Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 61-64
1.5.8.) Numer faksu: 77 452 70 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25118a72-9c2d-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi serisowe, konserwacje, naprawy oraz rozbudowa sieci komputerowych i okablowania strukturalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4447283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/444728
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale I pkt. 12 Specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.2. Inspektoremochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099,email:iod@uni.opole.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego nr U/11/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ. 4. Odbiorcami Państwadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy. 6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy.7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany. 8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowychPaństwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowychjest art. 6 ust. 1lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o którychmowaw art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: −Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, którejdaneosobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16RODO,nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianąpostanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.− Namocyart. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych,októrymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdoczasuzakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniknr 1A do SWZ.3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca w ofercie (w Formularzu ofertowym) wskazuje oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – nie krótszy niż sto osiemdziesiąt [ 180 ] miesięcy i nie dłuższy niż trzysta dwadzieścia [ 320 ] miesięcy. 4.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie siedemdziesiąt pięć [ 75 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie - w Formularzu ofertowym, może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie konkretnej liczby dni kalendarzowych, w których Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia.6. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.)) osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.7. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) montaż komponentów okablowania strukturalnego (m.in.: gniazda RJ-45, dedykowane patchpanele w szafach aparaturowych, kable sieci komputerowej miedziane i światłowodowe),b) montaż teleinformatycznych szaf aparaturowych 19”,c) montaż naściennych kanałów (koryt) instalacyjnych natynkowych,d) montaż gniazd okablowania strukturalnego wraz z wprowadzeniem do nich i zarobieniem kabli sieci komputerowej,e) montaż dedykowanych patchpaneli w szafach aparaturowych, zarówno dla okablowania poziomego (miedzianego) jak i światłowodowego, f) wykonanie przewiertów przez ściany i pomiędzy kondygnacjami, g) układanie kabli sieci komputerowej (miedzianych i światłowodowych) w korytach natynkowych i szachtach technicznych i kabli zasilania elektrycznego 230V~, h) spawanie włókien światłowodowych, i) doprowadzenie, w tym m.in. ułożenie i podłączenia kabli zasilania elektrycznego 230V~ do Lokalnych Punktów Dystrybucyjnych (LPD), tj. szaf aparaturowych 19”), j) montaż wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych w rozdzielnicach elektrycznych, k) wykonanie pomiarów włókien w ułożonych i zaspawanych kablach optycznych, l) wykonanie pomiarów statycznych i dynamicznych ułożonego okablowania strukturalnego miedzianego, ł) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.8. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.