Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Iluminacja obiektów dziedzictwa kulturowego transgranicznej trasy rowerowej PL-SK"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komańcza 166
1.5.2.) Miejscowość: Komańcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134677035
1.5.8.) Numer faksu: 134677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Iluminacja obiektów dziedzictwa kulturowego transgranicznej trasy rowerowej PL-SK"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b54bef6-9212-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Iluminacja obiektów dziedzictwa kulturowego transgranicznej trasy rowerowej PL-SK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 Oś priorytetowa 1: Ochrona i rozwój dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego obszaru pogranicza.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@komancza.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” zamawiający informuje, że : Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postepowaniu jest Wójt Gminy Komańcza z siedzibą: Komańcza 166, 38-543 Komańcza, tel. 13 4677 035, e-mail urzad@komancza.pl.2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Komańcza oraz poprzez e-mail: iod@komancza.pl.3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadnie pn. „Iluminacja obiektów dziedzictwa kulturowego transgranicznej trasy rowerowej PL-SK”, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.4. Obiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, dane osobowe Wykonawcy mogą być zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych, odbiorcą danych może być bank realizujący usługi bankowe dla Urzędu Gminy w Komańczy - tj. Bank Gospodarstwa Krajowego, dostawca systemu finansowo-księgowego - RADIX Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piastowskiej 33, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz podmiot zapewniający elektronizację prowadzonych zamówień tj. platforma e- zamówienia , któremu również powierzono przetwarzanie danych. Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z Administratorem.5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Wykonawcy przysługują następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;c) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.e) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.6. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca szczegółowe informacje zostały określone w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Wp.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia iluminacyjnego, zewnętrznego budynku cerkwi w miejscowościach: Kulaszne, Szczawne, Smolnik, Radoszyce w ramach zadania pn. „Iluminacja obiektów dziedzictwa kulturowego transgranicznej trasy rowerowej PL-SK”.1. Wykonanie oświetlenia iluminacyjnego, zewnętrznego budynku cerkwi w miejscowości Kulaszne, zakres robót obejmuje w szczególności:1) Przygotowanie podłoża do zabudowy aparatów, wywiercenie otworów w metalu – 1 szt.2) Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją – 1 szt.3) Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – 15m4) Podłączenie przewodów pod zaciski – 10 szt.5) Ręczne kopanie rowów dla kabli – 81m6) Ręczne zasypywanie rowów dla kabli – 81m7) Rozebranie nawierzchni i chodników – 32m8) Układanie kabli w rowach kablowych – 89m9) Montaż na wysięgniku opraw – 1 szt.10) Montaż projektorów – 1 szt.11) Montaż na gotowym podłożu opraw oświetleniowych – 8kpl.12) Wykonanie połączeń przewodów w puszkach i odgałęźnikach – 8 kpl.13) Sprawdzenie i pomiary kompletnego obwodu elektrycznego – 2 pomiary14) Badania i pomiary instalacji – 2 pomiary15) Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania – 2 próby16) Montaż latarń oświetleniowych parkowych – 1 kpl17) Wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego – 17m18) Montaż tabliczek bezpiecznikowych – 1 szt.19) Montaż wysięgników rurowych – 1 szt.20) Montaż uziomów 1 m.2. Budowa oświetlenia iluminacyjnego, zewnętrznego budynku cerkwi w m. Szczawne, zakres robót obejmuje w szczególności:1) Mechaniczne kopanie rowów dla kabli koparkami podsiębiernymi – 25m2) Mechaniczne zasypywanie rowów – 25m3) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 25m4) Układanie kabli wielożyłowych w rurkach, pustakach, lub kanałach zamkniętych – 5m5) Układanie kabli w rurach – 31m6) Obróbka na sucho kabli do 1kV – 6 szt.7) Podłączanie przewodów pod zaciski – 20 szt.8) Układanie bednarki – 33 m9) Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych – 2 szt10) Montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.11) Montaż projektorów na wieżach projektorowych – 3 szt.12) Montaż tabliczek bezpiecznikowych 2 szt.13) Wciąganie przewodów – 30 m14) Układanie kabli w słupach oświetleniowych – 7m15) Szafa oświetleniowa SO-1 – 1kpl16) Kopanie ręczne – 0,25m317) Fundamenty prefabrykowane betonowe pod rozdzielnice – 1 szt.18) Pomiary rezystancji izolacji obwód 1 fazowy – 4 pomiary19) Pomiary rezystancji izolacji obwód 3 fazowy – 1 pomiary20) Sprawdzenie samoczynnego wyłączenie zasilania, pomiar impedancji, rezystacji uziemienia – 4 pomiary3. Budowa oświetlenia iluminacyjnego, zewnętrznego budynku cerkwi w m. Smolnik, zakres robót obejmuje w szczególności:1) Ręczne kopanie rowów dla kabli – 110m2) Ręczne zasypywanie rowów dla kabli – 110 m3) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego4) Układanie kabli w rurach – 114m5) Obróbka na sucho kabli do 1kV – 8 szt.6) Podłączenie przewodów pod zaciski – 24 szt7) Układanie bednarki – 117 m8) Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych – 4 szt.9) Montaż wysięgników rurowych – 3 szt.10) Montaż projektorów na wieżach projektorowych – 5 szt.11) Montaż oprawy LED – 1 szt.12) Montaż tabliczek bezpiecznikowych – 4 szt.13) Wciąganie przewodów – 36m14) Układanie kabli w słupach oświetleniowych – 9m15) Szafa oświetleniowa SO-2 – 1kpl16) Kopanie ręczne – 0,4m317) Fundamenty prefabrykowane betonowe pod rozdzielnice – 1 szt.18) Pomiary rezystancji izolacji obwód 1-fazowy – 2 pomiary19) Pomiary rezystancji izolacji obwód 3-fazowy – 1 pomiary20) Sprawdzenie samoczynnego wyłączenie zasilania, pomiar impedancji, rezystacji uziemienia – 7 pomiarów21) Zapewnienie nadzoru archeologicznego4. Budowa oświetlenia iluminacyjnego, zewnętrznego budynku cerkwi w m. Radoszyce, zakres robót obejmuje w szczególności:1) Mechaniczne kopanie rowów dla kabli – 64m2) Mechaniczne zasypywanie rowów – 64m3) Ręczne kopanie rowów – 65 m4) Ręczne zasypywanie rowów – 65m5) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 129m6) Mechaniczne przepychanie rur stalowych – 16m7) Układanie kabli w rurach – 147m8) Obróbka na sucho kabli – 12 szt.9) Układanie rur ochronnych – 3 szt.10) Podłączenie przewodów pod zaciski – 48 szt.11) Układanie bednarki – 150 m12) Mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych – 6 szt.13) Montaż wysięgników rurowych – 3 szt.14) Montaż projektorów na wieżach projektorowych – 4 szt.15) Montaż oprawy LED – 3 szt.16) Montaż tabliczek bezpiecznikowych – 6 szt.17) Wciąganie przewodów – 42m18) Układanie kabli w słupach oświetleniowych – 24m19) Szafa oświetleniowa SO-2 – 1kpl20) Kopanie ręczne – 0,3m321) Fundamenty prefabrykowane betonowe pod rozdzielnice – 1 szt.22) Pomiary rezystancji izolacji obwód 1-fazowy – 8 pomiarów23) Pomiar rezystancji izolacji obwód 3-fazowy – 1 pomiar24) Sprawdzenie samoczynnego wyłączenie zasilania, pomiar impedancji, rezystacji uziemienia – 8 pomiarów25) Zabezpieczenie innych obiektów26) Układanie rur ochronnych dzielonych – 3m27) Ręczne kopanie rowów dla kabli – 4m28) Ręczne zasypywanie rowów dla kabli – 4m29) Zapewnienie nadzoru archeologicznego.Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiące złącznik do SWZ.Zakres zadania obejmuje ponadto zapewnienie nadzoru archeologicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego