Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E do kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 oraz Nowy Świat 1A w Głubczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁUBCZYCKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: GTBS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531276691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 425 22 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gtbs.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E do kotłowni przy ul. Olimpijskiej 1 oraz Nowy Świat 1A w Głubczycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a15800e-6432-4cd2-bdf0-6f7bd18c244c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a15800e-6432-4cd2-bdf0-6f7bd18c244c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,
określone w regulaminie miniPortalu oraz obowiązuje się korzystając
z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania
ofert):
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji"
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP)
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: sekretariat@gtbs.eu
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty
elektronicznej, na adres email: sekretariat@gtbs.eu
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w Obwieszczeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest GTBS Głubczyce
2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pan Stanisław Ciapa
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 pkt 4 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843.) dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów
i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię
Europejską przez okres wynikający z uchwały
w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie
warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bI
7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez
GTBS Głubczyce
, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
o prawo dostępu do danych osobowych;
o prawo do sprostowania danych osobowych;
o prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych;
o prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
o prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana
zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do
wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: GTBS-I/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a). kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego
wysokometanowego typu E (GZ-50) do punktu poboru poprzez istniejące przyłącze średnicy 63 mm PE, punkt poboru:
8018590365500013269239 Głubczyce, ciśnienie minimalne 80,00 kPa , ciśnienie maksymalne 350,00 kPa. Moc
przyłączeniowa 180m3/h, moc umowna 820kWh/h dla potrzeb kotłowni pracującej w sezonie grzewczym , usytuowanej przy Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktu poboru
8018590365500013269239 szacuje się na 1 855 000 kWh.
Powyższy punkt poboru nie jest obecnie objęty żadną umową zarówno na sprzedaż, jak i dystrybucję.
Grupa taryfowa, do której był zakwalifikowany pkt poboru: PSG W-6A.1
Paliwo gazowe wykorzystane będzie do wytwarzania ciepła dla potrzeb odbiorców – mieszkańców lokali mieszkalnych we
wspólnotach mieszkaniowych w 80%. Pozostała ilość paliwa gazowego będzie wykorzystana do wytwarzania ciepła dla
potrzeb innych odbiorców.
b). kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego
wysokometanowego typu E (GZ-50) do punktu poboru poprzez istniejące przyłącze, punkt poboru:
8018590365500000350452 Głubczyce, dla potrzeb kotłowni lokalnej o mocy 60kW pracującej w sezonie grzewczym,
usytuowanej przy ul. N. Świat 1a w Głubczycach.
Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktu poboru
8018590365500000350452 szacuje się na 80500 kWh.
Powyższy punkt poboru jest obecnie objęty umową kompleksową z PGNiG Obrót Deta-liczny Sp. z o.o. Wykonawca będzie
zobligowany do dopełnienia formalności związanych ze zmianą Sprzedawcy, jeżeli Sprzedawcą będzie inny podmiot.
Paliwo gazowe wykorzystane będzie w 100% do wytwarzania ciepła dla potrzeb odbior-ców – mieszkańców lokali
mieszkalnych będących własnością Zamawiającego.
Punkt poboru 8018590365500000350452 obecnie jest objęty ochroną taryfową. Grupy taryfowe: PGNiG W-3.6, PSG 3.6_ZA
Powyższe wartości wolumenu dla obu punków poboru gazu są wartością szacowaną i mogą ulec zmianie. W przypadku
różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych
innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora Systemu
Dystrybucyjnego.
OBA PUNKTY POBORU GAZU USYTUOWANE SĄ W OBSZARZE DZIAŁANIA ZABRZAŃSKIEGO OBSZARU
TARYFOWEGO
4.2.6.) Główny kod CPV: 65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zasadach określonych w Rozdziale 5 SIWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz w zakresie dystrybucji oleju opałowego . Z.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Warunkiem udziału w
postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz w zakresie
dystrybucji gazu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni