IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 28.000,00.PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawca, przed podpisaniem, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 10 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
10
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu dokonania wyboru maksymalnie 10 Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie przyznawał punkty w oparciu o wykazane przez Wykonawców doświadczenie, w sposób określony poniżej: za posiadanie przez Wykonawcę większego doświadczenia niż określone w pkt III.2.3)Ogłoszenia, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt za każde dodatkowe doświadczenie (ponad wymagane minimum dwóch) polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru (liczba czujek nie mniejsza niż 600 + centrala obsługi instalacji sygnalizacji) - o wartości każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 500.000,00 PLN /brutto/. i dla którego zostaną przedstawione wszystkie wymagane i prawidłowe dokumenty –. Zamawiający zaprosi do składania ofert maksymalnie 10 Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów zgodnie z powyższą zasadą przyznawania punktów. Z zastrzeżeniem, że jeżeli na ostatnim 10 miejscu będzie kilku Wykonawców to Zamawiający zaprosi ich wszystkich.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
najniższa cena |
90,00 |
gwarancja |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziane zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1 .Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Zamawiający zastrzega, że informacje zawarte w OPZ mają charakter poufny. OPZ ze względu na poufny charakter informacji zostanie przekazany wyłącznie Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert po podpisaniu przez tych Wykonawców „Oświadczenia o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności”. Wzór „Oświadczenia o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” musi zostać podpisane przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy i złożone w oryginale Zamawiającemu. Treść ewentualnych pytań dotyczących OPZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści OPZ Zamawiający będzie przekazywał poprzez Platformę Zakupową Spółki tylko tym Wykonawcom, którzy złożyli „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności" i zarejestrowali się na Platformie Zakupowej Spółki. Proces rejestracji został opisany na Platformie Zakupowej Zamawiającego - link: https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf .Wykonawca, który złożył „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” i zarejestrował się na Platformie Zakupowej Spółki zostanie zaproszony do udziału w „Postępowaniu zamkniętym” w ramach którego otrzyma SIWZ zawierający OPZ oraz treść ewentualnych pytań dotyczących SIWZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści SIWZ. „Postępowanie Zamknięte” prowadzone na Platformie Zakupowej będzie służyło do komunikacji z Wykonawcami, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, w tym do przekazywania poufnych informacji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-17, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Klauzule informacyjne RODO ujęte są w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia. 2.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego dokonywane będą w PLN. Szczegółowe warunki finansowania zostaną określone w SIWZ - we Wzorze umowy. 3.Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 3.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1, Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy ustanawiają pełnomocnika i wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.3. Wniosek oraz wszystkie złożone z nim dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawców. 3.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3.1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Informacje dodatkowe: 4.1. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wypełniony Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 4.2. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 4.3. Zamawiający wymaga, aby wniosek oraz załączone do niego oświadczenia i dokumenty były podpisane przez umocowanego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. W przypadku podpisywania wniosku (dokumentów, oświadczeń itp.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku. 4.4. Oświadczenia i dokumenty składane razem z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.5. Strony wniosku winny być ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. 4.6 Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.7 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4.8 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 4.9 Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed terminem otwarcia wniosków i złożyć u u Zamawiającego w Krakowie przy ulicy Krzemionki 30. Dla wniosków przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia wniosku pod wskazany adres. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wykonawca winien opakowanie zaadresować na adres Zamawiającego oraz nanieść następujące oznaczenia: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nr ZP/TXKK/4/2019. Nie otwierać przed dniem 17.07.2019 godz. 13:00”. 4.10. Jeżeli wykonawca składając ofertę zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać we wniosku, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty opatrzone klauzulą; „Dokument zastrzeżony” winny być załączone łącznie z oświadczeniem, o którym mowa powyżej na końcu oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4.11. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 Dziennik Ustaw - 70 - Poz. 1020 oraz z 2015 r. poz. 1830), za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219) z tym, że Zaproszenie do składania ofert, SIWZ, pytania dotyczące SIWZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści SIWZ Zamawiający będzie przekazywał poprzez Platformę Zakupową Spółki tylko tym Wykonawcom, którzy złożyli „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” i zarejestrowali się na Platformie Zakupowej Spółki. 4.12. Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, zobowiązani będą do zachowania poufnego charakteru informacji otrzymanych od Zamawiającego zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia. 4.13. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu wniosku – załączniku nr 1 do ogłoszenia). 5. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz.1579, ze zm.) – zwanej dalej „ustawą Pzp” – oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) – zwanego dalej „rozporządzeniem MR” – w trybie przetargu ograniczonego