Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego Część I - Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK. Część II - Budowa oświetlenia przy ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Wodzisław Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia608024-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608024-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Miasto Wodzisław Śląski: Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego Część I - Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK. Część II - Budowa oświetlenia przy ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Unia Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 00052688300000, ul. ul. Bogumińska  4 , 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324590431, e-mail kancelaria@wodzislaw-slaski.pl, faks +48327218703.
Adres strony internetowej (URL): www.wodzislaw-slaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego - Biuro Obsługi Klienta; ul. Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego Część I - Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK. Część II - Budowa oświetlenia przy ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
Numer referencyjny: BZP.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania obejmuje:Część I - „Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK”a) ul. Rybnicka:- demontaż opraw oświetleniowych 33szt.,- montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku 33szt.,- montaż sterowników do opraw 33 szt.- demontaż skrzynki rozdzielczej 1szt.,- montaż skrzynki rozdzielczej 1szt.b) ul. Marklowicka:- demontaż opraw oświetleniowych 49szt.,- montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku 49szt.,- montaż sterowników do opraw 49 szt.c) ul. Leszka (parking)- kopanie rowów dla kabli ok. 93m2,- układanie kabli w wykopie 116m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 116m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 9m,- demontaż słupów parkowych 4 szt.- montaż i stawianie słupów aluminiowych H=10m wraz z fundamentem prefabrykowanym 6szt.,- montaż i stawianie słupów aluminiowych parkowych H=5m wraz z fundamentem prefabrykowanym 2szt.,- montaż opraw oświetleniowych LED 55W 11 szt- montaż opraw oświetleniowych LED 36W 2 szt.- montaż sterowników do opraw 13 szt.d) ul. Przemysława- kopanie rowów dla kabli ok. 161m2,- układanie kabli w wykopie 239m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 254m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 31,5m- demontaż słupów parkowych 7 szt.- montaż i stawianie słupów parkowych aluminiowych H=5m wraz z fundamentem prefabrykowanym 13szt.,- montaż i stawianie słupów parkowych aluminiowych H=7m wraz z fundamentem prefabrykowanym 1szt.,- montaż opraw oświetleniowych LED 36W 14 szt.- montaż sterowników do opraw 14 szt.- montaż skrzynki rozdzielczej 3szt.e) Teren wokół WCK- kopanie rowów dla kabli ok. 148mb,- układanie kabli w wykopie 174m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 147m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 15m- montaż i stawianie słupów wraz z fundamentem prefabrykowanym 7szt.,- wymiana opraw oświetleniowych 7szt.,- montaż skrzynki rozdzielczej 3szt.f) Park Zamkowy:- badanie linii kablowej nn - demontaż słupów i opraw oświetleniowych 50szt.,- montaż słupów i opraw oświetleniowych 50szt.,- montaż sterowników do opraw 50 szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 50 kpl.g) Skwer przed WCK- badanie linii kablowej nn - demontaż słupów i opraw oświetleniowych 6szt.,- montaż słupów i opraw oświetleniowych 6szt.,- montaż sterowników do opraw 6 szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 6 kpl.Część II - „Budowa oświetlenia na ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej”W szczególności zadanie obejmuje wykonanie m.in. nasypujących robót:- demontaż opraw oświetleniowych 56szt.- wymiana słupów oświetleniowych na słupy kompozytowe z fundamentem 35szt,- montaż słupów aluminiowych stożkowych z fundamentem 1 szt.- montaż opraw oświetleniowych stylowych 19W, 20W i 38W łącznie 46szt,- montaż opraw oświetleniowych drogowych 38W 11szt,- montaż sterowników do opraw 46szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 35 kplDla części I oraz II:System sterowania oświetleniem ulicznym musi być kompatybilny z systemem, który został zainstalowany w roku 2019 w Wodzisławiu Śląskim, czyli System PLANet.

II.5) Główny kod CPV: 45316100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-07-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia prac dotyczy obu części postępowania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych. – Kierownik Budowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),- zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),- kosztorys uproszczony.- dowód wpłaty należytego wykonania umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium.a) Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę: - część I – 17.000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych PLN).- część II – 5.500,00 PLN ( słownie: pięćset tysięcy pięćset złotych PLN)składając ofertę na obie części należy zsumować kwoty z części I i części II.b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank PEKAO S.A. / Rybnik 19 1240 4357 1111 0010 3970 9094 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).c) Termin wniesienia wadium upływa w dniu i godzinie składania ofert. Brak wpłaty wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.d) Jeżeli wadium zostanie wniesione przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Efektywne zarządzanie energią – wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego” – CZĘŚĆ I lub CZĘŚĆ II lub CZĘĆ I i II. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.e) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego do godziny otwarcia ofert.f) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wszelkie kwestie związane ze zwrotem i zatrzymaniem wadium zostały uregulowane w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności między innymi w niżej opisanych przypadkach:Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek – zmiana w umowie/aneks1. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na prawidłowe prowadzenie robót (potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i zapisane w protokole lub dzienniku budowy):- opady atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót przez co najmniej 5 kolejnych dni w oparciu o obowiązujące przepisy i Polskie Normy. Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile dni trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót2. Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie i wykonanie robót dodatkowych3. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego5. Znalezienie niewybuchów lub niewypałów Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lub niewypałów i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego6. Znaleziska i odkrycia archeologiczne Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z pracami archeologicznymi i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego7. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji kiedy Zamawiający uzna wykonanie robót za zbędne z uwagi na względy ekonomiczne, funkcjonalne, estetyczne, bezpieczeństwa, czy mające wpływ na użytkowanie obiektu. Rezygnacja z robót do 10% wartości umwy. Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane Zmiana producenta lub przedłużające się terminy dostaw materiałów/urządzeń, wycofania materiałów/urządzeń z użycia Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń8. Wystąpienie robót zamiennych, robót dodatkowych, zamówień dodatkowych spowodowanych względami atmosferycznymi, oszczędnościowymi, gruntowo - wodnymi oraz innymi niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisania umowy oraz robót koniecznych nie ujętych w przedmiarze robót bądź nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, a wynikających z projektu budowlanego lub zasad wiedzy technicznej. Ewentualna zmiana wartości umowy, zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i terminu realizacji.9. Zmiana stawki VAT Zmiana wartości brutto umowy.10. Zmiana kluczowego personelu wskazanego w ofercie przetargowej Konieczność wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w SIWZ11. Zmiana podwykonawców lub zatrudnienie nowych podwykonawców Zmiana załącznika do umowy12. Zmiany umowy z powodu Covid-19 Zmiana terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części; zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych; zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcyW razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)2. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót koniecznych nie ujętych w przedmiarze robót bądź nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, a wynikających z projektu budowlanego lub zasad wiedzy technicznej, wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych robót wykona na podstawie cen jednostkowych zadania podstawowego, zaś wszelkie roboty nie występujące w kosztorysie ofertowym według cen rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania wyżej wymienionych robót jest zatwierdzony protokół konieczności podpisana umowa lub aneks do umowy.3. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez przedłożenia w/w dokumentów.4. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych cesji związanych z realizacją umowy.5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w doku-mentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do pra-widłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawio-nych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zama-wiającego.Będą to przykładowo okoliczności:a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacjęi konserwacje wykonanego przedmiotu umowy,b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.7. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń.8. Zmiany, o których mowa w ust. 5 – 7 muszą być każdorazowo zatwierdzane przez Za-mawiającego (Inspektora Nadzoru inwestorskiego) w porozumieniu z projektantem.9. Zmiana ilości robót wynikająca z wielkości przyjętych w przedmiarze a faktycznie wykonanych na podstawie: dokumentacji projektowej, warunków technicznych lub zasad wiedzy technicznej nie wymaga zmiany umowy.10. Rezygnacja z części robót może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu zwią-zanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Ślą-skiego. Siedzibą Administratora Danych jest Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4. 2)Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Miasta – pok. 207, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4B, adres e-mail: iod@wodzislaw-slaski.pl, lub pod nr tel. 32 459 05 72. Z IOD mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwa-rzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy za-kres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia). 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostęp-niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozpo-rządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancela-ryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowe-go z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania doku-mentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamó-wień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww ustawy. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ogra-niczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pa-ni/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania da-nych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać inte-gralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwa-rzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzy-stania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub praw-nej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia w Parku Zamkowym, Nowym Mieście – ul. Rybnicka, ul. Marklowicka , Osiedlu XXX-lecia (ul. Leszka i Przemysława), Starym Mieście – obok WCK i skwer przed WCK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) ul. Rybnicka:- demontaż opraw oświetleniowych 33szt.,- montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku 33szt.,- montaż sterowników do opraw 33 szt.- demontaż skrzynki rozdzielczej 1szt.,- montaż skrzynki rozdzielczej 1szt.b) ul. Marklowicka:- demontaż opraw oświetleniowych 49szt.,- montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku 49szt.,- montaż sterowników do opraw 49 szt.c) ul. Leszka (parking)- kopanie rowów dla kabli ok. 93m2,- układanie kabli w wykopie 116m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 116m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 9m,- demontaż słupów parkowych 4 szt.- montaż i stawianie słupów aluminiowych H=10m wraz z fundamentem prefabrykowanym 6szt.,- montaż i stawianie słupów aluminiowych parkowych H=5m wraz z fundamentem prefabrykowanym 2szt.,- montaż opraw oświetleniowych LED 55W 11 szt- montaż opraw oświetleniowych LED 36W 2 szt.- montaż sterowników do opraw 13 szt.d) ul. Przemysława- kopanie rowów dla kabli ok. 161m2,- układanie kabli w wykopie 239m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 254m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 31,5m- demontaż słupów parkowych 7 szt.- montaż i stawianie słupów parkowych aluminiowych H=5m wraz z fundamentem prefabrykowanym 13szt.,- montaż i stawianie słupów parkowych aluminiowych H=7m wraz z fundamentem prefabrykowanym 1szt.,- montaż opraw oświetleniowych LED 36W 14 szt.- montaż sterowników do opraw 14 szt.- montaż skrzynki rozdzielczej 3szt.e) Teren wokół WCK- kopanie rowów dla kabli ok. 148mb,- układanie kabli w wykopie 174m,- montaż uziomów poziomych w wykopie 147m,- montaż uziomów pionowych prętowych w wykopie 15m- montaż i stawianie słupów wraz z fundamentem prefabrykowanym 7szt.,- wymiana opraw oświetleniowych 7szt.,- montaż skrzynki rozdzielczej 3szt.f) Park Zamkowy:- badanie linii kablowej nn - demontaż słupów i opraw oświetleniowych 50szt.,- montaż słupów i opraw oświetleniowych 50szt.,- montaż sterowników do opraw 50 szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 50 kpl.g) Skwer przed WCK- badanie linii kablowej nn - demontaż słupów i opraw oświetleniowych 6szt.,- montaż słupów i opraw oświetleniowych 6szt.,- montaż sterowników do opraw 6 szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 6 kpl.Dla części I oraz II:System sterowania oświetleniem ulicznym musi być kompatybilny z systemem, który został zainstalowany w roku 2019 w Wodzisławiu Śląskim, czyli System PLANet.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 45300000-0, 45310000-3, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia na ulicach Małej, Stromej, Ofiar Oświęcimskich, Daszyńskiego, Ogrodowej i Cmentarzu przy ul. Bogumińskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W szczególności zadanie obejmuje wykonanie m.in. nasypujących robót:- demontaż opraw oświetleniowych 56szt.- wymiana słupów oświetleniowych na słupy kompozytowe z fundamentem 35szt,- montaż słupów aluminiowych stożkowych z fundamentem 1 szt.- montaż opraw oświetleniowych stylowych 19W, 20W i 38W łącznie 46szt,- montaż opraw oświetleniowych drogowych 38W 11szt,- montaż sterowników do opraw 46szt.- montaż uziomów poziomych i pionowych 3,0m w wykopie 35 kplDla części I oraz II:System sterowania oświetleniem ulicznym musi być kompatybilny z systemem, który został zainstalowany w roku 2019 w Wodzisławiu Śląskim, czyli System PLANet.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 45300000-0, 45310000-3, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz opatrunków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługi serwisowe instalacji sanitarnej w obiektach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wymiana pieca na pompę ciepła w budynku mieszkalnym przy ul. Przewodowej 139a m 2 w Warszawie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI