Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Instalacja pompy ciepła woda - powietrze do c.w.u. i c.o. wraz z demontażem starego źródła ciepła w domu jednorodzinnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja pompy ciepła woda - powietrze do c.w.u. i c.o. wraz z demontażem starego źródła ciepła w domu jednorodzinnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08845115-9e7a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000070/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Instalacja pompy ciepła woda-powietrze do c.w.u. i c.o., wraz z demontażem starego źródła ciepła w domu jednorodzinnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Działanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=2132333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.5. Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020060/01 z dnia 2021-03-192021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlaneKorespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem sprawy WPI.271.1.9.2021. 9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: przetargi@nowydwormaz.pl.10. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (DzU poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestBurmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;2) Wsprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych podadresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego podnazwą: Zaprojektowanie i wykonanie węzła cieplnego i podłączenie do sieci ciepłowniczej wraz zdemontażem starego źródła ciepła w domu jednorodzinnym; oznaczenie sprawy: WPI.271.1.3.2021,prowadzonym w trybie podstawowym;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ust. 1 ustawy;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7) Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:1. na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników)3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego)4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu:1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPI.271.1.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Instalacja pompy ciepła woda - powietrze do c.w.u. i c.o. wraz z demontażem starego źródła ciepła w domu jednorodzinnym” realizowanego w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Budynek jednorodzinny, do którego dostarczona i w którym zainstalowana będzie pompa, zlokalizowany jest na dz. ew. 61/1 obręb 4-02 w Nowym Dworze Mazowieckim.3. Szczegółowy opis i zakres prac został określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:Kryterium: Cena– C.Oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:C = Cmin / Coo x 100 x 60 %gdzie:C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,Coo – cena oferty ocenianej.Kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – G.1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia – minimum na 12 miesięcy, maksymalnie na 24 miesiące.2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia poniżej ustalonego przez Zamawiającego minimum, tj. 12 miesięcy, spowoduje odrzucenie jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.3) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje minimalny ustalony przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, tj. 12 miesięcy, spowoduje to przyznanie zero punktów w tym kryterium.4) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres gwarancji powyżej ustalonego przez Zamawiającego maksimum, tj. 24 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy.5) Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (jednak nie dłuższym niż 24 miesiące) otrzyma 40 punktów.6) Punkty za gwarancję jakości na wykonany przedmiot zamówienia dla pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu będą liczone według następującego wzoru:G = [(Goo – 12) / (Gmax – 12)] x 100 x 40 %gdzie:G – liczba punktów otrzymanych w kryterium Gwarancja jakości na zamontowaną pompę ciepła,Goo – okres gwarancji jakości określonej w miesiącach wskazany w ocenianej ofercie, Gmax – oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości spośród wszystkich złożonych ofert (jednak nie dłuższym niż 24 miesiące).Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert będzie stanowiła sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach: Op = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – w tym na dostarczone i zainstalowane w ramach jego realizacji urządzenia, a także na inne elementy i wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7