu konserwacji i obsługi jednego ze wskazanych stałych urządzeń gaśniczych gazowych tj.: KD-200 (producent: Kidde), LPG-HFC 227ea (producent: LPG Tecnicas en Extincion de Incendios S.A), TA-200 (producent: Savi Technologie), STILDE SH (producent: Savi Technologie). Wskazane przez Wykonawcę osoby, muszą posiadać certyfikat potwierdzający kwalifikacje wskazanych osób z obsługi jednego z ww. stałych urządzeń gaśniczych gazowych, wydany przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny;LUB posiada ww. certyfikat wydany przez jeden z ww. podmiotów (przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela lub równoważny) wystawiony „na firmę”. W tym przypadku Wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę z zakresu konserwacji i obsługi wskazanego systemu gaszenia gazem zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi producenta.D) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, co najmniej trzema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji SEP do wykonywania czynności konserwacyjnych przy instalacjach elektrycznych do 1kV; E) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia stacją badawczą (w celu legalizacji butli systemu gaszenia gazem), posiadającą dopuszczenie wydane przez Transportowy Dozór Techniczny. Za certyfikaty równoważne, o których mowa w pkt. 5.1.3 lit. A) – C) Zamawiający uzna takie, które: 1) są analogiczne co do zakresu do certyfikatów wskazanych z nazwy w pkt. 5.1.3 lit. A) – C) SIWP dla danej roli, co jest rozumiane jako:a) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat,b) analogiczny stopień poziomu kompetencji,c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu;2) są potwierdzone egzaminem (dotyczy tylko tych ról, w przypadku których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Wypełniony formularz cenowy „cennik części zamiennych”, stanowiący integralną część oferty (zał. nr 2A do SIWP);2) Wypełniony formularz cenowy „cennik części związanych z okresowym badaniem zbiorników ciśnieniowych”, stanowiący integralną część oferty (zał. nr 2B do SIWP); 3) Wypełniony formularz cenowy dotyczący wykonania konserwacji objętych Przedmiotem Zamówienia (Załącznik nr 2C do SIWP);4) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP);5) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;6) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 7) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.5.1.2 oraz 5.1.3 SIWP:a) Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie certyfikatów i zezwoleń, o których mowa w pkt.5.1.2 SIWP.b) Wykaz osób, o których mowa w pkt. 5.1.3. lit. A) – D) SIWP, wraz z podaniem wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem podstawy do dysponowania wskazanymi osobami (zał. nr 4A do SIWP).c) Wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, o którym mowa w pkt. 5.1.3. lit. E) SIWP, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania Przedmiotu Zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 4B do SIWP).8) W przypadku oferowania części zamiennych równoważnych (wskazanych w załączniku nr 2A do SIWP), w celu potwierdzenia, że oferowane części odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć karty katalogowe, potwierdzające zgodność parametrów części oferowanych, z wymaganiami Zamawiającego oraz w przypadkach tego wymagających, certyfikat potwierdzający kompatybilność oferowanej części z systemami P.POŻ Zamawiającego. 9) W przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów:a) Zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu b) Dokument, o którym mowa w pkt. 5.2 ppkt.5) SIWP dotyczący podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
7. Wymagania dotyczące wadium.7.1 Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej.7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 SIWP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.7.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądz na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.7.7 W przypadku oferty złożonej w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 SIWP w formie elektronicznej. Oryginał dokumentu w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy załączyć do oferty w sposób określony w załączniku nr 8 do SIWP.7.8 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.7.9 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena konserwacji systemów i urządzeń objętych Przedmiotem Zamówienia 60,00
Łączna cena części zamiennych (suma kwot z załączników 2A i 2B do SIWP) 30,00
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wskazano we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI