Instalacja gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Instalacja gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoReńska Wieś
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyGmina Reńska Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044854
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Instalacja gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Reńska Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Reńska Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-208

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@renskawies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa92991-a9a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001615/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Instalacja gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem formularzy udostępnianych także za pośrednictwemminiPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”oraz poczty elektronicznej – budownictwo@renskawies.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp donastępujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” orazdo„Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówieniadostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p.,Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) dostęp do sieciinternetowej;2)kwalifikowany podpis elektroniczny, pieczęć elektroniczna, podpis zaufany lub podpisosobisty;3)edytor tekstowy lub inny program pozwalający na przygotowanie oferty; 4) konto na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Reńska Wieś ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś tel. 774820107,ug@renskawies.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy ReńskaWieś jest Pan Łukasz Steuer tel. 77 4053216 e-mail: steuer@renskawies.pl;3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4)odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RadyMinistrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazówakt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z2011 nr14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 latw przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wynikupostępowania w trybie zamówień publicznych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystaniez prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - wystąpienie z żądaniem, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danychosobowych,o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RB.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje instalację gazu i kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi tj.: - wykonanie instalacji zewnętrznej gazu,- wykonanie instalacji wewnętrznej gazu,- przebudowa instalacji C.O., wody zimnej i kanalizacji,- demontaż komina i rozbiórka fundamentu komina,- roboty ogólnobudowlane związane z pomieszczeniem dla nowej kotłowni gazowej.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: Roboty instalacyjne. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:a) Przedmiary robót – 2 szt.;b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 szt.;c) Dokumentację techniczną opracowaną przez: Zakład Projektowania i Wykonawstwa PIWIS inż. Zdzisław Czuczwara pn.: - „Projekt budowlany instalacji gazu i kotłowni gazowej dla budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi”; - „Projekt rozbiórki istniejącego komina wolnostojącego stalowego w związku z likwidacją kotłowni węglowej”; - „Projekt kotłowni gazowej wraz z likwidacją kotłowni węglowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi” – branża instalacyjna; - „Projekt kotłowni gazowej wraz z likwidacją kotłowni węglowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reńskiej Wsi” – branża elektryczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena całkowita brutto [zł] Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 *waga gdzie:- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty Okres gwarancji(miesiące)- min. 36 max oceniany 60 miesięcy Liczba punktów = (Gof/G max ) * 100 * waga gdzie: -Gof– gwarancja badanej oferty - G max - najdłuższy spośród wszystkich okres gwarancji Uwagi: Termingwarancji należy podać w miesiącach. W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższyniż 60 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 60miesięcy,natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego wofercie. Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36miesięcy. Wprzypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres 36miesięcy. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: I. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: 1) robotę/roboty związane z budową lub przebudową lub rozbudową kotłowni gazowych na wartość łączną minimum 150 000 zł. Warunek można wykazać w ramach maksymalnie 2 zamówień (umów). Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. II. Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, która spełnia następujące warunki: 1) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;2) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji spośród wskazanych powyżej osób, pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych uprawnień budowlanych.Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie: - Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub - odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1117 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020 r. poz.1076 i1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwieWykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzieńzłożenia: 1) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zakresie niezbędnymdo wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ);2)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie niezbędnymdo wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zakresie wskazanym w pkt 8.2,9.2 i 9.3SWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępującywymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 12 SWZ.(wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie składają odrębnie:a)wykonawca/każdy spośródwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W takim przypadkuoświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjałpowołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wtakim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasobyWykonawcy. Wymagana forma – pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) odpis lub informację zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubinnego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jestumocowana do jego reprezentowania. 4)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę niewynika z dokumentów opisanych w11.3.5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia:a)pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegającychsięo udzielenie zamówienia,z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowaniaichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4SWZ(Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);6)zobowiązanieo którym mowa w pkt 7.3 oraz 7.4 SWZ. (jeżeli dotyczy);7) dokumentyprzedmiotowe wskazanew pkt10.1 SWZ. 8) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu izawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających sięoudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane.4. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i 6.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio dooferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególniwykonawcy.5. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego sięodnosi i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencjabędzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.6. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana zanajkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia,są zobowiązani dozawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców orazzasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia.Zamawiający może żądaćprzedstawienia wyżej wskazanej umowy.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienieponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenianależytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy. 2. Przekazanie placu budowy do 10 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. 3. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego - Grodków
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Reńska Wieś: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Radziejów i Reńska Wieś
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Reńska Wieś: Budowa drogi gminnej - ul. Zielona w Radziejowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI