GMINA NIEGOWA INWESTUJE W ENERGIĘ POCHODZĄCĄ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
GMINA NIEGOWA INWESTUJE W ENERGIĘ POCHODZĄCĄ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiegowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyGMINA NIEGOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00085363
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
GMINA NIEGOWA INWESTUJE W ENERGIĘ POCHODZĄCĄ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Niegowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO

1.5.2.) Miejscowość: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343151020

1.5.8.) Numer faksu: 343151020 wew.110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

GMINA NIEGOWA INWESTUJE W ENERGIĘ POCHODZĄCĄ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9a4b61-ce8b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003905/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Gmina Niegowa inwestuje w energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w postaci elektronicznej lub formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ lub mailowo na adres przetargi@niegowa.pl, z zastrzeżeniem, że oferta oraz oświadczenie wynikające z art.125 ust.1 muszą być złożone przez Platformę. Do komunikacji z Zamawiającym, Wykonawca zobligowany jest używać adresu poczty elektronicznej , który IDENTYFIKUJE WYKONAWCĘ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ b)Zasady rejestracji na Platformie dostępne są na Platformie (prawy, górny róg), w zakładce Biblioteka Instrukcji i Linków. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne dla Wykonawcy umożliwiające pracę na Platformie tj.: a)przeglądarka internetowa:- Microsoft Internet Explorer w wersji 11,0 i nowsze http://microsoft.com/),- Google Chrome (http://google.com/chrome). - Mozilla Firefox w wersji 13,0 i nowsze (http://firefox.com)b) aktualna wersja oprogramowania Java. To oprogramowanie jest wymagane w celu poprawnego działania JOSEPHINE, jak również w momencie kiedy dane są podpisywane elektronicznym podpisem. Oprogramowanie Java można pobrać ze strony http://www.java.com/.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o maksymalnej objętości danych wielkości do 300 MB (zalecany format: pdf.) Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji. Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt. Odbiór danych przez Platformę stanowi data i godzina wysłania oferty przez Wykonawcę po kliknięciu w polecenie wyślij. Data i czas wysłania oferty przed upływem terminu składania ofert bądź po jego upłynięciu jest tym samym czasem, który pokaże się po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. Data oraz dokładny czas (hh/mm/ss), znajduje się w wyświetlanym wierszu w profilu Wykonawcy i zapisuje się automatycznie do archiwum zamówienia po stronie Zamawiającego.Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych.Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi wystawianymi na terenie Unii Europejskie Do przesłania oferty, oświadczeń lub dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. Sposób postępowania został opisany w Inst. Korzys.z Platformy.W postaci elektronicznej sporządza się m.inn:oferty,oświadczenia wstępne, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,podmiotowe środki dowodowe, w tym:- oświadczenie wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o jakim stanowi art. 118 ust. 3 ustawy Pzp,przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo.Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków kom.elektr., wskazanych przez zamawiającego zgodnie z art. 67 ustawy Pzp – przetargi@niegowa.pl , jako właściwych do komunikowania się w postępowaniu. 4)korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetw.dan. osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osob. podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Dane osob. Wyk. będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zam. Publ. pn. Gmina Niegowa inwestuje w energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych,c)Odbiorcami przekazanych przez wykon. danych osob.będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postęp. zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz instytucje z których Zama. pozyskał dofinansowanie oraz je nadzorujące.Dane osob.wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Klauzula infor., o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku– formularz ofertowy,Zama.nie planuje przetw. danych osob. wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli admin. będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osob. zostały zebrane przed takim dalszym przetwarz.poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu .Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w postęp., do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w postępowaniu . Do obowiązków tych należą:-obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem os.fiz., których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamaw.;-obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.Zam. informuje, że:udostępnia dane osob, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie prot. i załącz.do prot. ma zastosowanie do wszystkich danych osob., z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego identyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osob. są przetwarzane przez zamaw., z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postęp. oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Polityka Urzędu Gminy Niegowa zakłada prawo do : dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania , sprostowania , usunięcia , ograniczenia przetwarzania , wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/a danych do momentu jej wycofania . Pani/a prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Niegowa z siedzibą: ul. Sobieskiego 1, 42-320 NIEGOWA tel. +48 34 315 10 20 , mail.: urzad@niegowa.pl
Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres poczty elektronicznej: bwrobel@niegowa.pl lub na adres administratora danych podany wyżej.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest :
- zaprojektowanie, zakup, montaż i uruchomienie 34 kompletnych (wraz z niezbędnym osprzętem) instalacji fotowoltaicznych opartych o panele monokrystaliczne.
- zaprojektowanie, zakup, montaż i uruchomienie (instalacja) 52 kompletnych instalacji solarnych

Zadanie realizowane jest w formule ,,zaprojektuj i wybudują” jako roboty budowlane związane z realizacją inwestycji polegającej na :
wykonaniu dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu odrębnie) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych związanych z uruchomieniem instalacji solarnych oraz z przeprowadzeniem procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych, przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi, na budynkach mieszkalnych mieszkańców Gminy Niegowa. Instalacje będą posiadać urządzenia umożliwiające pomiar i monitorowanie wyprodukowanej energii. Projekt nie przewiduje montażu instalacji w budynkach powyżej 300 m2 oraz dachach pokrytych eternitem
W ramach Projektu przewiduje się m. in.:
- przygotowanie projektów technicznych wraz z kosztorysem inwestorskim oraz symulacją pracy instalacji słonecznej wykonaną z użyciem Programu symulacyjnego do obliczeń pracy instalacji słonecznych,
- montaż 52 instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.)
 19 kompletnych instalacji solarnych typu 2/200, tj.2 szt. solarów i 200l zbiornika
 31 kompletnych instalacji solarnych typu 3/300, tj.3 szt. solarów i 300l zbiornika
 2 kompletnych instalacji solarnych typu 4/400, tj.4 szt. solarów i 400l zbiornika
- montaż 34 układów fotowoltaicznych pozyskujących energię (PV) o:
 mocy 2,1kWp ( 5 kpl instalacji)
 mocy 2,4kWp ( 2 kpl instalacji)
 mocy 2,70kWp ( 2 kpl instalacji)
 mocy 3kWp ( 11 kpl instalacji)
 mocy 3,3kWp ( 1 kpl instalacji)
 mocy 3,6kWp ( 3 kpl instalacji)
 mocy 3,9kWp ( 1 kpl instalacji)
 mocy 4,2kWp ( 1 kpl instalacji)
 mocy 4,8kWp ( 3 kpl instalacji)
 mocy 5,4kWp ( 1 kpl instalacji)
 mocy 6kWp ( 2 kpl instalacji)
 mocy 6,9kWp ( 1 kpl instalacji)
 mocy 9kWp ( 1 kpl instalacji)
W zależności od wymagań funkcjonalnych oraz wielkości zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową, zaplanowano budowę 3 różnych zestawów kolektorów słonecznych (instalacji kolektorów słonecznych) - typ A, B i C oraz budowę zestawu instalacji paneli fotowoltaicznych – zwaną dalej typ D.
- wykonanie audytu porealizacyjnego, z częstotliwością pomiaru- niezwłocznie po odebraniu prac inwestycyjnych, jednakże nie później niż dniem zakończenia rzeczowej realizacji projektu.
Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu będzie zobligowany do składania Zamawiającemu corocznego raportu w postaci audytu porealizacyjnego w okresie trwałości projektu (5 lat).
W ramach monitoringu pracy instalacji kolektorów słonecznych Wykonawca musi zagwarantować stopień pokrycia ciepła i stopień sprawności instalacji wykazane w programie symulacyjnym, dołączonym do każdego projektu instalacji
Wszystkie zamontowane instalacje będą wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie umożliwiające pomiar i odczyt efektów energetycznych i ekologicznych.
System paneli fotowoltaicznych ma być połączony z siecią energetyczną, z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Wszelkie uzgodnienia z Zakładem Energetycznym winny zostać dokonane przez Wykonawcę. Wszystkie mikroinstalacje o mocy powyżej 6,5 kW trzeba uzgodnić z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń ppoż. oraz powiadomić Państwową Straż Pożarną o wykonaniu instalacji PV na danym budynku. Formalności leżą w gestii wykonawcy. Wymagana jest współpraca systemu fotowoltaicznego z wewnętrzną instalacją elektryczną obiektu. Projekt instalacji PV powinien przewidywać wpięcie w istniejącą instalację elektryczną obiektu w sposób, który umożliwi pracę nowego systemu, jako priorytetowe źródło względem systemu istniejącego.
W ramach realizacji inwestycji Wykonawca będzie zobligowany również m.in. do:
- organizacji biura operacyjno - koordynacyjnego na terenie Gminy Niegowa,
- wypełniania otworów oraz naprawy części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywanych robót budowlanych,
- przeprowadzania płukania i prób całej instalacji solarnej oraz napełniania instalacji czynnikiem solarnym,
- podłączenia do wykonanych instalacji solarnych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy,
­ zaprogramowania i uruchomienia układu automatyki,
­ przeprowadzenia rozruchów instalacji solarnych,
­ opracowania instrukcji obsługi instalacji solarnych,
­ przeprowadzenia szkoleń w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji solarnych.

Zamawiający określił wymagania minimalne dla zastosowanych urządzeń w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ

Wykonawca będzie zobligowany do zastosowania takiego typu urządzeń aby Zamawiający osiągnął wskaźniki wykazane we wniosku o dofinasowanie;
• Wskaźniki produktu :
- Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (obligatoryjny) [ tony równoważnika CO2 ]
• Wskaźniki rezultatu :
- Dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych [ MWe ] 0.12360
- Produkcja energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE [ MWht/rok ] 0.15982
Dodatkowa zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych [ MWt ] 0.54337
- Produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE [ MWhe/rok ] 0.11124
- Stopień redukcji PM 10 [ tony/rok ] 0.00697

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09330000-1 - Energia słoneczna

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykaże, że :
• ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty polegających na montażu instalacji solarnych w ilości min.25 szt. instalacji na jedno zadanie, w tym min. 1 roboty realizowanej w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”; -
• w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót polegającej na realizacji zadania obejmującego montaż kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych w ilości min.15 szt. , w tym jedną robotę w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj
Zamawiający uzna spełnienie warunku również w przypadku, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji min. 2 zadań w tym jednego w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” , obejmujących montaż min. 50 instalacji solarnych i min.30 szt. zestawów pv dla każdego z nich .

UWAGA:
Wykonanie jednego zadania z montażem kolektorów w ilości np. 50 kompletów lub większej nie spełnia warunku wykonania 2 zadań. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają te roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

• Dysponuje osobami gwarantującymi właściwą jakość wykonanych robót, przy zachowaniu warunku, że jedna osoba może łączyć kilka funkcji z niżej wymienionych :
- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 2 robót związanych z wykonaniem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych), w skład których wchodził montaż min 15 szt. kompletnych instalacji solarnych, dla każdej roboty
- Projektant instalacji solarnych posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, który posiada doświadczenie w projektowaniu robót związanych z instalacjami solarnymi (kolektory słoneczne), tj. samodzielnie zaprojektowała min. 15 instalacji kolektorów słonecznych
- Kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu min.2 instalacji kolektorów słonecznych
- Projektant systemów fotowoltaicznych posiadający uprawnienia budowlane, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych lub certyfikat projektowania systemów PV, wystawiony przez Urząd Dozoru Technicznego.
- Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub robót w odniesieniu do minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu min.2 instalacji fotowoltaicznych.
- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do wykonania minimum 10 instalacji fotowoltaicznych
Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, od których wymagane są uprawienia budowlane, powinny posiadać aktualne uprawnienia budowlane nadane zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333, z późn. zm.) oraz Rozporządzenie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (Dz.U. z 2019 poz. 831 z późn zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy PB oraz pozostałych przepisów ww. ustawy PB, ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 220) oraz art. 20a ustawy z dn. 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1117).
• Dysponuje zespołem :
min. 12 osobami w tym 8 monterami posiadającymi :
- autoryzację/świadectwo lub inny dokument równoważny potwierdzający ukończenie szkolenia w zakresie montażu zestawów solarnych wystawione przez producenta kolektorów słonecznych oraz
- doświadczenie zawodowe w wykonaniu min. 10 kompletnych instalacji solarnych każdy
- doświadczenie zawodowe w wykonaniu min. 10 kompletnych instalacji fotowoltaicznych każdy
- posiadającymi uprawnienia SEP typu D oraz E.
UWAGA:
Jeden monter może wykazać się doświadczeniem w obu zakresach, przy czym liczba monterów nie może się zmniejszyć (min. 8 osób), liczba osób w zespole nie może się zmniejszyć (min. 12 osób). Dane niezbędne do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca zawrze w wykazie osób- załącznik do SWZ składanym na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać kopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie przez osoby ujęte w wykazie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 13
oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 12

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób - załącznik nr 11 skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za montaże oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
wykaz robót budowlanych – załącznik nr 10 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Certyfikaty dla montowanych modułów fotowoltaicznych IEC 61215, IEC 61730, IEC 62804, IEC 62716, IEC 61701
2) Potwierdzenie spełnienia norm PN-EN 50438:2014 oraz Deklarację zgodności
z Dyrektywą 2014/35/EU oraz Dyrektywą 2014/30/EU, EN 50549 dla falowników
3) Kartę katalogową montowanych modułów
4) Aktualne zaświadczenie/certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami podanymi w PFU wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą
lub
Aktualny europejski certyfikat na znak ”SOLAR KEYMARK” nadany przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami w PFU wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą
5) kartę katalogową, deklarację zgodności dla naczyń do wody użytkowej atest higieniczny PZH lub równoważny dokument potwierdzający pozytywną ocenę higieniczną
6) aktualną kartę charakterystyki producenta płynu solarnego Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Certyfikaty dla montowanych modułów fotowoltaicznych IEC 61215, IEC 61730, IEC 62804, IEC 62716, IEC 61701
2) Potwierdzenie spełnienia norm PN-EN 50438:2014 oraz Deklarację zgodności
z Dyrektywą 2014/35/EU oraz Dyrektywą 2014/30/EU, EN 50549 dla falowników
3) Kartę katalogową montowanych modułów
4) Aktualne zaświadczenie/certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami podanymi w PFU wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą
lub
Aktualny europejski certyfikat na znak ”SOLAR KEYMARK” nadany przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami w PFU wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą
5) kartę katalogową, deklarację zgodności dla naczyń do wody użytkowej atest higieniczny PZH lub równoważny dokument potwierdzający pozytywną ocenę higieniczną
6) aktualną kartę charakterystyki producenta płynu solarnego Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy
Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
-Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
-zobowiązanie podmiotu trzeciego jeśli dotyczy
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
-Wykaz rozwiązań równoważnych
Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Platforma umożliwia złożenie dokumentów w odrębnym pliku
-Oświadczenie wynikające z art. 117 ust.4 Pzp ( konsorcja, w tym spółki cywilne)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 12000,00 (słownie: dwanaście tysięcy złotych ).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 30.07.2021r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Krakowskim Banku Spółdzielczym o/Niegowa nr rachunku 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 z dopiskiem: wadium – odnawialne źródła energii
4) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Niegowa, z siedziba w Niegowie, ul. Sobieskiego 1
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają te roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści SWZ lub oferty Wykonawcy na zasadach określonych w art. 445 ust.1 Pzp w następujących przypadkach:
a. w treści lub zakresie umowy:
i. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych ,
ii. zmiany nazwy, siedziby lub innych danych Stron,
iii. zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu robót albo przyjęcia nowego podwykonawcy (w szczególności dotyczy to podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powołał w Ofercie),
iv. wprowadzenia rozwiązań równorzędnych lub funkcjonalnie lepszych od określonych w dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może mieć wpływu na termin realizacji zadania i wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Wprowadzenie zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wymaga każdorazowego uprzedniego uzgodnienia na piśmie pod rygorem nieważności z inspektorem nadzoru inwestorskiego.
v. wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy,
b. w terminie realizacji inwestycji - wystąpienia przyczyn niezależnych od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć, przewidzieć, ani im zapobiec w szczególności:
i. przedłużająca się procedura postępowania przetargowego, uniemożliwiająca zachowanie terminu wykonania przedmiotu umowy;
ii. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, za które to osoby żadna ze stron nie odpowiada;
iii. zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, których nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej;
iv. wstrzymania przez Zamawiającego realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
v. warunków uniemożliwiających realizację robót z przyczyn technicznych,
vi. działania organów administracji publicznej i innych podmiotów o zbliżonych kompetencjach, w szczególności w przypadku wydania decyzji administracyjnej, aktu prawa miejscowego, aktów wykonawczych lub innych aktów o podobnym oddziaływaniu, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie umowy w przewidzianych przez strony warunkach,
W sytuacjach, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, termin wykonania umowy, przedłuża się odpowiednio o czas trwania przyczyn wymienionych w zdaniu poprzednim.
c. w zakresie terminu realizacji umowy lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
i. zmiany liczby lub miejsc montażu montowanych instalacji odnawialnych źródeł energii z przyczyn niezależnych od stron,
ii. konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi lub finansującymi lub współfinansującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
2. Nieistotnych zmian umowy lub uzupełniania, Strony mogą dokonać w każdym czasie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do pisemnego wykazania zasadności wprowadzenia zmian.
4. Druga strona nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę umowy, nawet jeśli wystąpiły okoliczności, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu.
5. Zmiana lub uzupełnienie postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

a) Wykonawcą jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
b) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

c) Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który:
– spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ,
– nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art.109 ust.1 pkt.4,5 i 8
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Ogrodzenie betonowe z montażem - Kroczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje wykonawcy ogrodzenia betonowego 2 metry wysokość 16 metrów długości może być z materiałem lub sam montaż Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI